בצל הקורונה לימודי תואר ראשון לתושבי בת-ים

אהבתם? שתפו...

בצל הקורונה לימודי תואר ראשון לתושבי בת-ים קרוב לבית–

מכללת בת-ים פתחה את הרישום לשנת הלימוד האקדמית תשפ"א

המכללה מאפשרת לימודים בצורה מקוונת כמעט ללא יציאה מהבית.

לימודי תואר ראשון של האוניברסיטה הפתוחה מתקיימים במכללת בת ים, שהינו תואר ראשון מוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה. הלימודים במכללה כוללים אפשרות למידה מקוונת או פרונטלית. הלימודים מתקיימים בהנחיה מוגברת, כלומר, המפגשים מתקיימים אחת לשבוע בכל קורס כאמור גם בצורה מקוונת.

מרבית המפגשים מתקיימים בשעות הערב על מנת לאפשר שילוב של לימודים ועבודה במקביל. קצב הלימודים הוא אישי ונקבע על ידי הסטודנט לפי צרכיו ויכולתו. שכר הלימוד הוא שכר לימוד אוניברסיטאי. הסטודנט אינו נדרש להתחייב לשכר לימוד עבור שנת לימודים מלאה, אלא אך ורק עבור הקורסים אותם יבחר הסטודנט ללמוד בכל סמסטר. מבנה שכר הלימוד יפורט במפגשי המידע או באתר האוניברסיטה הפתוחה.

בנוסף, התואר מאפשר תמיכה בלמידה. הלימודים מבוססים על ספרי הלימוד והחומרים הייחודיים של האוניברסיטה הפתוחה. לכל קורס, קיים אתר בית ייחודי באינטרנט ובו מידע משלים וכן פורום המאפשר קשר רציף עם צוות ההוראה בקורס. בקורסים רבים מוצגים באתר הקורס מפגשי הנחיה מוקלטים שילוב זה מאפשר העמקה בנושאי הלימוד ומקנה כלים לפיתוח מיומנות למידה.

כמו כן, קיימת הדרכה במיומנויות למידה: במסגרת של סדנאות ומפגשים אישיים ניתנת הדרכה לשיפור אסטרטגיות הלמידה הנדרשות בלמידה אקדמית.

מכללת בת ים אינה גובה  דמי מכללה. ההרשמה ללימודים אינה מותנית בהצגת תעודת בגרות, במכינה קדם -אקדמית או בעמידה בדרישות המבחן הפסיכומטרי. יחד עם זאת, למרות תנאי הקבלה הגמישים, רמת הלימודים באוניברסיטה הפתוחה היא ללא פשרות וגבוהה ביותר.

לפרטים נוספים ורישום ללימודים ניתן לפנות לטלפון 03-5080981 או באתר www.byc.co.il

פרסומת

ביוטי - ענת אדרי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חן שטרית - באנר
עידן 2000

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
טאצ' בול
שני מחלב - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים