באהבה מילדי בת ים

אהבתם? שתפו...

באהבה מילדי בת ים

תלמידי בת ים העניקו אלפי משלוחי מנות לחיילים, ניצולי שואה, ילדים חולים, קשישים ומנקי רחובות

עבור חיילי איסוף קרבי, מג"ב חברון ועובדי מד"א פורים השנה הולך להיות חג מתוק במיוחד. כבכל שנה בשנים האחרונות אומרים תלמידי בת ים תודה לחיילי צה"ל, לקשישים המתגוררים בעיר, לניצולי השואה וגם למנקי הרחובות.

בימים האחרונים מתקיימים בכל מוסדות החינוך בעיר מבצעי איסוף משלוחים על ידי התלמידים, שנארזים על ידם ומחולקים לאוכלוסיות השונות בעיר ובארץ. אלפי משלוחים כבר הוכנו ונשלחו ליחידות, אם ליחידות צה"ל ואם ליחידות בבתי החולים ובמרכזי הקשישים. במערכת החינוך מספרים כי יותר ויותר ילדים מעדיפים לארגן ולהעניק משלוחי מנות מאשר לקבל בעצמם, מה שמעיד על חינוך לערכים ולנתינה ועל מודעות חברתית כבר מגיל צעיר, שקיימת בקרב רבים מילדי העיר.

כך לדוגמה, תלמידי בית הספר בן גוריוןויתרו על חלוקת משלוחי מנות אישיים וכל  כיתה הכינה משלוח מנות משותףכיתתי ותרמה אותו עפ״י החלטת התלמידים, למשהו שקרוב לליבם. לדוגמא חלק מהכיתות העבירו לחולים בבית החולים אסותא בתל אביב, וולפסון בחולון ולתל השומר, שכבת א׳ העבירו לחיילי איסוף קרבי. תלמידים אחרים החליטו להעביר לאנשי מד"א, והכי מרגש כיתה אחת החליטה להעביר שמלוח מנות לחבר כיתתם שנעדר מבית הספר זמן רב עקב מחלה.

בבית חינוך ציפורי ועד ההורים בבית החינוך ציפורי יצאו לשמח את הדור השלישי במועדון קשישים .המנהלת, לילי חג'ג' מספרת כי: "ההורים הם דוגמה נפלאה לילדי בית החינוך שלומדים לתת ולהעניק לאחר בלי שום תמורה במסגרת המיזם "עם הפנים לקהילה", בו לוקחים חלק התלמידים מחוץ לבית החינוך לאורך כל השנה.

בבית הספר טבנקין אירחו התלמידים את חיילי מג"ב חברון לארוחת חג והפינג פורים ממסורתי וחגיגי בבית הספר, ובסיומו העניקו החיילים תעודת הוקרה לבית הספר על התמיכה והעידוד.

בבית הספר יד מרדכי החליטו התלמידים להעניק את משלוח מנות לעובדי הניקיון וקשישים ברחבי העיר, ולהודות לעובדים על עבודתם למען ניקיון העיר. הבוקר יצאו תלמידי א' 1 עם המחנכת רונית פרג'ון לרחובות העיר וחילקו משלוחי מנות למנקים הנרגשים. גם ביגאל אלון החליטו התלמידים להעניק משלוחים למאבטחים, לעובדי הניקיון בבית הספר ולאב הבית.

בבית הספר הראל הגיעו התלמידים לבית אבות והעניקו להם משלוחי מנות.בי"ס יעד יצאו לפעילות פורים בגן ילדים וגם בבית אבות. בי"ס תיכון דרכא המרהכינו 100 סלי מזון לנזקקים. בי"ס רמותעשו פעילות עם מסכות לקשישים וחילקו להם משלוחי מנות. תלמידי בית ספר עקיבא יצאו גם הם לבית החולים וולפסון ולבית אבות.

תלמידי בית ספר הרצל הגיעו לחגוג את חג פורים עם ניצולי שואה ב"קפה כמו פעם" ולחלק משלוחי מנות. התלמידים, בליווי המורה שלומית מצליח, המנצחת על הפרויקט, ורות סער, הרכזת החברתית, ליטל אברהמי, אורית קאהן ומנהלת בית הספר, חני ז'אנה, הגיעו  גם הן לחגוג עם השורדים. נציגים אחרים מבית בספר, בהובלת הש"שנים של בית הספר, יצאו היום לשמח את הגמלאים במועדון הגמלאים ע"ש "דויטש" בבת ים. התלמידים הגיעו עם משלוחי מנות, רקדו ושימחו את הגמלאים שהתרגשו מאוד.

תלמידי אורט רמת יוסף התנדבו במסיבת פורים שארגנה עמותת ברכת הכהן של הרב לאון עזרו עם התפעול, הפעילו דוכנים, מתנפחים. בנוסף ארגנו מסיבת פורים למתנ"ס אילת והכינו אזני המן ומשלוחי מנות לבתים של יתומים יחד עם הרב לאון. השוחרים והשוחרות של התיכון הגיעו לבית החולים וולפסון לחלוקת משלוחי מנות בבית החולים וולפסון. בנוסף, כחלק מיום צהל בתיכון אורט רמת יוסף תלמידי בית הספר הקימו שקם הפוך ובו אספו דברים למשלוחים לחיילים. במיזם לקחו חלק חיילות פרק המשימה בבית הספר בשיתוף מרכז ההכנה לצה"ל מתיכון אורט רמת יוסף.

תמונות – בתי הספר.

בונו בורגר

 

פרסומת

באנר - וי.איי.פרי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

סייקו - סושי
מכבי שירותי בריאות

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
שני מחלב - באנר
חן שטרית - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים