בבת ים נותנים מכל הלב

אהבתם? שתפו...

בבת ים נותנים מכל הלב:

מבצע איסוף מזון לקראת ראש השנה יצא לדרך 8.9-24.9

רגע לפני שעם ישראל מסב אל שולחן ערב חג ראש השנה, שעמוס כל טוב בדגים, עופות ובשרים וערימות של סלטים, בואו נזכר בכל אותם אנשים שבעבורם ארוחה חמה היא מותרות, ונדאג שגם להם יהיה חג שמח,שבע ומתוק כדבש.

כמדי שנה בשנים האחרונות, מקיימת עיריית בת ים מבצע איסוף מזון שיחולק למשפחות ולתושבים נזקקים ומעוטי יכולת.

המבצע מתקיים בין התאריכים 8.9-22.9 במסגרתו התושבים מוזמנים להגיע לעמדות איסוף המזון בכל בתי הספר בעיר ולתרום מוזרי מזון יבשים דוגמת: אורז, שמן, קטניות, שימורים, טחינה, דגנים ומזון לתינוקות. את המזון הזה אנו נארוז ונדאג לחלק לבתיהם של תושבים שזקוקים לכך.

בסופר מרקטים ברחבי העיר יסתובבו בימי המבצע בני נוער שיאספו מתושבים מוצרים, ועמדות יוצבו גם במרכזים הקהילתייים ובתנועות הנוער. בנוסף, גם בבניין העירייה ובמשרד החברה לתרבות פנאי וספורט יהיו עמדות בהם ניתן יהיה לתרום מוצרי מזון.

בתאריך 25.9 יתקיים אירוע חגיגי באיטדיון העירוני בו יארזו ויחולקו כל מוצרי המזון שנאספו לכל מי שצריך. הדבר יבוצע על ידי מתנדבים וכן עובדי העירייה, אשר יגיעו ויפתחו את ליבם ויעזרו בדבר. להרשמה להתנדבות לאריזה וחלוקה לחצו כאן: https://forms.gle/djrrbbZhugXZNpcT8

 

גם השנה מי שמובילים את המבצע הם אגף החינוך, תנועות הנוער בעיר, החברה לתרבות פנאי וספורט בשיתוף עמותות הצדקה בעיר ואגף לשירותים חברתיים. 20 אלף ילדים מהגן ועד יב' שלומדים את השיעור החשוב ביותר – שיעור בערכים, נתינה ועזרה לזולת.

בכל בתי הספר בעיר יוצבו עמדות לאיסוף מזון, אותם ירכזו התלמידים בשיתוף המורים והרכזים החברתיים.

אין עוד עיר בישראל שיש בה מבצע כזה, עיר שבה כל מערכת החינוך נרתמת למען הנזקקים, שבה מטף ועד קשיש לוקחים חלק בפרויקט שמלמד אותנו שהקבלה הכי גדולה היא בעצם הנתינה.

אז פתחו את הארון, הוציאו ממנו כמה מוצרים שיש לכם בשפע ובואו לעשות חג שמח לתושבים נזקקים.

אירוע איסוף המזון מתקיים פעמיים בשנה – לקראת ראש השנה ופסח, והוא פועל  תחת המטרייה הרחבה של 'קהילה חזקה', שקיימת בעיר כבר 6 שנים. הפרויקט מציע מודל בו הקהילה מתגייסת למען משפחות נזקקות ופועלת יחדיו לצמצום הפערים ולמאבק בעוני. מודל זה נבנה מתוך תפיסה שהמלחמה בעוני אינה מסתכמת רק בחלוקת מוצרי מזון, ולפיכך הוא מציע ארגז כלים המשלב בתוכו מגוון פתרונות לסיוע. בהוראת ראש העיר, צביקה ברוט, החל מפסח האחרון הורחב הפרויקט בצורה ניכרת.

לתרומות כספיות ופרטים נוספים ניתן לפנות למרכז הצעירים בטלפון: 03-5061838

עידן 2000

פרסומת

פליקס חלפון

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

פיצה בנדס
טיק טק סטוק

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
סייקו - סושי
הפי-לי חד פעמי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים