הוניגמן קידס- קולקציית אביב/קיץ 2019

אהבתם? שתפו...

מותג האופנה לילדים "הוניגמן קידס" משיק את קולקציית קיץ 2019 ומציג העונה מגוון רחב של פריטים אופנתיים המושפעים מהטרנדים העדכניים ביותר ומותאמים במיוחד לקהל הילדים של המותג.

בין הטרנדים הבולטים העונה בקולקציית הבנות ניתן למצוא: דפוסי חיות אשר ממשיכים בכל הכוח לעטר את המלתחה הקיצית. מגוון רחב של פריטים: שורטס עם דפוס מנוחש, ג'ינס עם סרט מנומר, טי שרט עם דפוס אולאובר מנומר ושמלת קולר חגיגית עם דפוס זברה כסופה. פריטי חובה בקיץ הקרוב.

ניתן לראות את דפוסי החיות גם בקולקציית הבנים : בד בדוגמת נחש משולב בT מחולקת או דוגמת הנחש מודפסת בתוך אובייקטים שונים. דפוסי הנחש משתלב בקבוצת הצבע הטבעית ויוצרת מראה חדש.

העונה בקולקציה ניתן לראות עיצובים הדפסים גיאומטריים מינימליסטיים של נקודות, פסים וקווים ישרים ואלכסונים. נקודות בשלל גדלים במגוון של פריטים: גופיית שיפון מתנפנפת עם נקודות קטנות טישרט עם שרוולי וולאן ודפוס אול אובר נקודות וחליפת חצאית וגופיה חגיגית עם דפוס הפולקה דוט. גם במידות של הקטנטנות ניתן למצוא פריטים המשלבים את הטרנד חצאית מכנס מדליקה עם נקודות שחור לבן ושמלה עם חתכים ונקודות. פסים, רחבים ודקים יכניסו ניחוח נוסטלגי לקיץ ויופיעו בשורטים חולצות ושמלות. טרנד קלאסי שמנצח תמיד.

הדפסי פסים בכל מיני צורות, הפסים לאורך בחולצת T בצבע וינטג' ובחולצות גבריות קלאסיות המזכירות את שנות התשעים. חולצות T עם סרטי פסים בשרוול חולצות כיס עם דפוס פסים לאורך. בנוסף לחולצות מחולקות לרוחב בצבעי BLOK COLOR בקווים ישרים וגם אלכסונים כל אלה משלימים את הטרנד הוינטג'י העונה.

קולקציה חגיגית לקראת החגים משלבת לבן לבן ולבן – שמלות חגיגיות לבנות יכניסו רוח חגיגית לקולקציה ויתאימו בול לסדר פסח ושבועות! שמלות מבדי תחרה בגזרות שונות, פתחים בכתפיים,וולאנים, עיטורי שרשרות פנינים ואבנים יתנו לכן את המענה המושלם לעונת החתונות וחגי העונה.

בקולקציית הבנים לחג לבן על גבי לבן אפקטים של תבליט או תפרים בולטים ומודגשים היוצרים תלת מימד בחולצות הטי ובחולצות הגבריות גינס ארוך וגם ברמודה בצבע לבן ,להשלמת המראה הלבן.

קחו נשימה עמוקה ותתכוננו לקיץ זוהר ומנצנץ במיוחד. שמלות פאייטים, בדי לורקס מנצנצים וחצאיות מטאליות יוסיפו גלאם לחיינו ונרגיש זוהרות מתמיד. הנצנוץ לא פוסח על קולקציית הבנים דפוסים של זהב וכסף פאצ'ים משולבי פייטים וניטים, טכניקות שונות של הברקות וגוונים מטליים חדשים כמו ברונזה כל אלה שולבו בתוך הדפוסים ונותנים לחולצות מראה נוצץ המתאים לאירועים ומסיבות.

פרנזים ופונפונים הם הקריצה של העונה! חולצות פרנזים קיציות, שמלות וגופיות עם סרטי פרנזים ופונפונים הם רק חלק ממה שמצפה לכם. פליסה- גופיות ושמלות מבדי פליסה באיכויות שונות יהוו פריטי MUST העונה עבור קולקציית החג שלנו. המעצבות של הוניגמן ממליצות לשלב לדוגמא גופיית פליסה לבנה נשפכת עם ג'ינס לבן למראה נקי ומדויק.

גם הגזרות שלנו התחדשו ועברו השקעה ותשומת לב רבה. הגזרות של השמלות החדשות עם השרוולים המיוחדים, חולצות אריג אסימטריות, פריטים עם אלמנטים של כיווצים וולאנים.

חולצות ה T- בקולקציית הבנים קיבלה התייחסות גם בדיגום. חיתוכים אלכסונים, אורכים שונים, מכפלת אסימטרי, מראה של חולצה מעל חולצה כל אלו מענקים לקולקציה מראה אופנתי ועדכני.

קולקציית הג'ינסים: הג'ינסים הקיץ יגיעו בשלל גוונים עם אלמנטים שיתנו טוויסט לגינס הסקיני הקלאסי והשורטים שלנו. ניטים, סרטים, אבנים ודפוסים יפלפלו את הלוק. גם בקולקציית הג'ינסים של הבנים ניטים ושרשראות הנתלות מלולאות החגורה עושים את הטוויסט ומשדרגים את הג'ינס הקלאסי והסקיני. סרטים עם כיתובים בתפרי הצד של מכנסי הברמודה גינס, הופכים את המכנסים לעדכניים ואופנתיים .

הג'ינסים הארוכים וגם הברמודות מגיעים במגוון רחב של שטיפות ואפקטים מג'ינס מולבן עד ג'ינס כחול כהה ROW. ג'ינסים אפורים ושחורים קרעים וקימוטים.

בגזרת החולצות: חולצות הוואי מודפסות שרול קצר מבד וויסקוזה מזכירים לנו את טרנד ה surf משנות השמונים חולצות אלו מקבלות מראה עדכני כאשר הם נלבשים עם הג'ינסים האופנתיים.

קולקציית הDAY BY DAY מושקעת יותר מתמיד. הגזרות הקלאסיות והמוצלחות שלנו ליום יום מגיעות עם הדפסים קולים חדשים בשלל טכניקות לצד שמלות בגזרות חדשות שהבנות לא ירצו להוריד.

כל הטרנדים החמים של העונה דפוסי החיות פסי הווינטג' וה surf של שנות ה80 מתורגמים לקולקציה היום יומית של הילדים מה שמקנה להם מראה עדכני ואופנתי גם שהם הולכים לגן .

טווח המחירים:

מכנסיים החל מ 24.90 ש"ח

שורטס החל מ 79.90 ש"ח

חולצות החל מ 24.90 ש"ח

שמלות  החל 39.90 ש"ח

טווח מידות: 2-16

הוניגמן קידס – 45 סניפים בפריסה ארצית

פרסומת

חן שטרית - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

פיצה בנדס
טיק טק סטוק

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ביוטי - ענת אדרי
מרפאת שיניים - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים