אישה יפה ושזופה, שפירא 30 בת-ים

אהבתם? שתפו...

קדמת הטכנולוגיה מביאה אותנו לעולם בו אנחנו כבר לא צריכים לסמוך על הטבע בכל מה שנוגע לקוסמטיקה, יופי וטיפוח. כך בדיוק המצב שאיננו צריכים יותר להסתמך על השמש בכדי להשתזף או "לתפוס צבע".

פעם אם היינו רוצים צבע שזוף היינו מחכים לימי שמש חמים ויוצאים להשתזף עם שלל שמנים וחומרים המגבירים שיזוף, היינו נשכבים, מתהפכים, נשרפים ואף סובלים מימים של צריבה בעור וקילופים. לא עוד.

עידן החיים הטכנולוגים מביא איתו מכונות שיזוף אשר נוכל להכנס לתוך המכשיר לכעשר דקות ונצא שזופים לעילא ולעילא. עם כל המשתמע בנוחות.

במכון היופי שבשפירא 30, אישה יפה ושזופה נמצאת מיטת שיזוף מתקדמת ביותר אשר נוכל להגשים את שחפצה נפשנו, גוף שזוף ויפהיפה.

אז מהי מיטת שיזוף?

מיטת השיזוף המודרנית היא מתקן קוסמטי לכל דבר והיא עושה שימוש חכם בטכנולוגיית נורות מתקדמת אשר מפיצה קרניים אולטרה סגוליות כדי לדמות חשיפה לקרני השמש. כל מיטת שיזוף מצוידת במגוון עשיר של נורות שמפיקות את האנרגיה האולטרה סגולית במטרה ליצור שיזוף מלא, המנורות המרכיבות את מיטות השיזוף עושות שימוש בטכנולוגיות בקרני הUVA ובקרני ה UVB ובעזרתן אנו מצליחים להשתזף. מיטות השיזוף מיוצרות במבנה עגלגל, והן ארוכות למדי, כדי לספק את האפשרות להקיף את גופנו בנורות השיזוף באופן מיטבי ולקבל שיזוף מלא ואחיד ב 360 מעלות ללא פסי שיזוף.

קרני UVB נחשבות לקצרות וחזקות יותר מקרני UVA והן חודרות את שכבות האפידרמיס העליונות ומגיעות עד לשכבות האפידרמיס התחתונות של העור במטרה לגרום לגוף להתחיל לייצר מלנין ( הפיגמנט שלנו בגוף ), תהליך ייצור המלנין מתחיל כ – 6 שעות לאחר השיזוף ונמשך עד כ – 48 שעות בהם המלנין עולה מעל פני העור, בשלב זה המלנין הינו שקוף.

קרני UVA נחשבות לארוכות יותר מקרני UVB , קרניים אלו אינן חודרות את שכבת העור העליונה אלא משזפות את שכבת המלנין ( הפיגמנט שלנו ) ולמעשה הופכות אותו משקוף לצבע השיזוף הטבעי שלנו, כל כניסה למכונת שיזוף בהפרש של 48 שעות מוסיפה עוד שכבת צבע וכך למעשה גוון העור מתכהה עד לקבלת התוצאה הסופית .

ומה מבחינת בריאות ותקנים? מכונות השיזוף אשר מיובאות לישראל ברמת הייצור והאמינות הגבוהות ביותר, תכשירי השיזוף ומכונות השיזוף הינם המתקדמים והבטוחים ביותר ומאושרים ע״י משרד הבריאות.

אז אם חשקה נפשך בגוף שזוף ומטופח, זה הזמן להגיע אל 'אישה יפה ושזופה', שפירא 30 בת-ים ולהכנס למיטת שיזוף מתקדמת ונוחה ולצאת עם שיזוף מטריף.

במקום תהנו משירות ויחס נעימים ומשפחתיים, נוחות מירבית ודיסקרטיות.

בנוסף תהנו גם ממחירים הוגנים ונוחים.

אישה יפה ושזופה- השר שפירא 30 בת ים, 03-6242770.

לקופונים נוספים במגזין, כנסו ל עמוד הקופונים.

 

פרסומת

באנר - וי.איי.פרי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חן שטרית - באנר
שני מחלב - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
חן שטרית - באנר
חיים אסא -באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים