דואגים לחתולי הרחוב – גם בזמן משבר הקורונה

אהבתם? שתפו...

דואגים לחתולי הרחוב – גם בזמן משבר הקורונה

המחלקה הווטרינרית תספק למאכילי החתולים מזון לחתולים

המזון יסופק למאכילי חתולים שעמדת האכלה בטווח 100 מטר מביתם, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. מאכילים חתולים מוזמנים להודיע לוטרינר העירוני באמצעות מייל אודות  תחנות האכלה המרוחקות מבתי מגורים, והשירות הווטרינרי ידאג לסייע להמשך האכלת החתולים גם בתנאי החירום.

לא שוכחים אף אחד – עיריית בת-ים דואגת גם לחתולי העיר: עם כניסתן של הנחיות הממשלה החדשות לתוקף, והגבלת טווח היציאה מהבית, נערכה המחלקה הווטרינרית בהוראת ראש העיר צביקה ברוט לעזור לחתולי העיר, כדי להבטיח את המשך האכלתם השוטפת ברחבי העיר. מידי יום הווטרינר העירוני, ד"ר משה ננקין ואנשי המחלקה מבצעים סקירה בתחנות ההאכלה הפזורות ברחבי העיר לבדוק כי ישנם מזון ומים בתחנות.

פיזור המזון בעמדו נעשה ע"י המחלקה הווטרינרית הודות תרומה שקיבלה המחלקה מחברת "בית ארז" מקבוצת מילטין, של כ-40 ק"ג מזון לחתולים. המזון שהתקבל כתרומה ישמש גם עבור חלוקתו למאכילי חתולים רשומים ע"י המחלקה הווטרינרית. החלוקה תתקיים מחר ה- 7/4, יום ו-ג, בין השעות 09:00-10:00 במחלקה הווטרינרית בשד' העצמאות 41.

מאכלי החתולים מתבקשים להגיע למחלקה בהתאם להוראות משרד בריאות. חלוקת המזון תעשה עד גמר מלאי, ותשמש את המאכלים החתולים למילוי עמדות האכלה בימי הפסח וגם לאחר מכן.

בנוסף, המחלקה תמשיך לסייע למאכילי החתולים אשר לא יכולים להגיע לנקודות האכלה, ומזמינה לשלוח למייל: [email protected] נקודות האכלה המרוחקות מבתי מגורים, והשירות הווטרינרי יפעל להמשך האכלתם גם בתנאי החירום, ותוך הקפדה על הנחיות הממשלה, משרד הבריאות והשמירה על בריאות הציבור.

 

פרסומת

פיצה בנדס

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

סופר דוש
הפי-לי חד פעמי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
טאצ' בול
ממלכת הילדים של טלי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים