דיון חירום בשל עליה במספר חולי הקורונה בעיר

אהבתם? שתפו...

ראש העיר צביקה ברוט מכנס בשעה זו דיון חירום, בשל עליה נוספת במספר חולי הקורונה בעיר.

בדיון משתתפים בין היתר נציגי הנהלת העיר, משטרת ישראל, ופיקוד העורף.

ברוט שוחח מוקדם יותר עם נציגי המל״ל (המועצה לביטחון לאומי שבמשרד ראש הממשלה, האחראית על ניהול משבר הקורונה) ומשרד הבריאות, על מנת לפעול במשותף כדי להביא לירידה במספר החולים ולשמור על בת-ים כעיר ירוקה עם קצב תחלואה נמוך.

בין היתר שוקל ברוט הטלת הגבלות נוספות על התקהלויות בעיר, זאת לאחר שבסוף השבוע הוא הורה לסיים את הלימודים לתלמידי כיתות ה׳ ומעלה ולהעבירם ללמידה מרחוק. כיום לומדים בעיר רק תלמידי הגנים וכיתות א׳ עד ד׳.

במקביל הורה ברוט להגביר את האכיפה ולגייס שוטרים, חיילים ועובדי עיריה שהחל ממחר יצטרפו לצוותי האכיפה כלפי מי שאינו מקפיד על חבישת מסיכות ושמירה על כללי התו הסגול.

בבת-ים הצליחו במשך תקופה ארוכה לשמור על מספר נמוך של חולים, בין היתר לאחר שהנהלת העיר הורתה לסגור את בתי הכנסת ולאסור התקהלויות הרבה לפני כל המדינה.

לאורך רוב תקופת הקורונה מספר החולים בעיר עמד על פחות מאחוז אחד מכלל החולים בישראל, אך כעת מתקרב מספר החולים ל-3 אחוזים. בסך הכל מדובר נכון להיום על 122 חולים פעילים בעיר.
לדברי ברוט, ״אנו מתקרבים למספרים שיאלצו אותנו להטיל מגבלות נוספות בעיר ואנו רוצים להימנע מכך. אנו נגביר את האכיפה, נצמצם התקהלויות, והעיקר נקרא לציבור לתרום את חלקו ולשמור על ההנחיות. לא צריך להיבהל, אך כן צריך לנהוג באחריות״.

פרסומת

שני מחלב - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חיים אסא -באנר
ליאת בכר - צילום

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
סופר דוש
חן שטרית - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים