בית ספר "הרצל' זכה בפרס החינוך הגופני

אהבתם? שתפו...

הישג מרשים לבית ספר "הרצל" בבת ים: בית הספר נבחר השבוע ע"י ועדת פרס החינוך הגופני המחוזית של משרד החינוך לבי"ס מצטיין בתחום החינוך הגופני לשנת הלימודים תשע"ח, זאת הודות לעשייה החינוכית בביה"ס ותרומתו לקידום החינוך הגופני. תעודה ההוקרה על הזכייה המכובדת במקום הראשון הוענקה למנהלת בית הספר, לצוות ההוראה של החינוך הגופני בטקס שהתקיים בתיכון בליך ברמת גן.

בית ספר "הרצל" הינו ייחודי למדעים ולבריאות הגוף. בית הספר משתתף במגוון רחב של פעילויות ספורטיביות מחוזיות ועירוניות כאחד, ובעל מסורת ארוכה ומוצלחת של הישגים

ספורטיביים, ניצחונות וזכייה במדליות קבוצתיות ואישיות. במקביל, פועל בית ספר בקרב הקהילה סביבו בהפצה החשיבות של אורח חיים.

בבית הספר מלבד שיעורי חינוך גופני, מקיימים בו שיעורים מיוחדים שמעודדים לאורח חיים בריא ולתזונה נכונה כגון: רופאים צעירים, פרחי ספורט, מדע במטבח. בנוסף בית הספר משתף פעולה עם עמותות כגון: "אתגרים" ו"מסלול חדש", המשלבות חינוך גופני וערכים חשובים כמו: שיתוף פעולה, סובלנות, כבוד ועוד.

השנה התקיימו בבית הספר ימי שיא בנושא בריאות, ימי ספורט, סדנאות, הרצאות ופעילויות משותפות של הורים וילדים. בית הספר הוקמה "מועצת הבריאות", המעודדת את התלמידים לאכול ארוחת בוקר בריאה ומזינה ולשלב את החינוך הגופני בחייהם. גם מחוץ לשעות הלימודים מדרבן הצוות הלימודי את התלמידים ומדריך אותם לנצל באופן נבון את שעות הפנאי בהשתתפות בפעילויות ספורטיביות.

מנהלת בית ספר "הרצל", חני ז'אנה: "החינוך הגופני הוא חלק אינטגרלי מתפיסתו החינוכית ומהעשייה היום-יומית של בית הספר. צוות החינוך הגופני פועל ברוח בית הספר ומשתלב בתוכניות הבית ספריות תוך תרומה מירבית ליצירת אקלים בית ספרי חיובי, חתירה למצוינות אישית וקבוצתית בחינוך הגופני, טיפוח היכולת והכישרון האישי, המשמעת, ההתמדה והמסוגלות העצמית של כל תלמיד. אנו נרגשים לקבל את הערכת משרד החינוך על פועלנו ושמחים על הזכייה בפרס החינוך הגופני המחוזי ועל בחירתנו כמועמדים לפרס הארצי"

צילומים: בית ספר "הרצל"

ביוטי - ענת אדרי

פרסומת

בונו בורגר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

פיצה בנדס
בונו בורגר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
קריוטוש
שני מחלב - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים