הפנינג כדורגל לילדות ונערות

אהבתם? שתפו...

בת ים ציינה את יום האישה הבינלאומי בהפנינג כדורגל לילדות ונערות עם כ-600 משתתפות

ראש העיר, צביקה ברוט: "אנחנו בבת ים פועלים כל יום, כל השנה, כדי לקדם ולהעצים את הנשים בעיר ובישראל בכלל שכן השגת שוויון מגדרי הוא יעד מרכזי שכל רשות מקומית צריכה להגדיר לעצמה"

ביום שישי האחרון, 8.3 צוין ברחבי העולם יום חג, יום האישה הבינלאומי. בת ים פתחה את החגיגות בהפנינג מעורר השראה, עם 600 ילדות ונערות בכיתות ה'-ח', מכ-60 בתי ספר מרחבי הארץ. ההפנינג הספורטיבי התקיים באיצטדיון בת ים, זאת במטרה לקדם ולהעצים ילדות בענפי ספורט שנחשבים פחות פופולריים בעניהן, שכן הכדורגל נחשב לענף ספורט "גברי".

אל איצטדיון בת ים הגיעו כאמור 600 נערות, מערים שונות כמו בת ים, תל אביב, חולון, לוד, נתניה ועוד. הנערות החלו בחימום ובתרגילי תחנות על מנת לשפר את כישוריהן עם משחקי הכדור, עבודה בקבוצות ועוד. לאחר מכן התחרו בתחרות ידידותית על המגרש, עם שיפוט מקצועי ועידוד לאורך הדרך.

"לביאות בת ים" קבוצת כדורגל לנשים של בת ים, הגיעו לשחק גם כן מול הנערות, הראו להן טכניקות מקצועיות והוו מודל להשראה שנשים גם יכולות לשחק בכל ענף ספורט שירצו. כמו כן, אושרת עיני, לשעבר קפטן נחברת ישראל לכדורגל, הגיעה לספר את סיפורה לנערות כדי לעורר בהן השראה, להמשיך להתמיד, להמשיך לחלום ולהגשים.

ההפנינג נערך בשיתוך פעולה של אגף הספורט של עיריית בת ים והתאחדות הספורט לבתי ספר של משרד החינוך. האירוע הוא המשך לפעילות הענפה של אגף הספורט בשיתוף אגף החינוך בעירייה, לקידום החינוך הגופני מודע מגדר, באמצעות פעילויות ספורטיביות, תכניות מיוחדות, סדנאות, הנחיית צוותי החינוך ועוד.

לראש העיר, צביקה ברוט, הגיע לחלק מדליות ולברך על האירוע: "ילדות, נערות, נשים יקרות, אתן לא צריכות יום שיציין שאתן שוות בדיוק כמו כולם כי אתן יודעות זאת היטב. אנחנו בבת ים פועלים כל יום, כל השנה, כדי לקדם ולהעצים את הנשים בעיר ובישראל בכלל שכן השגת שוויון מגדרי הוא יעד מרכזי שכל רשות מקומית צריכה להגדיר לעצמה. אני רואה את חובי ואת חובת הרשות להמשיך ולפעול למען המשך קידום מעמד האישה והעצמת נשים במהלך כל השנה".

צילום: דוברות עיריית בת ים.

ביוטי - ענת אדרי

פרסומת

תיווך - נאוה

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מכבי שירותי בריאות
חן שטרית - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מכבי שירותי בריאות
ביוטי - ענת אדרי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים