בת-ים חוזרת למפת הכדורגל הישראלי

אהבתם? שתפו...

בת-ים חוזרת למפת הכדורגל הישראלי! ⚽???

קבוצת בית״ר תל אביב מעתיקה את פעילותה לבת ים: ״אופק לנוער המוכשר בעיר״

בפגישה שנערכה בלשכת ראש העיר חתמו הצדדים על העברת הקבוצה לבת-ים, במהלך שכולל שיפוץ אצטדיון ויציעים והקמת מגרש מדשא סינתטי ב-5 מיליון שקל.

קבוצת בית"ר תל אביב העתיקה רשמית את פעילותה לבת ים, לאחר מו״מ שנערך בחודשים האחרונים.  הקבוצה תייצג את העיר בת ים במשחקי הליגה הלאומית וכן תפעיל הקבוצה מחלקת נוער שתייצר פעילות ספורטיבית ענפה עבור 250 בני נוער.

ראש העיר צביקה ברוט אמר כי ״לעיר בת-ים יש מסורת ארוכה של כדורגל, שבשנים האחרונות נבלמה. אנחנו מקווים לחזור ולהביא בשורה לציבור בענפי ספורט שונים, והמהלך הנוכחי להבאת בית״ר ת״א לעיר בת-ים הוא הצעד המשמעותי הראשון. אנחנו מאחלים הצלחה לקבוצה שלנו שתשחק בליגה הלאומית, ותזכה לתמיכה מלאה שלנו״.

במסגרת פעילותה של הקבוצה העירייה תפעל לשפץ את היציעים והאצטדיון בכ-5 מיליון שקלים ותקים מגרש דשא סינתטי. התקציב יגיע ברובו ממקורות כספיים שיגויסו מחוץ לעיר, ולא מתקציב העיריה. מדובר באחת מהקבוצות הוותיקות בכדורגל הישראלי שהחליטה להעתיק את פעילותה לעיר בת ים כדי לקדם ולייצג את הספורט בעיר ולתת במה לילדים ונוער כישרוניים ואיכותיים. פעילות הקבוצה תהייה במתחם האימונים בעיר בת ים ותהייה פתוחה לילדיי העיר גם לבוא לשחק וגם להיות שותפים להוויה הספורטיבית.

יו"ר הקבוצה ליאור שכטר מסר: "אני מודה לראש עיריית בת ים צביקה ברוט על זה שפעל לקידום שיתוף הפעולה עם קבוצת בית״ר והכל במטרה לתת מקום מובילי לילדי העיר ולקחת חלק בספורט התחרותי ובייצוג העיר".

תיווך - נאוה

פרסומת

חיים אסא -באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

ממלכת הילדים של טלי
הפי-לי חד פעמי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
טאצ' בול
חן שטרית - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים