בית ספר "טבנקין" בסימן קריאה

אהבתם? שתפו...

טבנקין בסימן קריאה:

תלמידי בית הספר יערכו תערוכת שלטי חוצות של ספרים כחלק מתהליך עידוד הקריאה

במסגרת התוכנית העירונית "בת ים בסימן קריאה" ומיזמי עידוד קריאה הנערכים בכל בתי הספר היסודיים וגני הילדים בעיר. יזמו תלמידי בית הספר "טבנקין" תערוכת שלטי חוצות לספרים אהובים עליהם. במסגרת המיזם, בחרו תלמידי כיתות ג' – ו' בבית הספר ספרי קריאה מתוך רשימת ספרים נבחרת, ולאחר קריאת הספר, התבקשו התלמידים להכין כרזה או שלט חוצות אשר כוללים את שם הספר, המחבר, משפט נבחר מתוך הספר שהתחברו אליו במיוחד וכמובן, איור המתאר דמויות, מקומות, חפצים בולטים מעלילת הספר וכו'. התלמידים התבקשו בזמן הכנת האיור לתת התייחסות לתבחינים למשיכת הקהל הרחב לקריאת הספר כך שהשלט ישכנע את חבריהם לקרוא אותו גם.

תלמידי בית הספר יציגו בהמשך כל אחד את שלט החוצות שעיצב ברחבי בית הספר, ויקיימו סיור בתערוכה ולאחריה ידרגו התלמידים את השלטים לפי קריטריונים נבחרים ויצביעו לשלטים המובילים.

מנהלת בית הספר, מרסל זהר, מספרת כי "המיזם הוא חלק מתכנית שלמה אותה מקדם  בית הספר במהלך שנת הלימודים לעידוד הקריאה ואהבת הספר. במסגרת התכנית משתתפים גם ההורים המגיעים אחת לשבוע למפגשי קריאה והפעלה של הורים ותלמידים, פעילות קריאה בהמשכים במסגרת הכיתתית, בהפסקות קיימנו קריאה בקהילה לתלמידים בחצר בית ספר,  מפגשי תלמידים עם סופרים מובילים ועוד. המיזם של תערוכת שלטי החוצות והפעילויות החדשניות והיצרתיות הנוספות שאנו נוקטים, מגדילות באופן משמעותי את מספר הספרים שהתלמידים קוראים"

"בת ים בסימן קריאה" היא תכנית השפה מגיל 3 ועד סוף כיתה ו היחודית למערכת החינוך בבת ים, ושמה לעצמה למטרה לקדם את הישגי התלמידים בשפה העברית. לשם כך נבנתה התכנית העירונית "בת ים בסימן קריאה" במסגרתה נערכות פעילויות ותחרויות שונות בין הגנים ובבתי הספר לפי קבוצת הגיל של הילדים על מנת לגרום לילדים לקרוא יותר. כל  בתי הספר והגנים מקדמים תכנית ייחודית משלהם שתקנה הרגלי קריאה לתלמידים. גנים ובתי ספר מצטיינים בקריאה יזכו בסיום השנה בפרסים מיוחדים.

צילום: בית ספר טבנקין

ביוטי - ענת אדרי

פרסומת

הפי-לי חד פעמי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מרפאת שיניים - באנר
פיצה בנדס

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
שני מחלב - באנר
טאצ' בול
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים