בת ים בסימן קריאה

אהבתם? שתפו...

בת ים בסימן קריאה

2 בתי ספר בעיר זכו בתחרות הספרייה המצטיינת ובית ספר מעודד קריאה של מחוז ת"א במשרד החינוך

גאווה גדולה למערכת החינוך היסודי בבת-ים: בכנס הקוראים של מחוז ת"א במשרד החינוך זכו השבוע 2 בתי ספר מבת-ים בתחרות הספרייה המצטיינת ובית ספר מעודד קריאה לשנת תשע"ט. בית הספר ירושלים זכה בפרס הספרייה המצטיינת ובית ספר בן גוריון הוכר זו השנה השנייה כבית ספר מעודד קריאה. בכנס השתתפה חיה שיטאי, מנהלת מחוז תל אביב במשרד החינוך אשר סיירה בתערוכה שערכו בתי הספר. המפקחת שוחחה עם תלמידי בתי הספר והתרשמה מהפעילויות המתקיימות בהם.

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט: "בת ים בסימן קריאה הוא פרויקט חשוב מאין כמותו, וזאת משום שניתנת ההזדמנות לתלמידים מכל שכבות הגיל בעיר לקיים פעילויות שונות ומגוונות אשר נועדו להגביר את המודעות לחשיבות של קריאה, יצירתיות ופתיחות מחשבתית. באמצעות מערכת החינוך המצוינת של העיר אשר מקדמת תוכניות מסוג אלו, נגדל כאן את דור העתיד אשר ישנה את פניה של העיר ושל מדינת ישראל, תוך שימת דגש על ערכים של מצוינות, נתינה ותרומה לקהילה".

אילת אנג'ל, מנהלת בית ספר ירושלים, אמרה בעקבות הזכייה: "ספריית בית הספר היא ספרייה 'ללא הפסקה', פתוחה ומאוישת לאורך כל שעות היום. הספרייה מהווה מרחב למידה מרכזי בבית הספר ונותנת מענה לכל באי בית הספר: תלמידים, הורים ומורים. בנוסף, הספרייה מהווה משאב פדגוגי, בו מתבצעים מגוון פעילויות: העשרה שפתית, פעילויות בעקבות קריאה, המחזות, הרצאות, השתלמויות ועוד. ובכך בית ספר ירושלים מהווה בית חם לקהילת בית הספר, תלמידים והורים, ומקום שוקק חיים לקהילה לאורך כל שעות היום. אני שמחה מאוד שקבלנו אות הוקרה ומודה לצוות הירושלמי על שיתוף פעולה מלא.

חגית איזק, מנהלת בית הספר בן גוריון מסרה: "בבן גוריון עידוד הקריאה הוא בדנ״א של ביה״ס, מתוך הבנה שקריאה היא בסיס להעשרת השפה, אוצר המילים, הבנת הנקרא, כושר התבטאות בע״פ ובכתב. לכן הצוות החינוכי משקיע את כל מרצו בפעילויות חווייתיות בעברית ובאנגלית: לדוגמא תחרות בין כיתות מי קורא יותר, קריאה של ספר בהמשכים עם מתנדבי חברת Wework, חונכויות סביב קריאה, פרויקט מפלצות, משימות חוויתיות בעקבות קריאת סיפור כמו המחזה של סצנה, מכתב לאחת הדמויות, כתיבת סוף אחר ועוד.

"בת ים בסימן קריאה" היא תכנית השפה מגיל 3 ועד סוף כיתה  היחודית למערכת החינוך בבת ים, ושמה לעצמה למטרה לקדם את הישגי התלמידים בשפה העברית. לשם כך נבנתה התכנית העירונית "בת ים בסימן קריאה" במסגרתה נערכות פעילויות ותחרויות שונות בין הגנים ובבתי הספר לפי קבוצת הגיל של הילדים על מנת לגרום לילדים לקרוא יותר. כל  בתי הספר והגנים מקדמים תכנית ייחודית משלהם שתקנה הרגלי קריאה לתלמידים.

תמונות: באדיבות בתי הספר.

מכבי שירותי בריאות

פרסומת

חן שטרית - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

ביוטי - ענת אדרי
הפי-לי חד פעמי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
טאצ' בול
חן שטרית - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים