דחיית האירוע המרכזי של פורים

אהבתם? שתפו...

ראש העיר צביקה ברוט קיים הבוקר ישיבת הערכת מצב מיוחדת בעירייה בנושא הקורנה
ברוט: ״עלינו להיות ערוכים לכל תרחיש ונדע לספק מענה לתושבים״

בתום הערכת המצב הוחלט לדחות את האירוע המרכזי של פורים שאמור להתקיים באמפי פיס, ביום ד הקרוב, 11.03.2020; עם זאת כל יתר אירועי הפורים (במרכזים הקהילתיים, מוסדות התרבות ובתי הכנסת) מתקיימים כרגיל!

ראש העיר צביקה ברוט ומנכ"לית העירייה יודפת אפק-ארזי קיימו הבוקר ישיבה מיוחדת שעסקה בהיערכות עיריית בת-ים לתרחישים השונים, העלולים להתקיים בשל התפשטות נגיף הקורונה.
ברוט הדגיש בפני המשתתפים כי הוא מצוי בקשר הדוק עם הגורמים הבכירים במשרד הבריאות ובמשרד ראש הממשלה, וכי העירייה פועלת בהתאם להנחיית הגורמים המוסמכים. ברוט הנחה את הסמנכ"לים ומנהלי האגפים להיערך לתרחישים השונים, בתחומי החינוך, הרווחה, הביטחון והתפעול. ברוט ציין כי בימים האחרונים נפוצות הודעות פייק המועברות ברשתות החברתיות ולכן על כולנו להסתמך אך ורק על הגורמים המקצועיים ולא להפיץ ידיעות שאינן מבוססות.
בתוך כך, עיריית בת-ים עוקבת אחר התפשטות נגיף הקורונה ונערכת לכלל התרחישים האפשריים. כל גורמי המקצוע בעירייה הונחו להיערך לכל תרחיש ולוודא כי בת-ים תהיה במוכנות גבוהה במקרה הצורך.

בדיון הוחלט כי לאור הוראות משרד הבריאות אשר הועברו לציבור בימים האחרונים, אירוע פורים המרכזי בעיר באמפי פיס שאמור היה להתקיים ביום רביעי הקרוב, ה- 11.03.2020 ידחה למועד אחר. בעירייה מדגישים כי דחיית האירוע היא במטרה לנקוט משנה זהירות וימשיכו לעדכן את הציבור ככל שיידרש.
עוד מדגישים כי כל יתר אירועי הפורים (במרכזים הקהילתיים, מוסדות התרבות ובתי הכנסת) מתקיימים כרגיל!
לדברי ברוט, ״אין מקום לבהלה ויש לנהוג בסבלנות ובאורח רוח. אנו קוראים לתושבים להמשיך לפעול על פי הנחיות משרד הבריאות ולהקפיד עליהן באופן מלא. במקביל אנו ערוכים לכל תרחיש ונדע לתת מענה לכל אפשרות״.
לכל שאלה, יש לפנות למוקד משרד הבריאות בטלפון 5400* או למוקד העירוני בטלפון 107.
https://govextra.gov.il/ministry-of-health/corona/corona-virus/

 

פרסומת

חן שטרית - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חיים אסא -באנר
טאצ' בול

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
הפי-לי חד פעמי
ממלכת הילדים של טלי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים