בת-ים LIVE

אהבתם? שתפו...

בת-ים מצדיעה למתנדבי העיר באירוע ייחודי בלייב!
בצל הקורונה עיריית בת-ים והחברה לתרבות פנאי וספורט יקיימו אירוע הוקרה למאות המתנדבים בעיר – תוך הקפדה מלאה על הנחיות מ. הבריאות.
במהלך האירוע יארח ראש העיר צביקה ברוט את קודמו בתפקיד, יוסי בכר, לשיחה אישית.

יום א' | 5.4.20 | 17:00-20:00

על רקע המאבק העירוני בנגיף הקורונה בולטת בימים אלו התרומה הייחודית של המתנדבים בעיר שנרתמים לסייע לתושבי העיר ומהווים חלק בלתי נפרד מהמערך שדואג לרווחת תושבי העיר, הפונים לסיוע. מאות מתנדבים נמצאים בשטח, במוקדי התמיכה והשירות ובתפקידי התנדבות חיוניים.
עיריית בת-ים מבקשת להוקיר תודה למתנדביה ולחזק אותם באמצעות אירוע הצדעה למתנדבים.

העירייה תקיים אירוע הצדעה למתנדבי העיר ביום ראשון הקרוב (5/4), האירוע ישודר לייב בדף הפייסבוק של ראש העיר צביקה ברוט, וישותף בדפי הפייסבוק של העירייה והחברה לתרבות פנאי וספורט בין השעון 17:00-19:30.

האירוע שיתקיים במרכז הצעירים (ללא נוכחות קהל. שידור בלייב בלבד!)
בין השעות 19:30 – 17:00 יכלול 3 מערכים:
17:00-17:45: יובל המבולבל בהופעה חיה. יובל ישיב לשאלות הילדים בשידור חי.
17:45-18:45: ראש העיר מארח לייב : צביקה ברוט יארח את ראש העיר לשעבר, יוסי בכר, מ"מ ראש העיר, אלי יריב, אל"מ גיא אושרי, מפקד נפת תל-אביב בפיקוד העורף והילה סאסי מאמהות מבת-ים.
19:30 – 18:45: הזמר והיוצר בניה ברבי בהופעה חיה.

יחידת המתנדבים במחלקת קהילה ומניעה של החברה לתרבות, פנאי וספורט בעיריית בת-ים הודיעה עם תחילת משבר הקורונה בישראל על מבצע לגיוס מתנדבים מהעיר בת-ים, על מנת לתמוך במענה לכל צרכי מבודדי הבית והאזרחים הוותיקים בעיר בבת-ים. קבוצת וואטסאפ ייעודית נפתחה לצורך הרשמה, ופורסמה הודעה הקוראת לגיוס מתנדבים חדשים על מנת שכל הגורמים העירוניים יוכלו להיערך בצורה מיטבית לצורכי הקהילה העתידיים, ולסייע שבמגוון מענים לאנשים בבידוד בעיר בת-ים כגון: שמירת קשר טלפוני עם קשישים, משלוחי מזון או תרופות למבודדי בית וכדומה.
העירייה ממשיכה לתגבר את המערך חלוקת משלוחי מזון לאוכלוסייה זו וכל מי שמעוניין להצטרף למערך המתנדבים. ניתן לפנות ל:ליזי בוקובזה 052-2333197 [email protected] או בתיה עזרא 0508528806 [email protected]

צביקה ברוט, ראש העיר: "זוהי השעה להשתמש בכוחה של הקהילה המדהימה שלנו והערבות ההדדית. קהילת המתנדבים של בת-ים הוכיחה את עצמה בעבר ומוכיחה עצמה גם בימים מאתגרים אלה. משבר הקורונה הפך בין לילה את החיים של כולנו במובנים רבים. הוא דרש מכולנו התארגנות מחודשת והסתגלות מהירה לתנאים שמשתנים ומתעדכנים מידי יום". ברוט הוסיף "עבור כל אחד ואחת מדובר בחוויה אישית מאתגרת, אך זו הזדמנות נדירה לעצירה, התכנסות פנימה ומחשבה על הפעולות שיעזרו לנו לצאת ממנו מחוזקים ומאוחדים. עבור רבים בקרב אוכלוסיית הגיל השלישי, המצב החריף את תחושת הבדידות והניכור שהם חווים. רבים מהם מוצאים עצמם ללא מצרכי מזון בסיסיים הנדרשים ערב חג הפסח המתקרב, שייחגג אף הוא במתכונת אחרת – ובדיוק בגלל זה אנו כעירייה כאן לסייע ולהירתם ככל שניתן ולהצדיע ולהוקיר את כל מי שנותן מעצמו.

 

# צביקה ברוט #

ביום ראשון עושים הפסקה קלה מההכנות לחג, ומצטרפים לבת-ים LIVE!
לילדים הבאנו את יובל המבולבל, לצעירים את בניה ברבי,
ובין לבין אני אארח שורת אורחים בהם גם יוסי בכר, קודמי בתפקיד, לשיחה אישית על העיר שאנחנו כ"כ אוהבים.
יש למה לחכות! ❤️

פרסומת

סופר דוש

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

קריוטוש
תיווך - נאוה

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
קריוטוש
פליקס חלפון
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים