אירועי העצמאות בבת-ים: שיא של כל הזמנים

אהבתם? שתפו...

אירועי העצמאות בבת-ים: שיא של כל הזמנים

הנהלת העיר הצליחה להוריד בחצי את העלויות לעומת השנה שעברה * למרות זאת, נשבר שיא של כ-40 אלף משתתפים בליל העצמאות * הצלחה נרשמה גם באירוע שארגנה העיריה לילדים בעלי צרכים מיוחדים, וראש העיר הודיע כי יהפוך אותו למסורת שנתית

רגע לאחר סיום אירועי יום העצמאות בבת-ים, מפרסמת עירית בת-ים את הנתונים שמאחורי החגיגות: על פי הנתונים, האירועים בליל יום העצמאות בעיר שברו שיא של כל הזמנים והביאו לחגיגות כ-40 אלף בת-ימים, שהתפרסו לאורך הטיילת בבמות השונות.

הנתון מרשים במיוחד לאור העובדה שהנהלת העיר הצליחה להגדיל את הפעילות, אך הורידה באופן משמעותי את העלויות הכספיות לעומת ההוצאה בשנים שעברו.

הבמה המרכזית באמפי פיס כללה הופעות של שורת אמנים, בראשם סטפן וליאור נרקיס. מתחם האמפי היה מלא עד אפס מקום, והמשטרה נאלצה לסגור את השערים כמה פעמים לאורך הלילה בשל עומס יתר. המופעים נמשכו עד לשעות הלילה המאוחרות והסתיימו רק לקראת השעה אחת אחר חצות.

בנוסף, הפעילה העיריה במה מיוחדת לציבור העולים החדשים, במת הופעות של הקונסרבטוריון, במת קרקס עם פעלולי אש, וכן במה מיוחדת לציבור הדתי.

העיריה נערכה מראש גם למבצע הניקיון שהחל מיד לאחר תום החגיגות: החל מהשעה אחת אחר חצות החלו לפעול עשרות צוותים מתוגברים באיזור הטיילת ושדרות העצמאות, ועבודות הניקיון הסתיימו לפנות בוקר.

למחרת, ביום העצמאות, הסתובבו לראשונה פקחי עיריה בגינות הציבוריות וחילקו שקיות אשפה לחוגגים במקום. בנוסף יזם סגן ראש העיר יהודה הרוש, האחראי על תחום שיפור פני העיר, מהלך לפיו הציבה העיריה פחי אשפה גדולים בכל הגינות והפארקים, על מנת להקל על החוגגים לשמור על הניקיון.

אירוע ייחודי נוסף שערכה לראשונה הנהלת העיר הוא מתחם פעילות ייחודי עבור משפחות לילדים בעלי צרכים מיוחדים. האירוע, שהחל בשעות הבוקר של יום העצמאות ונמשך עד לשעות אחר הצהריים, כלל הפעלות לילדים ופעילות מונגשת ומותאמת לפיקניקים משפחתיים. במהלך האירוע הודיע ראש העיר צביקה ברוט כי המתחם, אותו הובילה מחזיקת תיק החינוך המיוחד טל אסייג, יהפוך למסורת שנתית בבת-ים.

ראש העיר צביקה ברוט ציין כי "המטרה המרכזית שלנו היא לתת את השירות הטוב ביותר לתושבים. אני שמח שהוכחנו שאפשר גם לקיים חגיגות ברמה הגבוהה ביותר, וגם לעשות את זה בתקציב הגיוני ונמוך הרבה יותר ממה שהוציאו בשנים שעברו. הדבר אפשרי ברגע שיש סדר עדיפויות שונה, וכשמציבים את טובת התושבים במקום הראשון".

שני מחלב - באנר

פרסומת

עידן 2000

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

ביוטי - ענת אדרי
סופר דוש

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מרפאת שיניים - באנר
טיק טק סטוק
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים