הקמת מאגר עו"ד לפרויקטים של התחדשות עירונית

אהבתם? שתפו...

עיריית בת ים מקימה מאגר של עורכי דין עבור פרויקטים של התחדשות עירונית

לאחר שיחות שעלו במפגש עם תושבים תרכז המנהלת להתחדשות עירונית רשימה של יועצים משפטיים מוסמכים וברף דרישות גבוה שיעמדו לבחירת הדיירים

לאחרונה פרסמה המנהלת להתחדשות עירונית קול קורא לעורכי דין להצטרף למאגר לצורך מתי ליווי משפטי לבעלי דירות במסגרת פרויקטים של התחדשות עירונית. מטרת המאגר להביא לידי הציבור עורכי דין שעברו ראיון ועמדו בתנאי סף גבוהים.

עורכי הדין יהיו חייבים להציג מסמכים ורישומים כי הם חברים בלשכת עורכי הדין, תעודת עוסק מורשה, רישיון עריכת דין בתוקף וכי הוא עורך דין מוסמך החל משנת 2012 לפחות, כלומר לפחות חמש שנות ניסיון כעורך דין בתחום הנדל"ן. יתרה מזאת, על המגיש בקשה להיכלל במאגר להיות ללא רשלנות מקצועית במשך וכי לא הורשע בתביעת רשלנות במשך חמש שנים שקדמו להגשת הבקשה.

כמו כן, על המבקש להיות עם ניסיון של לפחות 3 פרויקטים במידה וליווי בפועל כעורך דין מייצג בעלי דירות בפרויקט תמ"א 38. יתרה מכך, בפרויקט של פינוי בינוי על עורך הדין להיות עם ניסיון של שני פרויקטים לפחות שעברו חתימה והסכם התקשרות עם יזם ברוב הדרוש לטובת הפרויקט.

מדובר בצעדים שיבטיחו אנשי מקצוע איכותיים וראויים שעברו בדיקה ועומדים בתנאים שהעירייה דורשת וממליצה עבור התושבים שמעוניינים לקדם פרויקטים של התחדשות עירונית. הגשת הבקשה להיכלל במאגר פתוחה עד לסוף ספטמבר ולאחר ראיונות המאגר יופיע באתרי העירייה ובמנהלת להתחדשות עירונית.

המנהלת להתחדשות עירונית היא שיתוף פעולה של העירייה עם הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, באה במטרה לסייע לתושבי בת ים לקדם תכניות להתחדשות עירונית, לספק להם מידע, לייעץ, לכוון, ללוות, ולהוות בית לכל מי שמתכנן או חושב להתחיל בתהליך תמ"א 38 או פינוי בינוי. השירותים הניתנים על ידי המנהלת יכללו: ייעוץ מקצועי לתושב בבחירת יזם, סיוע בהתארגנות תושבים, דאגה לזכויות, הדרכה קורסים בנושאים ייעודים, מרכז מידע בנושא התחדשות עירונית ועוד.

לינק לקול הקורא באתר העירייה – https://bit.ly/2LYKRzv

צילום מפגשי תושבים במנהלת להתחדשות עירונית – עיריית בת ים.

ביוטי - ענת אדרי

פרסומת

מרפאת שיניים - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

שני מחלב - באנר
סנשיין - בית קפה

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
סנשיין - בית קפה
בונו בורגר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים