ביקור ראשון למנכ"ל משרד ראש הממשלה בבת-ים

אהבתם? שתפו...

ביקור ראשון למנכ"ל משרד ראש הממשלה רונן פרץ בבת-ים

ראש העיר, צביקה ברוט: " אנחנו מודים על ההתגייסות של הממשלה לסייע לנו. כעת נוכל לקדם במהירות את השינויים הנדרשים במרחב הציבורי, ולהוציא לפועל את המדיניות שהתוויתי עם כניסתי לתפקיד".

ביום חמישי האחרון, 05 דצמבר 2019, ביקר מנכ"ל משרד ראש הממשלה, רונן פרץ בבת-ים. הביקור תואם לבקשת ראש העיר, צביקה ברוט, שביקש לבחון אפשרויות שונות של סיוע ממשלתי לעיר.
במהלך הסיור בעיר ביקרו פרץ וברוט במרכז הרב איכויות שמפעילה העיריה, כמרכז תעסוקה של אנשים בעלי צרכים מיוחדים, קיימו תצפית על אזור העסקים החדש, וסיירו לאורך תוואי הרכבת הקלה.
בתום הסיור התקיים דיון מקצועי בלשכת ראש העיר בהשתתפות מנכ"ל משרד ראש הממשלה והצוות המקצועי שמלווה אותו, ראש העיר ומנכ״לית העיריה, יודפת אפק-ארזי.
בדיון סוכם כי הממשלה תסייע לקידום שורת פרויקטים שמוביל ראש העיר, בהם עידוד עסקים למעבר לבת-ים, פתיחת מלונות, הקמת מעלית לחוף הים, והשתתפות של הרכבת הקלה במימון מפגעים של מכרסמים ולכלוך בעיר בעקבות החפירות, עד לסיומן.
במהלך הביקור ציין פרץ כי ראש הממשלה מעוניין לקדם סיוע לבת-ים, העומדת בהצלחה רבה בתכנית ההבראה ויש לה פוטנציאל אדיר בתחומי העסקים והתיירות.
ראש העיר צביקה ברוט אמר כי ״אנחנו מודים על ההתגייסות של הממשלה לסייע לנו, בפרט לאחר שעמדנו השנה בכל יעדי תכנית ההבראה ואף הגענו לנתונים טובים מהרבה מהתחזיות של הממשלה לגבי בת-ים. כעת נוכל לקדם במהירות את השינויים הנדרשים במרחב הציבורי, בהתאם למדיניות שקבעתי לאחר כניסתי לתפקיד״.

פרסומת

חן שטרית - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

שני מחלב - באנר
מספרה - ויקו חן

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מספרה - ויקו חן
פיצה בנדס
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים