הצצה למוקד העירוני המחודש בבבת-ים

אהבתם? שתפו...

ממשיכים בשיפור השירות לתושב: הצצה למוקד העירוני המחודש בבבת-ים

בתוך שנים ספורות תהפוך בת ים לעיר חכמה ומרושתת טכנולוגית

השדרוג בעבודת מוקד משו"ב 107 מתבצע בשלושה תחומים: בינוי ותשתיות, סביבת העבודה והאמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשות המוקד

ראש העיר, צביקה ברוט: "הוריתי להשקיע משאבים רבים בשיפוץ המוקד ושדרוגו על-מנת לתת את השירות והמענה הטוב ביותר לתושבים"

עיריית בת ים השקיעה לאחרונה משאבים בשדרוג המוקד העירוני על מנת להבטיח מענה משופר, מהיר ויעיל לתושבי העיר הפונים לקבלת שירות. שמו של המוקד הוחלף למשו"ב (מוקד שירות ובקרה) ובוצעו בו שיפורים ושדרוגים המייעלים את איכות השירות הניתן לתושבי העיר. במסגרת השידרוג, שיצא לפועל לאחר עבודת הכנה משמעותית וארוכה, והסתיים בימים אלה, בוצע במוקד העירוני שיפוץ ושדרוג משמעותי של המבנה השוכן בחצר מתחם החשמונאים והוא הוסב למבנה חדיש ומשוכלל, הכולל מלבד שדרוגו וחידושו גם חיבור למערכות וטכנולוגיות חדשות.

יודפת אפק-ארזי, מנכ"לית העירייה: "שיפור השירות שהעירייה מעניקה לתושבי העיר הינו אחד מהיעדים המרכזים שהצבתי לגורמי הביצוע בעיר.  חשוב לנו להיות זמינים וקשובים בכל עת. המוקד העירוני, הנו זרוע משמעותית בשיפור תהליכי השירות לתושבים. אנו מאמינים כי קשב ושירות מצוין, בשילוב עם טכנולוגיה הם המפתח לקידום השירות העירוני".

כזכור, לפני כשנה, הכריז ראש העיר, צביקה ברוט, על הקמתה של חטיבה חדשה בעיריית בת-ים – חטיבת השירות. לניהול החטיבה מונתה סמנכ"לית שירות לקוחות בעיריית בת-ים, נועה רימון גופרשטיין, שהחלה בהקמתו המחודשת של המוקד העירוני.

בהובלת סמנכ"לית השירות, ומ"מ מנהל המוקד, הוחלט על שדרוג והסבת המבנה הקיים למבנה חדיש ומשופץ, ובמקום הותקנו מערכות טכנולוגיות חדישות המבוססות  על הקמת תשתית תקשורת רחבת סרט מבוססת סיבים אופטיים. בנוסף הוקמה מערכת ניהול, שליטה ובקרה מרכזית ואחודה במוקד העירוני, והחל מהלך של הקמת מערך מצלמות ביטחון, תנועה ופיקוח בעיר בת ים. גורמי המקצוע בעירייה מבצעים כעת בדיקות תפעוליות אחרונות לאחר פריסת המצלמות ותקשורת למוקד לקראת הפעלה מבצעית של המערכת בשבועות הקרובים.

במסגרת שדרוג המוקד הותקנו בשלב הראשון 7 מצלמות לאורך הטיילת של העיר המחוברות למוקד, למען ביטחונם של המבקרים בחוף הים ומניעת ונדליזם, ובקרוב ע"פ תוכנית העבודה יותקנו מצלמות באמצעות המשרד לביטחון פנים ברחבי העיר בגני השעשועים, בכניסות לעיר ובמקומות נוספים בתיאום עם משטרת ישראל וגורמי הבטחון. המוקד יהיה מוקד אחוד, כך שיהיה שיתוף פעולה שוטף עם כוחות הבטחון השונים, דבר המהווה חיזוק המענה של העירייה בחירום. בנוסף, כלל השדרוגים יקנו לעירייה יכולת של מרכז שליטה ובקרה לבניית תמונת מצב למנהלים על איכות השירות הניתן לתושבים.

ראש עיריית בת-ים, צביקה ברוט: "כחלק משיפור השירות לתושב והקמת חטיבה לייעוד זה, אנו משקיעים רבות בהקמתו המחודשת של המוקד העירוני, כולל העברתו למבנה חדש והטמעת המערכות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר- מצלמות ורחפנים המאפשרים לצוות המוקד לתת לכולנו ביטחון ברמה גבוהה, שירות 24/7 ותיאום שוטף ויעיל עם כל כוחות הביטחון והרווחה במרחב. נמשיך לעשות את המרב והמיטב למען שירות איכותי וטוב לתושבינו".

צילומים: דוברות העירייה

# צביקה ברוט #

ברוכים הבאים למוקד העירוני החדש שלנו!

תשתיות משופרות, טכנולוגיה חדשנית ומערך מצלמות ורחפנים שמאפשרים לצוות המוקד לתת לכולנו ביטחון ברמה גבוהה, שירות 24/7 ותיאום שוטף ויעיל עם כל כוחות הביטחון והרווחה במרחב.

השלב הבא: פריסת מצלמות בכל רחבי העיר בהשקעה גדולה ולאורך שלוש שנים, כדי לשפר את הפיקוח העירוני, לשמור על הניקיון והסדר הציבורי ולעשות הרבה טוב לבת-ים.

תודה רבה לנעה רימון-גופרשטיין סמנכ"לית השירות ולארז שרעבי מנהל המוקד וכל הצוות שמפעילים את מערך השירות העירוני באכפתיות, מסירות ומקצוענות מסביב לשעון.

פרסומת

פיצה בנדס

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מרפאת שיניים - באנר
שני מחלב - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מרפאת שיניים - באנר
פיצה בנדס
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים