הוצאות ללשכות הנהלת העיר הופחתו משמעותית

אהבתם? שתפו...

הוצאות העלות ללשכות הנהלת העיר הופחתו משמעותית

במסגרת מדיניות השקיפות מפרסמת עירית בת-ים את עלויות התפעול של לשכות הנהלת העיר. על פי הנתונים, העלויות קטנו משמעותית בשנה הנוכחית.

במסגרת מדיניות השקיפות, מפרסמת היום עירית בת-ים את פירוט ההוצאות על לשכות ראש העיר, ממלא מקומו וסגני ראש העיר בקדנציה הנוכחית. על פי הנתונים, ההוצאות הופחתו באופן משמעותי והביאו לחיסכון של מאות אלפי שקלים במהלך השנה הנוכחית.
כך, למשל, ההוצאות על שכר לעוזרים הופחתו בכ-400 אלף שקלים לעומת התקופה המקבילה אשתקד, זאת לאחר שהוחלט לצמצם את מספר העוזרים בשנה הראשונה של הקדנציה הנוכחית. גם ראש העיר, צביקה ברוט, הודיע כי יוותר בשנה הראשונה לכהונתו על עוזר נוסף המגיע לו, על מנת לשמש דוגמא אישית.

בנוסף, ברוט אף ויתר למשך שנה על רכב השרד המגיע לו מהעיריה, והוא עדיין נוסע ברכבו הפרטי על חשבונו עד לסוף שנת 2019. בנוסף, ברוט אף מימן מכיסו שתי נסיעות עבודה לחו"ל למרות שהעיריה היתה אמורה לממן אותן, בעלות של כ-17,000 שקלים. בנסיעות הללו הוא גייס תרומות בשווי 300 אלף דולרים לעיר יחד עם המשנה לראש העיר אסתר פירון, שאף היא מימנה את עלות כרטיס הטיסה בעצמה במטרה לשמש דוגמא אישית.

גם השיפוצים שנערכים באופן קבוע בלשכות הנבחרים לאחר הבחירות צומצמו הפעם: נכון להיום ביצעה העיריה שיפוצים בגובה של כ-100 אלף שקלים בלבד לצורך שיפוץ חדרי התביעה העירונית שעברה למבנה אחר, הכנת לשכה עבור סגן ראש העיר יהודה הרוש, ורכישות בודדות של אלפי שקלים עבור לשכת ממלא מקום ראש העיר אלי יריב. במקביל לא נעשה כלל שיפוץ בלשכת ראש העיר לפני כניסתו של ראש העיר הנוכחי, צביקה ברוט.
בקדציה הקודמת בוצעו שיפוצים בלשכות ראש העיר, ממלאת מקומו אירנה גנין, ושאר הסגנים בעלות כוללת של כחצי מיליון שקלים עבור שיפוצים ורכישות ריהוט ללשכות.
ראש העיר צביקה ברוט אמר כי "דווקא בתקופה שבה אנו מבצעים התייעלות כלכלית ומביאים מנועי צמיחה חדשים לעיר, שיזניקו אותה קדימה בשנים הבאות, היה חשוב לי לייצר דוגמא אישית שבאה לידי ביטוי בויתור על עוזרים או תנאי שכר נוספים בשנה הראשונה לכהונתנו. מדובר גם במסר ציבורי חשוב לעיר בת-ים, ועל הדרך גם בחיסכון שיסתכם עד לסוף השנה בקרוב למיליון שקלים שיופנו לטובת הציבור".

מרפאת שיניים - באנר

פרסומת

הפי-לי חד פעמי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חיים אסא -באנר
קריוטוש

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
עידן 2000
מספרה - ויקו חן
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים