בישול ביתי הוא הדבר הבא בבת ים

אהבתם? שתפו...

מסעדות גורמה אאוט: בישול ביתי הוא הדבר הבא בבת ים

"בביתה" – מיזם של מועצת הנשים העירונית ועיריית בת ים נועד להכשיר נשים להיות יזמיות לתיירות אוכל מקומית. יש לך מאכל שכולם חייבים להכיר? מוזמנת להירשם ולפתוח את ביתך

תמיד חלמת לשתף את סודות הבישול שלך ולפתוח את ביתך? עכשיו את יכולה גם לעשות מזה כסף. הכירו את מיזם "בביתה" ביוזמת מועצת הנשים העירונית, קטי פיאסצקי מחזיקת תיק הנשים במועצה ובשיתוף עיריית בת ים. הפרויקט נועד לגרום לנשים לממש את כישוריהן ולמצות את ניסיון חייהן ולהפוך זאת למקור הכנסה. בימים אלו מתגבשת קבוצת נשים המעוניינת לקחת חלק ביוזמה בעל פוטנציאל תיירותי בבת ים שמתאימה לנשים שאוהבת לארח ושיש להן מה למכור כאמניות, בשלניות וסיפור ייחודי ששווה לפתוח את דלת ביתן עבורו.

תחום האירוח הביתי נמצא במגמת עלייה בתעשיית התיירות ומצוי בסחף מרהיב בקרב התרבות הישראלית. תיירים רבים מחפשים חוויות מיוחדות ואותנטיות כבילוי חברתי ומשפחתי ולציון מאורע חשוב ולאו דווקא מסעדת יוקרה מוכרת וידועה. החוויה שכרוכה באירוח ביתי מייצר אווירה אינטימית וחיבור למנהגים, מאכלים, תרבויות, סיפור חיים אישי ומטעמים שעוברים מדור לדור. מדובר במיזם קהילתי בעל ערך תיירותי שמחבר לחיי הקהילה בבת ים.

ענת לבנת, יועצת ראש העיר למעמד האישה ויו"ר מועצת הנשים מסרה: "מאז שנכנסתי לתפקידי שמתי לי כאחד מהיעדים הברורים בנושא של העצמת נשים את התעסוקה על גווניה ועצמאיות לנשים. שיהיה להן את היכולת לפתח את עצמן. פרויקט 'בביתה' מכשיר אותן לפתח את עצמן לפי כישוריהן לפתח עסק בביתן. אני קוראת לנשות בת ים להרים את הכפפה ולהצטרף ליוזמה שתעצים אותן ותביא להן לממש את החוזקות שלהן. בת ים עיר תרבותית רב גונית ובהחלט פלטפורמה ששווה לנצל אותה בתמיכה ובלווי של העירייה ומועצת הנשים".

הפרויקט שמוקם יבוצע על ידי יעל קורלנדר אשר מומחית בהקמת קהילות מארחות ומנהלת People Love People – קהילה ארצית של מארחים. ההשתלמות כוללת 14 מפגשים וסיור לימודי אצל נשים המתפרנסות מאירוח ביתי בירושלים. המטרה היא להכשיר נשים לעסוק באירוח ביתי ולייצר קהילת נשים בתחום ולסייע להן לקדם את עסקיהן. הקבלה לתכנית כרוכה בדמי השתתפות סמליים של 500 ₪ למשתתפת והיא מוגבלת לכ-25 נשים. ניתן להגיש בקשה לסבסוד. ההשתלמות כוללת 14 מפגשים וסיור לימודי אצל נשים המתפרנסות מאירוח ביתי בירושלים. שימסרו למתעניינות. יתקיימו 2 מפגשי חשיפה בתאריכים: 15/9/19 ו- 23/9/19 החל מהשעה 17:00 -20:00 לפרטים נוספים: זיוה שמרוני 0522518404 או מועצת נשים בטלפון 035080025.

הרשמה למפגש בלינק שלהלן: https://bit.ly/2Zdi01n

 

 

מספרה - ויקו חן

פרסומת

ממלכת הילדים של טלי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

סופר דוש
חיים אסא -באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
סופר דוש
ביוטי - ענת אדרי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים