בית הספר "הרצל" זכה בפרס החינוך הגופני הארצי

אהבתם? שתפו...

בית הספר "הרצל" זכה בפרס החינוך הגופני הארצי "מקדם בריאות מתמיד"

בטקס מרגש במעמד מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, הוענק הפרס כאות הוקרה לקהילת בית הספר בכלל ולצוות המורים לחינוך הגופני בפרט על קידום החינוך הגופני ועידוד התלמידי ובני משפחותיהם לשמירה על אורח חיים בריא

בטקס מרגש שהתקיים בהיכל התרבות ברעננה אתמול (ה-7/1), חולק פרס החינוך הגופני הארצי, במעמד מנכ"ל משרד החינוך מר שמואל אבואב לבית הספר "הרצל" בעיר. הפרס הוענק כאות הוקרה, ציון והערכה לקהילת בית הספר בכלל ולמורים לחינוך הגופני בפרט, על קידום החינוך הגופני ועידוד התלמידים ובני משפחותיהם לשמירה על אורח חיים בריא.

בית הספר הצג בפני חברי הועדה את הפעילויות המגוונות הנעשות בבית הספר כחלק מאורח החיים היומיומי. כך למשל הציגו ילדי "מקום בלב" על פעילותם בגינה האקולוגית ועל על ההרצאות בנושא תזונה בריאה אותן הם מעיבירים בכיתות הלימוד. כמו כן, הציגו ילדי פרויקט פל"א (פוסעים להצלחה אישית), פרויקט המתקיים בשיתוף "תובנות בחינוך ומשלב בתוכו מענה לשיפור הישגי התלמיד תוך שילוב פעילות גופנית.

תכניות נוספות שהוצגו בפני הועדה היו שיתוף הפעולה עם כיתות החינוך המיוחד  בחטיבת הביניים "מילטון" המשלב שיעורים יחד עם כיתות החינוך המיוחד של בית הספר "הרצל" וכן עמותת "אתגרים" הפועלת אף היא בבית הספר במסדרת החינוך המיוחד, תכנית "פרחי ספורט" המתקיימת בשיתוף פעולה עם האגף לחינוך גופני של עיריית בת ים ועוד.

בעקבות התמדת הצוות החינוכי למצוינות ובעשייה משמעותית, וכן מכישוריהם ומיוכולתיהם של הילדים, התרשמה הועדה הארצית לחינוך המיוחד והחליטה להעניק לבית הספר את הפרס המרגש.

בטקס נכחו אלי יריב, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, ענת לבנת, ס.מנהלת אגף הספורט בעיריית בת ים, רונית הר גיל, מנהלת החינוך היסודי באגף החינוך, מנהלת בית הספר, חני ג'אנה הצוות החינוכי והמורים.

צילום: בית ספר הרצל.

סופר דוש

פרסומת

סופר שוק

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חיים אסא -באנר
חן שטרית - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ממלכת הילדים של טלי
שני מחלב - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים