גלידריית ויקטורי- בן גוריון 77 בת-ים

אהבתם? שתפו...

טיילת בת ים היא המקום האהוב עלי ביותר לטייל בימים בהירים כשהשמש שולחת קרניים מחממות, בין אם זה סתם טיול בטיילת או על חוף הים אני תמיד מוצאת את עצמי בסופו של דבר יושבת לאכול גלידה או משהו מתוק אחר שימתיק לי את היום.

אחד המקומות האהובים עלי ביותר הוא גלידריית ויקטורי, בעיקר בגלל השפע והמגוון אך גם בגלל השירות המצוין, המיקום וברור שהטעם הנפלא.

כך גם הפעם במהלך טיול רגלי עם סבתוש והילדים חשקה נפשנו בקינוח מתוק ושמנו פעמנו אל הגלידריה האהובה. אני רציתי גלידה וקפה, הילדים התלבטו בין וופל בלגי לקרפ צרפתי. בסופו של דבר נפל הפור והוחלט להזמין הכל מהכל.

 

כך מצאתי את עצמי עם מנת וופל בלגי עצומה ובתוספת גלידות, קצפת וקרפ צרפתי.

עם הגלידות היה קשה מאוד מכיוון שהמגוון גדול והטעמים מבלבלים, לקח קצת זמן עד שהצלחתי לבחור את הטעם הרצוי, אך בסופו של דבר עשיתי את הבחירה הטובה ביותר.

הוופל כרגיל היה טעים וטרי, קראנצ'י מבחוץ ורך מבפנים, הגלידות והקצפת היו בהתאמה ישירה לטעם של הוופל יחד עם השוקולד הנדיב מעל.

השירות והחיוך שקיבלנו הוסיפו לטעם הטוב, הנדיבות והשפע במנה הוסיפו להנאה.

והקפה? הקפה מבחינתי היה התירוץ אבל בפועל עשה את העבודה ואפילו לא הוספתי לו סוכר.

אין לי ספק שבטיול הבא שלנו בטיילת או בים נעצור שוב בגלידריית ויקטורי ליהנות מהמתוק, ממליצה גם לכם.

אגב- שירות חדש שהושק בגלידריה הוא שירות משלוחים מעולה שיכול לשרת אתכם ברגעים בהם תרצו גלידה או קינוח ולא מתחשק לכם או לא מסתדר לכם לצאת מהבית. כן כן, גלידה משובחת עד הבית או וופל בלגי איכותי עד הסלון שלכם. שירות מעולה!

וכמו שאתם יודעים- כשאני נהנית, אני דואגת גם לכם ולכן עד התאריך – 14.7.19 תיהנו מכוס קפה חם במתנה בהזמנת וופל בלגי. כל שעליכם לעשות זה לציין שהגעתם דרך אמהות מבת-ים. תיהנו.

*כוס קפה חם אחד לוופל בלגי.

גלידריית ויקטורי- בן גוריון 77 בת-ים, 03-5443656

פרסומת

באנר - וי.איי.פרי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מכבי שירותי בריאות
סופר דוש

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
טיק טק סטוק
פליקס חלפון
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים