הצעות לפעילויות עם הילדים בפורים ברחבי הארץ

אהבתם? שתפו...

איפה ואיך נוכל לבלות עם הילדים בחג פורים?

שלל המלצות לפעילויות ברחבי הארץ תמצאו כאן. חלקן חינמיות, חלקן בעלות וחלקן בעלות סמלית. תיהנו.

 

מרכז:

בת-ים – שלל פעילויות והפעלות בבת-ים ניתן לראות כאן : פעילויות פורים בבת-ים.

 

העדלאידע בחולון-  תהלוכת העדלאידע של המדינה בחולון עיר הילדים  מציינת השנה 70 שנה לישראל  ותצעד ביום חמישי, 1.3.18, החל מהשעה 12:00 לאורך הרחובות סוקולוב, הנשיאים וויצמן ותסתיים בפינת הרחובות ויצמן וגולומב. תחת הכותרת "סלפי לישראל" יפגוש הקהל דמויות ותופעות, שמהוות חלק מהפסיפס הצבעוני והעכשווי של ההוויה הישראלית כיום. העדלאידע נערכת בשיתוף עם ערוץ הופ! שמוציא את החברים האהובים מהמסך ומצרפם לחגיגה. 

חגיגת הענק, שצפויה לבאי העדלאידע של המדינה, כוללת: מיצגי ענק, אלפי רקדנים, להקות, תזמורות, מתופפים, תיאטרוני רחוב, אקרובטים ועוד הרבה הפתעות. בתום העדלאידע תתקיים מסיבת רחוב לנוער עם דיג'יי ברחבה שמול עיריית חולון בין השעות 16:15-14:15. מיצגי העדלאידע יוצגו מתום העדלאידע ועד יום א' ה-4.3.18 ברחבת מדיטק חולון.

 

ספיישל פורים בראשון לציון
יום חמישי 1.3.2018 החל מהשעה 10:00 הכוכבים הכי גדולים בהפנינג ענק
גן בעברית – דוד חיים ואנה זאק
גן המושבה – אודי ואביעד  ומיקי
פארק השקמה – סבא טוביה  וגיא פרידמן

הופעות של להקות נוער ומחול, מתנפחי ענק, סדנאות יצירה, ליצנים ותאטרון רחוב
תחרות תחפושות נושאת פרסים.

 

פורים בקניון עזריאלי תל אביב- ב28.2 : מתחם נחלת בנימין – איפור+קעקועים +נצנצים, מתחם לגו ענק,מתחם סדנאות יצירה ומתחמי משחקי מולטימדיה.

1.3 יום ד' בשעה:15:00 אודי ואביעד הצוות הכי מצחיק במדינה במופע קצבי בשילוב מערכוני בידור ולהיטי ילדים .

בשעה 17:00 מופע קרקס.

 

פורים במוזיאון ארץ ישראל- הצגה, תהלוכה והפעלות ברחבי המוזיאון .1-3.3.18 חמישי – שבת, מוזיאון ארץ-ישראל, תל אביב.

תהלוכת החיות-סיור לכל המשפחה בעקבות בעלי חיים המסתתרים בתצוגות המוזיאון בשעות: 10:30, 12:00, 13:00. משך הסיור כ- 40 דקות. לגילאי 5 ומעלה. ללא עלות נוספת.

מה עושים הכלבים בפורים? תיאטרון קליפה במופע מחול, משחק וצליל בהצגה "מה קורה עם שבתאי?" דרך משחק, תנועה, צליל ועולם בימתי עשיר, נחשפים הילדים לעולמו ומעלליו של הכלבלב שבתאי בעת שהוא נשאר בבית. ההצגה מתמודדת בהומור ובעדינות לשאלה שמטרידה ילדים רבים – מה עושים האנשים והחיות הקרובים אליהם כשהילדים לא איתם? הניגוד בין נקודת המבט הדואגת של הילדה עמליה על יומו של שבתאי, לבין ההשתוללות הנהדרת של שבתאי הכלב וחבריו מאפשרת לילדים לדלג בין העולם האמיתי ועולם הפנטזיה. בשעה 11:30, משך המופע כשעה. לגילאי 3-8. עלות: ילד 60 ש"ח, מבוגר– 30 ש"ח בנוסף לעלות הכניסה. למחזיקי כרטיס דיגיתל – 50 ש"ח לילד, 25 ש"ח למבוגר.

הקהל מוזמן להגיע בתחפושות – חיות משלמות פחות! המחופשים לחיות יזכו להנחה של 5 ש"ח בכניסה למופע. פרטים נוספים באתר המוזיאון: www.eretzmuseum.org.il

 

מוזיאון נחום גוטמן לאומנות קרנבל פורים אפריקאי- ספר הילדים המפורסם של נחום גוטמן, "בארץ לובנגולו מלך זולו", משמש כהשראה ויחד עמו יצאו הילדים למסע מופלא לעומקה של היבשת המסתורית – הם יתבוננו באיורים מקוריים אשר צוירו עבור הספר ומוצגים במוזיאון, יקראו וימחיזו קטעים ויכירו דמויות מרתקות. בסדנת היצירה הילדים יקבלו משחק פורימי משעשע ויצרו מסכות של חיות ודמויות שבטיות משלל חומרים.

הפעילות תתקיים: ביום רביעי, 28.2.18. שעת תחילת הפעילות: 11:00. הפעילות מתאימה: לגילאי 6 – 12.משך הפעילות (סיור + סדנה): כשעתיים

מחיר הפעילות: 45 ש"ח לילד , 15ש"ח למבוגר מלווה. המחיר כולל כניסה לכל תערוכות המוזיאון. מספר המקומות מוגבל.

·מוזיאון נחום גוטמן לאמנות, שמעון רוקח 21 נווה צדק ת"א | טלפון: 03-5161970.

 

פורים בעופר הקניון הגדול פתח תקוה פורים "גיבורי על" יתקיים בקניון הגדול בפתח תקוה בימים רביעי וחמישי, 28.2 ו – 1.3 בשעות 11:00-19:00 רצוף, הפעילות תתקיים ברחבת הגלובוס מקס, קומה אמצעית. הכניסה ללא תשלום.

בתוכנית: מתחם לפורים שימותג בהשראת "גיבורי על", סדנאות יצירה בסגנון גיבורי על . במקום תהיה מאפרת לילדים בעמדת איפור פנים וציורי גוף, עמדת צילום , מתחם קעקועים, ועוד שלל הפתעות לילדים. במתחם – עמדת צילום מעוצבת שתעמוד לרשות לקוחות הקניון. המצטלמים יוכלו לקבל במתנה את התמונה על מעמד עץ (את המתנה מקבלים בסניף פוטו פרג' בכפוף להצגת קוד קופון מאתר ההטבות מיי עופר).

 

פורים בגן לאומי ירקון מתחם תל אפק-  לא רק באטמן וספיידרמן או צב נינג'ה, מוזמנים גם להיות גיבורי על ולשמור על המינים שלאט נעלמים מן העולם. מדוע נעלמו הנמרים מנופי ארצנו? מה גורם לאוכלוסיית הנשרים להיות כל כך פגיעה ומצומצמת? מי באמת שומר על העטלף? על מיני הדו-חיים ועל לבנון הירקון? ואיך קרה שגומא הירקון נעלם מהטבע? מוזמנים לתת משמעות חדשה למושג "גיבור על", לפגוש את הגיבורים המקומיים לצד גיבורי העל האהובים והמוכרים בדרך של משחק משמות וסיפור מסגרת מרתק. נשמח שתבואו מחופשים לגיבורי על שהם למעשה בעלי חיים, גם פיות יתקבלו בשמחה. 

מתי: שבת 3.3, בשעות 11:00 – 15:00. הפעילות ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר (מבוגר 28 ₪, ילד 14 ש"ח), חינם למנויי רשות הטבע והגנים.

 

עדלאידע הרצליה בנושא- 70 שנה למדינה. יום חמישי.3.2018 1 החל מהשעה 10:00 בבוקר. נקודת ההתחלה גן בן שפר – רח' סוקולוב 100 עד לכיכר שד' חן, פניה שמאלה לרחוב בן גוריון עד שער העיר, עד הבמה המרכזית. בתי הספר ימשיכו בצעדה עד לבית אלבה.

העדלאידע תכלול מיצגי ענק בתלת מימד אשר יורכבו על גבי משאיות. תהלוכה צבעונית של 2300 משתתפים – תלמידי בתי הספר, הלהקות הייצוגיות, חברי תזמורת בתי הספר המנגנים, כולם יצעדו בתחפושות מיוחדות אשר נתפרות בימים אלו, במיוחד לכל צועד. את תהלוכת הענק יוביל ראש העיר מר משה פדלון והשנה רכבי אספנות משנות ה-50 ותסתיים ברחבת מוזיאון הרצליה לאומנות עכשיווית. הכניסה למוזיאות תהיה ללא עלות.על הבמה המרכזית יופיע יובל המבולבל.

 

פורים בקניון שבעת הכוכבים הרצליה-  מגוון סדנאות ופעילויות מהנות ללא תשלום. כוח פי.ג'יי מגיעים לקניון שבעת הכוכבים למגוון פעילויות מהנות לילדים.

מתחמי הפעילות: פורים מתוק- אופים ונהנים עם כח פיג'יי- סדנת אפייה מתוקה והכנה של משלוח מנות מיוחד עם הדמויות האהובות של כח פיג'יי.

המסכות של כח פיג'יי- הכנת מסכות של הדמות הכי אהובה עליכם בכח פיג'יי.

כח פיג'יי ארט- בואו להכין את הצמידים והגלימות של הדמויות האהובות מכח פיג'יי.

פינת הצילום של כח פיג'יי- כולם מוזמנים אל פינת צילום קסומה ובה תוכלו לקבל תמונת מגנט מתנה למזכרת.

פינת האיפור של כח פיג'יי- פינת איפור קסומה בה תוכלו להתאפר ולהתקשט עם איפור היפואלרגני צבעוני.

הפעילות תתקיים בימים רביעי-חמישי בין התאריכים 28.2.18-1.3.18 בין השעות 11:00 – 14:00 ו – 16:00 – 19:00

כל הפעילויות המיוחדות והמהנות הן ללא תשלום.

 

פורים בקניון עופר רחובות – מקבוצת קניוני עופר, מזמין את הילדים והוריהם לפסטיבל פורים צבעוני ושמח במיוחד. הפעילות תהיה בשני מתחמים מרכזיים ותכלול קישוטי פנים לבנות ולבנים. קישוטי שיער בשילוב פרחים, נוצות וחרוזים, לקים וקעקועים צבעוניים ומנצנצים ועוד.

כמו כן, תתקיים קריאת מגילה ביום ד' 23 בין השעות 19:00-22:00 וביום ה' 1.3 בין השעות 9:00-16:00 , בכל שעה עגולה.

הפסטיבל יתקיים בשני מתחמים מרכזיים אשר ימוקמו ברחבי הקניון, בימים ד'-ו' 28.2-2.3 בין השעות 11:00-19:00 וביום ו' בין השעות 10:00-14:00:

מתחם1 – שדרת הטיפוח תמוקם בין הדוכנים בקומה העליונה של הקניון, הילדים יוכלו ליהנות מ – 3 עמדות שונות:

עמדה 1: איפור – קישוטי פנים לבנות ולבנים. עמדה 2: קישוטי שיער בשילוב פרחים, נוצות וחרוזים. עמדה 3: לקים וקעקועים צבעוניים ומנצנצים.

מתחם2 – מתחם היצירות

ימוקם בקומה העליונה של הקניון , הילדים יוכלו ליהנות מ – 2 עמדות שונות:

מסכות: מסכות יקושטו בשלל חומרי יצירה: נוצות, פייטים, נצנצים וצבעים שונים. קישוטים: קישוטי בובות על מקל לתיאטרון בובות הקומדיה דל ארטה.

 

 

פורים בקניון עופר קניותר נס ציונה– הכניסה חופשית.

עמדות איפור : יום חמישי 1.3 -11:00-14:00 : עמדת איפור וקישוטי פנים, 16:00-19:00 : עמדת איפור וקישוטי פנים

סדנת יצירה: 1.3, יום חמישי 14:00-11:00, 11:00-14:00 מתחם יצירה לילדים באווירת פורים

הצגה : 1.3 , יום חמישי- 17:30 המגילה של מלכת אסתר – סיפור מגילת אסתר מועבר לילדים בדרך מלאת הומור,משעשעת ומרתקת.

 

פורים בקניון לב העודפים אשדוד- עופר לב העודפים אשדוד, מקבוצת קניוני עופר, מציע חגיגת פורים עליזה עם מגוון רחב של פעילויות לכל המשפחה בחג פורים, הכולל שלל אטרקציות פורימיות. הפעילות תתקיים במתחם זברה קומה 1.

בין הפעילויות: יום ה' 1.3.2018

11:00-14:00 – עמדות איפור , ציורי פנים וסדנאות יצירה מגוונות באווירת החג.

16:00:-19:00 – עמדות איפור וציורי פנים

17:30 – המופע "מאייקי ביער המכושף" – מאייקי היא פייה קסומה שגרה ביער הפיות ועוזרת לכולם. לכבוד החג היא מתכוונת לארגן קרנבל פורים בממלכה.

הכניסה ללא עלות.

 

אירועי פורים ברמת השרון

מסיבת פורים לצעירים: מופע מרכזי של נצ'י נצ'
ביום ג' 27.2.18 בשעה 12:00 יפתחו הצעירים במסיבת תחפושות הכי "מגניבה" באזור, בחניון העירייה (ביאליק 41)! המסיבה, בקונספט חדשני של "פורים בלוק פארטי" עם המופע המרכזי של נצ'י נצ' שירים את המתחם באוויר. בנוסף יופיעו אמני היפ-הופ צעירים מרמה"ש, על עמדת הדי ג'יי יפקד די ג'יי לירי, לצד המופעים יוקמו דוכני אוכל מהיר על משאיות מעוצבות.

קרנבל פורים בפארק: "פנטזיה בג'ונגל"
מוזמנים בחום לקרנבל פורים צבעוני וקצבי לילדים ולכל המשפחה- "פנטזיה בג'ונגל", בפארק העירוני ברחוב הנצח, ביום חמישי 1.3.18 בין השעות 9:30-13:30! הפארק ישנה את פניו ויהפוך למתחם חגיגות באווירת הג'ונגל, עם הפתעות קסומות ומיוחדות לכל המשפחה, עם הופעות של כוכבי ילדים, מופעי קרקס, מוזיקה, מחול, תהלוכות וסדנאות יצירה וקצב והפתעות נוספות.

 

ירושלים והסביבה:

פורים בפארק נאות קדומים – במשך חצי השנה שקדמה למפגשה הראשון והגורלי עם המלך אחשוורוש, התבשמה אסתר המלכה בבושם מיוחד העשוי מצמח המור. מרדכי היהודי היה גאה מאוד בבגדי המלכות שקיבל, בצבעי תכלת וארגמן. ספק אם הוא ידע שהצבעים הופקו בכלל מחילזון הארגמון, שגדל במימיו הרדודים של חוף הים התיכון. את היין שהמלך אחשוורוש אהב כל כך לשתות, היו מפיקים בדרך מאוד שונה מהיום, בגת עתיקה וענקית, ממש כמו זאת שאפשר לראות בפארק נאות קדומים. על כל הפרטים הללו, ועוד רבים אחרים, ישמעו המבקרים בפורים בפארק נאות קדומים. בסיור צבעוני ומרתק בשטחי הפארק, דרך פרחי העונה אשר נמצאים כעת בשיא פריחתם, ושלל המתקנים החקלאיים הקדומים המפוזרים בשטח, ויראו איך, בלי שבכלל שמנו לב, לכל אחד מהם יש בעצם חלק חשוב במגילה. מלבד הסיפורים המרתקים, המבקרים גם יתנסו בעצמם בשלל חוויות, הישר מן המגילה.

מתי: הסיורים יתקיימו ביום שישי, 2.3.2018, ט"ו באדר תשע"ח, בין השעות 9:00-12:30

מחיר: 40 ₪ למשתתף מגיל 4.

לפרטים נוספים 08-9770770 ובאתר: http://www.n-k.org.il/

 

פורים בגן החיות התנ"כי בירושלים – בגן החיות התנ"כי יקיימו במהלך חג הפורים חגיגה שמחה וצבעונית עם מופעים מיוחדים, מסיבת ריקודים פורימית לכל המשפחה, סדנה מיוחדת ליצירת מסכות וכמובן שגם בעלי החיים זוכים ליהנות מהחגיגות עם משלוחי מנות מיוחדים, מלאים בהפתעות מותאמות במיוחד עבורם. האורחים בגן החיות יתקבלו בכניסה על ידי בובות ענק, הולכי קביים וג'אגלרים, אשר ילוו אותם אל מסיבת הריקודים התוססת שתתקיים ברחבת הכניסה. על האווירה תהינה אחראיות להקת ראש בראש (ביום ה') וההרכב תלתנא (ביום ו') שידאגו שאף איש או בעל חיים לא יישאר עומד, בעזרת ג'אז מקפיץ בסטייל ניו אורלינס, לצד מוסיקת עולם בנגיעה יהודית ושירי החג בעיבודים שעוד לא נשמעו. המסיבה תמשך בין השעות 10:00-13:00 ולאחריה יהיה ניתן לטייל בגן, ליהנות מהאכלות מודרכות של בעלי החיים ולהשתתף בסדנה מודרכת ליצירת מסכות של אריות, נמרים וטיגריסים, שתתקיים ברצף בין השעות 10:30-14:30 (הסדנה בתשלום סמלי של 5 ש"ח).כמו בכל שנה, גם בפורים הקרוב החיות יזכו לקחת חלק במסורת החג. פעמיים ביום, בשעות 11:00 ו-15:00 יהיה ניתן לחזות בחלוקת משלוחי מנות לקופים. במסגרת שיתוף פעולה עם רשות הטבע והגנים יצוין יום חיות הבר בעמדת מידע אינטראקטיבית בנושא החתולים הגדולים. השנה נבחרו היצורים המדהימים כאריה, הטיגריס והנמר כנושאי הדגל בנושא שימור בעלי החיים ובית גידולם. בעמדת המידע יוצגו מידע ומשחקים שונים שיפעילו קטנים וגדולים כאחד בנושא המרתק.

מתי: ימים חמישי ושישי, 1-2 במרץ. כל האירועים מותנים במזג האוויר

מחיר כניסה: ילד (גיל 3-18) 44 ש"ח, מבוגר 58 ש"ח.

לפרטים נוספים: 02-6750111 http://www.jerusalemzoo.org.il/

 

קניון הדר ירושלים יערוך ביום חמישי, ה-1.3, פסטיבל פורים – בסימן קרקס, המיועד לכל המשפחה. הפעילות תיערך במשך כל היום, משעה 10.30 בבוקר, עד 18.00 וכלול מגוון רחב של פעילויות, לילדים, לבני נוער ולמבוגרים. הפסטיבל פתוח לקהל הרחב, ויתקיים בשלושה מתחמים מרכזיים בקומה השנייה של הקניון: ביתני הפעלה – קליעה למטרה, השחלת חישוקים, גלגל המזל ועוד. כולל פרסים לזוכים, מתחם תחנות אבזרי קרקס – ג'אגלינג, ידבלו, פוייז, צלחות סיניות ומתחם איפור – קולעת צמות, קעקועי נצנצים לילדים ואיפור היתולי.הכניסה חופשית.

 

 

דרום:

פורים בלונדע- 3-1 במרץ 2018,ימים חמישי שישי שבת, בין השעות : חמישי 18:00-09:30, שישי: 14:00-09:30, שבת 18:00-09:30.

בפורים הקרוב תמצאו ב"לונדע", מוזיאון הילדים של באר שבע, לצד מרחב עצום של חוויות פיזיות, רגשיות וחינוכיות, פעילויות נוספות ומיוחדות לרגל חג פורים, שיספקו לכם הנאה וזמן איכות משפחתי. מבין הפעילויות הנוספות המיוחדות למתכונת פורים: פעילות פלאש מוב מיוחדת עם צוות המדריכים, מסיבת תחפושות ומגוון פעילויות. מחכים לכם במוזיאון הלונדע למסיבת פורים חגיגית. הכניסה בתחפושות בלבד.

לונדע – מוזיאון הילדים של באר שבע ע"ש ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל, רחוב דוד הראובני 25, באר שבע.

מחיר הכניסה למבקר: 55 ש"ח התשלום מגיל שנתיים ומעלה. כמו כן ניתן לרכוש חבילות משפחתיות מוזלות. מומלץ להזמין מקומות מראש דרך אתר האינטרנט www.lunada.co.il טלפון:  08-6226926

*יש להצטייד בגרביים – הכניסה למקום ללא נעליים

 

פורים בצריף בן-גוריון- לכבוד פורים, יציגו בצריף בן-גוריון לראשונה את כל פריטי הארון האישיים בתערוכת "נכנסים לארון של בן-גוריון". למען שימורם, מיד בתום החג ישובו כל הפריטים בחזרה אל הארון. לצד התערוכה, יוצגו תמונות של דוד בן-גוריון, לבוש באותם פריטים, וגם בכמה "תחפושות" אחרות שלא הגיעו לארון: לבוש כנזיר בבורמה, בחליפות מהודרות (אותן לבש רק כשהיה ממש חייב), חובש תרבוש תורכי, לבוש בחליפה צבאית, בבגדי החאקי ועוד. בנוסף, מזמינים את הילדים להגיע אל האתר ולהתחפש בעצמם לראש הממשלה הראשון.

מתי: 28.2-1.3 בין השעות 8:30-16:00, בין השעות 11:00-15:00. יש להגיע עד שעה לפני שעת הסגירה.

כמה: 15 ₪ לילד (עד גיל 18) 20 ₪ למבוגר

לפרטים נוספים: https://goo.gl/hacgSa או בטלפון 08-6560469

 

פורים באשקלון: הופעות של עדן בן זקן ונועה קירל.

על הבמה המרכזית יופיעו עדן בן זקן, נועה קירל, אביאור מלסה, דוד חיים וקופיקו. בנוסף, יקשטו את הטיילת מופעי קרקס אווירי עוצרי נשימה, להטוטנים ואקרובטים, מתחמי צילום חווייתיים, מתחמי איפור וקעקועים, שחקנים ואמני רחוב, דוכני יצירה לילדים ועוד הפתעות

יום חמישי 01.03.2018  | החל מהשעה 16:00 | טיילת בר כוכבא.

 

צפון:

פורים בגן הלאומי קיסריה- המלך הורדוס מזמין אתכם לפסטיבל פורים ססגוני בארמון! עם מיטב אומני הקרקס והתיאטרון של ממלכת יהודה. בחגיגה פורימית וצבעונית לכל המשפחה מצפה למבקרים מפגש מרתק בין עבר להווה – תיאטרון רחוב, מופע מרהיב של אקרובטיקה באוויר, מופעי ליצנות, להטוטנות, מופע מחול, מופע קסמים, דוכני יצירה (בתשלום סמלי). בנוסף לחגיגה הצבעונית, מציע מתחם הנמל למבקריו שלל אטרקציות ופעילויות כגון צלילה לתוך מסע הרפתקאות במיצגי "מסע בזמן", מסעדות ובתי קפה על קו המים, גלריות אמנים ציוריות ועוד. יתקיימו בנוסף הדרכות וסיורים ללא תשלום באתר ע"י מתנדבי גן הקהילה, היציאה משער ההיפודרום ומשער הנמל בשעות: 11:00, 12:00, 13:00, 14:00. 

מתי: שבת 3.3, החל משעה 10:00. הפעילות ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר (מבוגר 39 ₪, ילד 24 ₪) חינם למנויי רשות הטבע והגנים.

 

פורים בקניון עופר לב חדרה– יחגוג את חג הפורים באווירת ארץ הפנטזיה. פירוט הפעילויות בקניון:

יום חמישי 1.3 – 9:30-12:30 להטוטן ברחבי הקניון, 11:00 המופע טרולים בארץ הפנטזיה, 13:00-16:00 עמדת משחקי שולחן פנטזיית קליק – משחקי שולחן להורים ולילדים: רכבות, ספינת פירטים, מבצר, 16:00-17:00 מופע אגדת החד קרן, 16:00/20:00 אומן גאג'לינג ברחבי הקניון, 17:00 מופע מרכזי-טליה בארץ הפנטזיה, 17:30 מופע ברייקדנס של בית הספר אורבן פרוג'קט בחדרה באווירת פורים

יום שישי 2.3- 10:00-14:00 הרובוט האנושי במופע קניון שיחלק לכם הפתעות פורימיות מדליקות. בנוסף דמות חד קרן המחלק פרסים לילדים.

פעילויות עיריית חדרה ביום שישי, במרכז העיר בסמוך לקניון – בין השעות 10:00-14:00 – מופעי אקרובטיקה אווירית, שחקנים והולכי קביים, תהלוכת בועות סבון, דמויות מעולם הפנטזיה, פסלים חיים ועוד.

 

פורים בעופר גרנד קניון חיפה מקבוצת קניוני עופר, מציע חגיגת פורים צבעונית, הכוללת מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות פורימיות, לכל המשפחה – הכניסה חופשית. בין הפעילויות: ב 25.2-2.3.18 יערך יריד פורים, הכולל קרנבל מסכות מרהיבות מוונציה, תחפושות מקוריות למבוגרים ולנוער, אוזני המן מיוחדות בשלל טעמים והפתעות נוספות. (הפעילות מתקיימת בקומה א' ברחבת מקדונלדס).

כמו כן יערך ב 28.2-1.3.18- איפור וצילום מקצועי – הקהל הרחב מוזמן להגיע בתחפושות מרהיבות, להתקשט (בחינם) בעמדת איפור וקעקועים ולהצטלם ליד קיר צילום מקצועי- הפעילות תתקיים בקומה א', ליד חנות "Held".

ב 1.3- 17:30- תיערך הצגה: מיכל הקטנה והמפלצות (קומה ג', רחבת "לגעת באוכל") – הופעה מהנה לכל המשפחה עם כוכבת הילדים האהובה.

 

קניון עופר הקריון- חוגג את חג הפורים בקרנבל לכל המשפחה, ומזמין את ההורים וילדיהם ליהנות מהופעה מיוחדת של הכוכבת אנה זק, שלל מופעים מוזיקליים, קרקס רוסי ועוד. ההצגות והמופעים יתקיימו בבמה המרכזית של הקניון בימים ד'-ה' 28.2-1.3, בשעות 11:30 ו- 17:30, פירוט המופעים:

2.28 יום ד'- בשעה 11:30מופע מעיין המתוקה, בשעה 17:30 הקרקס הרוסי – חגיגת קרקס קלאסית על הבמה בהשתתפות – נערת גומי, נערת צלחות, כלבי פודל מאולפים וכמובן ליצן ולהטוטן. המופע באישור וטרינר.

1.3 יום ה'- בשעה 11:30 ענבלרינה – ענבלרינה היא רקדנית בלט שהגיעה מהאגדות. בשעה 17:30 אנה זק – אנה זק כוכבת הנוער הבינלאומית הראשונה של ישראל במופע פופ מגה עדכני עם להיטי ענק בליווי רקדנים.

 

פורים בחוצות המפרץ אאוטלט-  אירועי חג הפורים יתקיימו ביום רביעי 28.1 וביום חמישי 1.3 בין השעות 11:00 עד 18:00.

ב – 1. 3 יתקיים גם מופע האריה הסיני- אריה סיני ענק בליווי לוליינים. המופע יתקיים בשעות: 10:30, 11:30 ו – 12:30. בימים אלה יעמדו לרשות הילדים גם מתנפחים בחינם. משחקי תוכנית פסטיבל משחקי שעשוע והיתול לפורים יכללו: משחקי דמיון – משחקי ילדות לפעוטות כמו: רכבות, מבצר, בית בובות ועוד.,משחקי משימה – משחקי שולחן מאתגרים, בשיטת הסרט נע: באולינג, בול פגיעה, גלגל הצלה, ועוד. משחקי אליפות – משחקי שולחן תחרותיים בשיטת המנצח נשאר המפסיד יוצא: הוקי, סטנגה, כדור רמפה, ועוד. משחקי בניה – לבנים הנדסיות, קוביות מדורגות, קוביות משתלבות ועוד. משחקי חשיבה – משחקי חשיבה בגדול: דמקה, 3 בשורה, חוש חש ועוד.

 

עדלאידע בבית שאן – הדוד חיים, אמני רחוב, מיצגים, מוזיקה וריקודים- בבית שאן חוגגים השנה 70 שנה לייסוד העיר ולכן הכינו גם עדלאידע גדולה במיוחד,תהלוכת ענק עם אמני רחוב, מיצגים מרהיבים, מוזיקה וריקודים. קבוצות של תושבים וילדים ישתתפו בתהלוכה וירקדו מבית הספר רמב"ם ועד פארק האקליפטוס. בסיום התהלוכה מופע עם כוכב הילדים הדוד חיים. מתי: יום שלישי, 27.2.18, החל מהשעה 16:00 .הכניסה חינם.

 

פורים בנחל תבור- הזמן הסגול (משפחות אוהבות לכת): שכרון חושים בנחל תבור- באזור תל רכש, בתחילת חודש מרץ הצבע הירוק שצבע את האזור מפנה את מקומו לצבע הסגול הבוהק של פרחי תורמוס ההרים. נטייל ונשמע על נחל תבור ועל משמעותו האקולוגית במרחב, נלמד על החי והצומח הסובב ועל תורמוס ההרים וכיצד הוא מאותת לדבורה כי הוא זקוק להאבקה. בהדרכת מיכל כרמלי – בי"ס שדה גליל של החברה להגנת הטבע.

3.3.18, שבת בשעות: 9.00-14.00 .מחיר: מבוגר 56 ₪, ילד 46 ₪, ילד עד גיל 3 בחינם

לפרטים והרשמה: 6388688-03 או באתר www.teva.org.il

 

פורים בגן גורו – "חוויות ניר דוד" מזמינים את הציבור לחגוג את חג פורים בשישי ושבת 2/3-3/3 בגן גורו הפארק האוסטרלי שבעמק המעיינות בשלל חוויות פורימיות. בגן גורו בין השעות 10:00-15:00 תתקיים סדנת איפור פנים אבוריג'יני בצבעי אדמה טבעיים. בנוסף, המבקרים מוזמנים להשתתף בסיור "בדיות ורעשנים" ברחבי הגן שיתקיים בשעה 13:00. במהלך הסיור אודות בעלי החיים האוסטרליים יאמרו בדיות משעשעות במסווה של מידע נכון, אותן יצטרכו המבקרים לזהות, להרעיש ברעשנים ולתקן את המדריך.

מחיר כרטיס משולב לגן גורו וגן גו יורה כולל הפעילות: 59 שקלים לכרטיס למבוגר /ילד מגיל 2 ומעלה. טלפון: 04-6488060. בקרו אותנו באתר או בפייסבוק: http://www.nirtours.co.il/

 

תיווך - נאוה

פרסומת

מספרה - ויקו חן

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טיק טק סטוק
טאצ' בול

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
קריוטוש
חיים אסא -באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים