אתר חדש של אגף החינוך העירוני

אהבתם? שתפו...

עיריית בת-ים משיקה: אתר הלמידה החדש והמיוחד לתלמידי העיר –

"מה קורונה "

בהתאם להנחיית ראש העיר, צביקה ברוט, ומנכ"לית עיריית בת-ים, יודפת אפק-ארזי, עיריית בת-ים השיקה היום (יום ב', 30/3) את אתר הלמידה החדש של תלמידי העיר – "מה קורונה". "מה קורונה?" הוא אתר שהוכן ע"י אגף החינוך של העירייה במיוחד בשביל ילדי העיר והוריהם לתקופת השהייה בבית בשל  התפרצות נגיף הקורונה.

מעכשיו, בכל פעם שקצת ישעמם לילדי העיר, הם יוכלו להיכנס ולמצוא פעילות באתר בשני מתחמי פעילות. המתחם הראשון הוא "מה האתגר?"  שכולל אתגרים אישיים, כיתתיים ומשפחתיים שאגף החינוך פיתח  במיוחד והמתחם השני "מה קורה היום?" – משימות יומיות  לפי שכבות גיל. החיבור והשתתפות במשימות והאתגרים נעשה באמצעות שם המשתמש של אופיס 365 – אותו עיריית בת-ים דאגה שיהיה לכל תלמיד בעיר.

כמו כן, באתר החדש מתחם ייחודי בו ניתן לשתף את אגף החינוך והגולשים בתוצרים של התלמידים ע"י העלאת סרטונים ותמונות, וכך כולם יוכלו ליהנות וגם ללמוד האחד מן השני. בנוסף, הוקם באתר טופס פניות בו ניתן לפנות לאגף החינוך בכל הקשור ללמידה מרחוק. היכנסו עוד היום והתרשמו מאתר החדש שנוצר במיוחד לתושבי העיר בלינק הבא – https://bycity.wixsite.com/macorona/blank-1

פיתוח האתר נעשה אודות לשיתוף הפעולה של עיריית בת ים עם מייקרוספט נמשך לאורך כל השנה.  החברה מעניקה את תוכנת Office 365 לכלל המורים והתלמידים בעיר – בחינם. מטרת הפרויקט הינה לייצר חוויית הוראה ולמידה עשירה וחדשנית, פיתוח כישורי חיים חיוניים וטיפוח סקרנות ללמידה וידע בקרב התלמידים. מודלים רבים שמקיימת עיריית בת ים, מאפשרים לתלמידים ולמורים חווית הוראה ולמידה המותאמת למאה ה-21. כלי Office 365 יעודד למידת חקר, שיתופיות וינגיש את התכנים ושיטות הלימוד בהתאם לצרכיו של כל תלמיד ותלמיד במערכת החינוך בעיר.

פעילות זו של אגף החינוך מצטרפת לתהליך שנעשה עוד שהוחלט על סגירת מוסדות החינוך בעיר. במרבית בתי הספר מבצעים המורים את הלמידה מרחוק באמצעות כלי האופיס, ובעיקר בסביבת ה–  TEAMS, הסביבה מאפשרת תקשורת רציפה עם הכיתה בתוך ״כיתה וירטואלית״ בתוכה ניתן לקיום שיחות וידאו משותפות ופרטניות, הגשת מטלות, שיתוף חומרי לימוד פעילויות חברתיות ועוד.  זאת בנוסף לבתי ספר נוספים שבחרו לעבוד בפלטפורמות נוספות (google class room, zoom, משוב או מודל). כל אלה מתאפשרים באמצעות עבודה מאומצת ויצירתית של רכזי התקשוב וצוותי ההוראה שעומלים קשה על מנת לשמור על שגרת לימודים תקינה, להמשיך להכין לבגרויות ולהיות מענה ריגשי לתלמידים והתלמידות.

ראש העיר, צביקה ברוט: "מערכת החינוך בעיר מוכנה לכל תרחיש ועושה מאמץ גדול על מנת לשמור על שגרת למידה רציפה. בזמנים של חוסר ודאות- אני שמח שמערכת החינוך העירונית משמשת עוגן יציב לתלמידים וההורים. הערכה גדולה לצוותים החינוכיים והתפעוליים של מערכת החינוך ואגף החינוך, הם עמוד התווך למהלכים אלה ומגלים מחויבות ויצירתיות רבה במלאכה החינוכית, גם מרחוק".

https://bycity.wixsite.com/macorona

מוזמנים להעתיק את הקישור ולשלוח לוואטסאפ המשפחתי ✅✅

פרסומת

ביוטי - ענת אדרי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מכבי שירותי בריאות
פיצה בנדס

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מכבי שירותי בריאות
טיק טק סטוק
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים