המסכה הממגנטת של SR

אהבתם? שתפו...

ראיתי סרטון ברשת על מסכת פנים חדשה של חברת SR cosmetics ובסרטון הדוגמנית משתמשת במגנט על מנת להוריד את המסכה מהפנים. נראה כמו קסם שהחלטתי שאני חייבת לבדוק האם אמיתי.

גייסתי דוגמנית יפהיפה בגיל השלישי (אמא שלי המהממת) ופצחתי בחקר ונסיון המסכה הממגנטת.

במארז המסכה מגיע מסכת מגנט מוזהבת, פלטה קטנה למריחה, מגנט להורדה וסרום אנטי איג'ינג לסיום והשלמת הטיפול.

התחלנו בתהליך- מריחת המסכה.

למסכה מרקם בוצי אשר נמרח בקלות ובנוחות. הריח מזכיר תה וצבע זהב כהה. המסכה מחוספסת אך נעימה על העור. לאחר מריחה של שכבה דקה אך אחידה משאירים את המסכה בערך חמש דקות, השארנו אולי טיפה יותר.

המסכה אינה מתייבשת או מתמצקת על העור אלא נשארת רכה ונעימה. לאחר ההמתנה עברנו לשלב הקסם- שלב המגנט.

על פי ההוראות לוקחים את המגנט ועוטפים אותו עם נייר סופג או טישו ואז מרחפים על הפנים ללא צורך לגעת בעור על מנת להוריד את המסכה.

היינו סקפטיות מעט ועשינו נסיון ללא טישו בכדי לבדוק אם זה לא הטישו שמנקה את המסכה ונדהמנו. המסכה נמשכת מהאויר אל המגנט. בהחלט קסם קסום. לאחר מכן עטפנו עם טישו את המגנט ועברתי במרחק מילימטר מהעור והחומר פשוט נדבק אל הנייר (כל כך נדבר שהיה אפילו קשה לשחרר את המגנט מהחומר שנשאר על הטישו).

לאחר שסיימנו עם הקסם נשארה שכבת קרם זהוב מבריק על הפנים. קסום ביותר.

עברנו לשלב ב' ושטפנו את פניה בעדינות עם סבון פנים ומים פושרים, ניגבנו בעדינות ועברנו לשלב הסרום שנמרח בקלות על פנים לחות.

 

הסרום גם כן מכיל שבבי זהב 24K, אך סגולותיו העיקריות הן החומצה ההיאלרונית אשר נמצאת בסרום יחד עם ויטמינים פעילים התורמים ללחות העור, מיצוקו ונראות מבריקה וחיונית.

 

לאחר הטיפול הדוגמנית הניסיינית שלי הרגישה שפניה מוצקות יותר ודיווחה כי מרגישה את ההבדל ואף רואה אותו. היא נהנתה מהתהליך ומהתוצאה והכריזה בקול כי אינה לחכות כבר לשימוש חוזר.

כל כך סחפה אותי בהתלהבות שלה שהחלטתי גם אני לנסות ולראות על מה המהומה. דיווח אישי בהמשך.

מסכת מגנט מוזהבת מבית SRcosmetics– מוצר פרימיום, בעל תועלות רפואיות, אשר פותח למטרת טיפוח והצערת עור הפנים. מרכיבי המסכה הייחודית, בנויים מתרכובות סינרגטיות ופעילות של מינרליים, שמנים צמחיים, ויטמינים ומרכיבי אנטי- אייג`ינג מוכחים. שיטת המגנט הנעזרת בהסרת מרכיבי המסכה, מפעילה תועלות קוסמטיות מגוונות. המרצת מחזור הדם, הבאת חמצן ואנרגיה מחודשת לתאי- העור והסרת עודפי עור קרטניים מתים, הפעולה נקראת "דיטוקס" (ניקוי רעלים). דבר, התורם לעור נקי, בהיר , רענן, עם נראות צעירה ,מתוחה וזוהרת במיוחד.

בקבוקון סרום חוטי זהב 24K המצורף לקיט, מכיל חוטים זעירים של זהב , השרויים בסינרגיה עם מרכיבים לחותניים למיום העור ולמילוי קמטים. ממרכיביו העיקריים : חומצה היאלרונית במשקל מולקולרי נמוך, ויטמינים פעילים כמו: אסטר VC,NMF ועוד.

המסכה מתאימה לכל סוגי העור והתוצאות נראות מהטיפול הראשון.

ניתן להשיג אצל לורה ביוטי ביוספטל 29 בת ים. לתיאום: 054-6920752

למציאת הקוסמטיקאית הקרובה אליך ניתן ללחוץ כאן.

 

סופר שוק

פרסומת

חן שטרית - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

סייקו - סושי
שני מחלב - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
חיים אסא -באנר
סופר שוק
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים