החלו העבודות לשדרוג גינת נגבה בשכונת עמידר 

אהבתם? שתפו...

החלו העבודות לשדרוג גינת נגבה בשכונת עמידר  בעלות מוערכת של כ- 1,800,000 מלש"ח

ראש העיר, צביקה ברוט: "שדרוג וחידוש גינת נגבה הינו יישום בפועל של המדיניות שהנהגתי לחידוש פני העיר. מדיניות זו כוללת ביצועם של מספר רב של פרויקטים: חידוש גינות ציבוריות, שיפוץ שדרות העצמאות, החלפת הכיכרות הישנות בעיר  והקמת מגרשי משחקים חדישים להנאתם של ילדי העיר".

עיריית בת-ים בשיתוף מפעל הפיס יחלו השבוע בעבודות לשדרוג גינת נגבה בשכונת עמידר (גינת ד"ר משה כהן בשמו הרשמי). עלות פרוייקט שדרוג הגינה מוערך בכ- 1,800,000 ש"ח.

במסגרת העבודות תונגש גינת נגבה באמצעות התקנת מתקני משחק מונגשים. כמו כן יותקנו מתקני משחק חדשים ובהם: מתקן משחק לפעוטות, דמות קפיצית, נדנדות וסוס חבל ומשטח הגומי יוחלף חדש.

עוד נמסר כי כחלק משדרוג הגינה יוחלף הריצוף לאבנים משתלבות, תותקן תאורה חדשה, ריהוט גן, והצללה חדשה לגינה. כמו כן יבוצעו עבודות גינון והשקיה שידרגו את חזות הגן, לצד התקנת ריהוט גן החדש.

בתקופת העבודות, הצפויות להיערך כ- 3 חודשים, ולאור שמירה על בטיחות הציבור ומניעת מסוכנות, אנו מבקשים מהתושבים להימנע מלהיכנס לשטח העבודות.

העבודות לפיתוח הגינה הן חלק ממהלך עירוני לשדרוג המרחב הציבורי. לאורך שנת 2020 ישדרגו צוותי העירייה גינות ופינות חמד בעיר, על מנת לחולל שינוי חזותי רציף.  לאחרונה החלו גם עבודות לשדרוג גינת הלנה ראפ.

עבודות התכנון והביצוע מתאפיינות במגוון פעולות רחב ובהיקפים שונים, דוגמת חידוש תשתיות רחובות לצד פעולות נקודתיות של יצירת אתנחתאות, פינות ישיבה עם ספסלים מעוצבים וריהוט רחוב.

פרסומת

חיים אסא -באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

תיווך - נאוה
באנר - וי.איי.פרי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מרפאת שיניים - באנר
עידן 2000
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים