הקדמת עבודות הרכבת הקלה

אהבתם? שתפו...

צביקה ברוט: להקדים באופן מיידי חלק מעבודות הרכבת הקלה לימים אלה

הקדמת העבודות נועדה לצמצם את משך העבודות בהמשך ולהקל על התושבים עם החזרה לשגרה

משבר הקורונה אולי מפריע לשגרת החיים שלנו, אך ייתכן שהוא דווקא יסייע לשיפור איכות החיים בהמשך: ראש העיר צביקה ברוט פנה לחברת נת״ע, בבקשה להקדים באופן מיידי חלק מעבודות הרכבת הקלה לימים אלה – כדי לצמצם את משך העבודות בהמשך.
במקביל שוחח ברוט גם עם מנכ״ל נתיבי אילון, וביקש גם ממנו לנצל את ימי הקורונה כדי לזרז את העבודות ולמנוע פגיעה נוספת בתושבי העיר.
עבודות הרכבת הקלה החלו כזכור כבר לפני כשנתיים וחצי. מאז שנכנס לתפקידו פעל ברוט על מנת לצמצם את הפגיעה בתושבים, שנגרמה בשל רשלנות באישור תוואי העבודות לפני שנים.
עם זאת, במסגרת שיתוף פעולה עם חברת נת״ע הוא הצליח לצמצם במעט את משך העבודות הצפוי – וכעת מבקש ראש העיר לנצל את ימי הסגר, בהם כמעט ואין תנועה בכבישים, כדי לבצע חלק מהעבודות המשמעותיות בתוואי הרכבת.
ברוט שוחח עם מנכ״ל נת״ע חיים גליק, וסיכם עמו כי נת״ע תעשה כל מה שניתן כדי להאיץ את העבודות בתקופת הסגר – זאת במטרה לשחרר מעט מהלחץ לאחר החזרה לשגרה בעוד כמה שבועות.
במקביל שוחח ברוט גם עם מנכ״ל חברת נתיבי אילון, איתמר בן-מאיר, והגיע עמו לסיכום דומה בנוגע לעבודות של החברה המבוצעות בכניסה לעיר.

לדברי ברוט, ״אנחנו חייבים לחשוב גם על היום שאחרי הקורונה, ולנצל את ימי הסגר כדי לבצע כמה שיותר עבודות דחופות ברחבי העיר. אנחנו מתמקדים בניהול מצב החירום והסיוע לתושבים, אבל במקביל נערכים גם להקל על התושבים לאחר החזרה לשגרה״.

פרסומת

פליקס חלפון

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

קריוטוש
סנשיין - בית קפה

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
באנר - וי.איי.פרי
טיק טק סטוק
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים