הוניגמן קידס בקולקציית סתיו חורף 2018-2019

אהבתם? שתפו...

 

חברת הוניגמן קידס ממשיכה את הפעילות ופותחת את העונה החדשה עם קולקציה מגוונת, מלאה בשיק וסטייל.

קולקציית חורף 18/19 מציעה מגוון רחב של פריטים אופנתיים המושפעים מהטרנדים העדכניים ביותר ומותאמים במיוחד לקהל הילדים של המותג. בין הטרנדים הבולטים העונה:

הטרנד המטאלי, המכניס רוח חגיגית וזוהרת לקולקציה. הטרנד בא לידי ביטוי בבדים מבריקים עם חוטי לורקס מנצנצים ודפוסים בטכניקת פויל בצבעוניות מטאלית של כסף זהב ושחור. שמלות מבריקות מתנופפות הן ללא ספק פריטי MUST העונה.

לבנים דפוסים מטאלים על חולצות טי בגזרות אופנתיות. רוכסני מתכת משולבים בחיתוכים אלכסונים דפוסי ניטים על כיסים, פץ פיטים בצבעוניות משתנה ועוד, כל אלה משתלבים בקבוצה של השחור לבן ששומר על מעמד יציב בין הטרנדים המתחלפים.

 

פסים, בניחוח נוסטלגי וקלאסי, רחבים וצרים – הכל הולך! הפסים ישטפו את המלתחה שלכם העונה בשלל פריטים כגון, חליפות של חולצות ומכנסים תואמים עם דפוס פסים חולצות פסים קלאסיות מושקעות וסרטי פסים במכנסים חולצות ושמלות.

סרטי הפסים מגיעים אלינו מעולם הספורט ונכנסים לעולם הלבוש בכל גווניו. הסרטים מכניסים טוויסט אופנתי לכל פריט ומגיעים במגוון מיקומים- תפרי צד, בשרוולים, בחפתים ועוד.

רטרו מגמה מתמשכת -גם בקולקציית הבנים – שולבו דפוסי פסים סרטי פסים וחיתוכים היוצרים פסים בחולצות ובמכנסים השפעה של שנות התשעים .

הצבע האדום, הוא ללא ספק צבע העונה. ועכשיו מגיע חזק ובועט מתמיד בשמלות חולצות דפוסים ממוקמים דפוסי אולאובר וסרטים.

בקולקציית הבנים האדום מקבל עומק וגונו אדום טיבטי . הצבע מופיע בדפוסים ובחיתוכים שמביא חדש ו תחכום לסגנונות צבאיים מוכרים.ובפריטי לבוש כגון סריגים ,חולצות טי ,פוטר קל ומכנסי פוטר.

הוולאנים ממשיכים גם העונה ומקבלים עדכון חדש ומרענן בשרוולים מתרחבים בשמלות וחולצות לבושות, חולצות אריג וסיומות בשמלות פוטר מודפסות.

ג'ונגל עירוני בקולקציית הפוטרים גוני בטון זפת זית נגיעות של כתום חזק כמו להדגיש סכנה צהוב של סימני דרך כל אלה משתלבים בנוף העירוני.

הג'ינסים בקולקציה, כמו תמיד שולטים ומגיעים עם אלמנטים טרנדים עדכניים כגון, סרטים, אבנים ופנינים, אלמנטים של קשירות, רוכסני מתכת וקרעים מדליקים.

בבנים נמשכת מגמת הברכיות ואלו שודרגו עם תפרי נירוורים ותבליטי ניטים. ג'ינסים כחולים אפורים ושחורים בכביסות שונות עם קרעים ושפשופים. הצהובים ממשיכים – הצהוב נראה על פני מסלולים והתערוכות האחרונות, מראה חמים ועוצמה של שקיעה זה עובד היטב עם ג'ינסים.

כמו כן, הקולקציה מכילה מעילים בגזרות ארוכות ומחמיאות מבדים שונים בשילובי פרווה בקפוצ'ון וסריגים נעימים ואופנתיים שיחממו אותנו בימים הקרים. בנוסף, ז'קטים דמוי עור וסוויד שיתאימו לכל לוק ויסדרו אותנו בכל יציאה.

קולקציית ה DAY BY DAY, העונה מושקעת יותר מתמיד. דפוסים קולים בשלל טכניקות ואביזרים, גזרות ובדים נוחים ונעימים שהילדים לא ירצו להחליף.

שמלות החל מ79.90 ש"ח

מכנסיים החל מ 99.90 ש"ח

ג'ינסים במבצע חזרה לביה"ס 2 ב 150 ש"ח

חולצות החל מ 29.90 ש"ח

ועכשיו למבצע לכבוד החגים- 30% הנחה על קולקציית החורף.

לא כולל ספישל פרייס וקולקציית DBD

תוקף המבצע החל מ- 26/8/2018 ועד 15/8/2018. אין כפל מבצעים. לחברי מועדון.

*קרדיט צילום: דניאל אליסטר

פרסומת

טיק טק סטוק

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

עידן 2000
ממלכת הילדים של טלי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
סופר שוק
פיצה בנדס
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים