צה"ל מתגייס למערך החירום בבת-ים

אהבתם? שתפו...

לבקשת ראש העיר: עשרות חיילים הצטרפו למערך החירום של עיריית בת-ים; יסייעו בטיפול באוכלוסיות הרווחה בעיר.

בפעם הראשונה יפעלו בעיר בת-ים חיילי צה״ל כחלק ממערך החירום העירוני: ראש העיר צביקה ברוט סיכם עם בכירים בפיקוד העורף על הצבת עשרות חיילים וכלי רכב צבאיים בעיר, אשר יפעלו תחת המנגנון העירוני ויסייעו בביצוע מגוון משימות העירייה בתחום הרווחה והאוכלוסיות המתקשות.

במקביל ציינו בפיקוד העורף לטובה את עבודת עיריית בת-ים בזמן החירום, ואמרו כי רמת המוכנות מראש והתפקוד השוטף הוא ברמה הגבוהה ביותר, כלשונם.

לדברי ברוט, ״נערכו מראש בצורה טובה ואנו ערוכים ברמה הגבוהה ביותר לכל תרחיש. בהתאם לכך ביקשתי להוסיף גם צוותים של צה״ל למערך שאנו מנהלים, כדי לתת לנו תוספת כוח ובכך לשפר את הטיפול בקשישים ובאוכלוסיות הרווחה בבת-ים״.

בין היתר יפעלו החיילים בחלוקת מזון, והבאת תרופות לבתי קשישים.

ברוט ציין כי ״שיתוף הפעולה שלנו עם פיקוד העורף הוא מצוין בשגרה ובחירום. קצין מטעם הפיקוד יושב בימים אלה בעירייה דרך קבע, והם שותפים קבועים לדיוני הערכות המצב שאני מקיים מדי יום. יש לכך חשיבות גבוהה בעיקר לקראת הימים הבאים, בהם מתקרב חג הפסח ומגבלות התנועה ברחובות רק יגברו. אני מאמין שבהמשך עבודה נכונה ושמירה על הנהלים נצליח לעבור את התקופה בזמן הקצר ביותר״.

יש לציין כי למרות הגעת החיילים לבת-ים, הצבא אינו נוטל פיקוד על העיר אלא הם יפעלו תחת מנגנון החירום העירוני אותו מנהל ברוט.

 

פרסומת

ממלכת הילדים של טלי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חן שטרית - באנר
שני מחלב - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
פיצה בנדס
סופר דוש
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים