אירוע שחזור חי מסע וקרב הצלבנים בקרני חיטין

אהבתם? שתפו...

השחזור ההיסטורי החי יתקיים כמידי שנה ביוזמת חברי מועדון REGNUM HIEROSOLYMITANUM "ממלכת ירושלים" על ציודם ועד כמה שניתן קרוב למקור: שריונים, קסדות, חרבות, רומחים וקשתות, חלקם רכובים על סוסים, וחלקם נעים רגלית.

במהלך המיזם מוגדרים מקומות ושעות של מפגשים עם קהל הצופים. כגון: מחנה אבירים בעינות ציפורי, כפר קדם, ומתחם הקרב עצמו בקרני חיטין, קהל המבקרים יכול לקבל הסבר מקצועי, לראות ולגעת בהיסטוריה וכל זאת ללא תשלום – הפרויקט אינו למטרות רווח והוא מאורגן על בסיס התנדבותי (המתנדבים מגיעים מהארץ ומחו"ל).

חשיבות הפרויקט היא בהכרת הנוף התרבותי וההיסטורי כחלק מתולדות ארץ ישראל והגליל התחתון, ניתן לקהל לקחת חלק באירוע דרך חוויה אישית וקבוצתית, בהתחברות לנוף הגאוגרפי, פיתוח תיירות היסטורית של האזור ותיירות אקולוגית בפרט, בהכרת התרבויות המקומיות המגוונות, בהכרה ושמירה על מלאכות מסורתיות.

מטרת הפרויקט להפוך לאירוע בינלאומי, בדומה למיזמים דומים ברחבי העולם ולתרום לקהילה המקומית והבינלאומית. זהו פרויקט השחזור הראשון והיחיד בארץ ומיוחד במינו וההתעניינות באירוע מרתקת ומעוררת וסקרנות רבה בקרב מדינות וקהילות רבות ברחבי העולם.

ההתעניינות באירוע מושכת אליה משתתפים מחו"ל- מספרד, גרמניה, בלרוס, ארה"ב, פולין, מולדובה אוקראינה ורוסיה ועוד מדינות (מדינות רבות מקיימות פסטיבלים של שחזור היסטורי לאורך השנה), חברי מועדוני השחזור בעולם נמצאים בקשר הדוק עם עמיתיהם בישראל ולוקחים חלק באירועי שחזור במדינות השונות באופן הדדי.

להלן מקומות ושעות פתוחות לקהל המבקרים. ניתן לבוא למחנה, לחוות מקרוב היסטוריה חי ולקבל הסבר על אירוע.

יום רביעי  03.07

עינות ציפורי. המחנה יהיה פתוח בשעות 16:30-18:30
ביום זה אתם מוזמנים לצפות בבנייה של מחנה מימי הביניים ולשוחח עם המשתתפים.

יום חמישי  04.07

בין השעות 10:30 – 11:00 השיירה חונה במושב הושעיה בחוות Kfar Kedem .

מאוחר יותר בשעות אחר הצהריים, ניתן יהיה לצפות במשתתפי המסע בנקודות שונות במסע שלנו לכיוון מזרח. לפני כפר כנא, הקבוצה נעה על דרך הרומי צפונית לכביש מס' 77
לאחר כפר כנא, הקבוצה נע דרומית מכביש מס' 77, לאורך שטח מיוער.

יום שישי 05.07

הדרך לקרני חטין והקרב.
החל משעה 13:30 אם תשקיפו לכיוון המערב מהמדרון המערבי של קרני חיטין, תוכלו לראות את חיל הצלבנים והמוסלמים המתקרבים מכיוון קיבוץ לביא.

בין השעות 14:00-15:00 קרני חטין. יתקיים שחזור הקרב האחרון והגורלי.

במהלך כל הפרויקט יירו חיצים וידהרו סוסים. יש לשמור על מרחק מטעמי בטיחות ולהישמע להוראות של .כרוז וסדרנים. לא לשכוח כובע ומים. אין ביטוח צד ג'.
מידע לאורחים – http://ashtern.wixsite.com/hattin-heb/blank-13

מפות – http://ashtern.wixsite.com/hattin-heb/blank-7

קישור לאתר האירוע: https://www.horns-hattin.com/

הפי-לי חד פעמי

פרסומת

חיים אסא -באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

ממלכת הילדים של טלי
חן שטרית - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
קריוטוש
פליקס חלפון
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים