הרב יעקב רוז'ה שליט"א, הרב האשכנזי של בת ים

אהבתם? שתפו...

הרב יעקב רוז'ה שליט"א, הרב האשכנזי של בת ים.

התפקיד החשוב הוא מהלך שיזם כבוד ראש העיר מר צביקה ברוט, באישור מועצת העיר בת ים. כמו כן זכה מינויו של הרב להסכמה מלאה של כל רבני העיר ולגיבוי משפטי.

הרב בוגר ישיבת חברון וישיבת היישוב החדש, גדל בתל אביב ומתגורר בבת-ים כבר 38 שנים.

הרב סא"ל במילואים ובאישור מיוחד עושה מילואים גם כיום בגיל 75. הוא משרת ברבנות הצבאית ועוסק בזיהוי חללים, ממלחמת יום הכיפורים ועד היום, באירועים הקשים ובמלחמות עד צוק איתן. כמו כן משמש כיועץ בנושא לרב הצבאי הראשי.

היחס של עם ישראל וצה"ל לחללים הוא יחיד במינו בעולם. הכבוד, הרגש והחיבור לכל מי שהקריב חייו למען עם ישראל הוא אדיר. כתוצאה מכך בזכות הזיהוי שצה"ל מפתח והאמצעים, אין מצב שמישהו נעלם או שיש חלילה טעות בזיהוי, יש אפס טעויות.

זיהוי חללים היא משימה קשה ומורכבת מאוד, פיזית ורגשית. חבריי שעוסקים בכך והאנשים שאני מדריך במסגרות השונות הם משכמם ומעלה, אנשים בעלי מוטיבציה גבוהה, שתורמים לקדושי עם ישראל.

כמו כן משמש הרב רוז'ה, כרב מרחב שפלה באירגון הצלה ובמד"א.

יש לרב אתר שאלות באינטרנט והוא זמין לאנשים 24 שעות ביממה. מספר הטלפון של הרב רשום שם וכשלמישהו נפטר קרוב ויש לו שאלה או בירור דחוף הוא פונה אליו.

כרב העיר, הרב רוז'ה עורך חופות וקידושין, עוסק בתחומי דת שונים ונפגש עם תושבי העיר במסגרות שונות.

הרב רוז'ה מעיד על עצמו כי הוא מאוד אוהב ללמד תורה. בבת-ים יש קהל נפלא שנהנה ללמוד. במשך השבוע אני עורך כמה שיעורים: בביתי, בבתי תושבים ובשבת בבית הכנסת "עוז דוד" בבי"ס ציפורי שם אני משמש כרב, וכן בבתי הכנסת "נחליאל" ו"רמות ים".

אחד משיעורי התורה שלי, ביום שני, מתקיים כבר למעלה מ- 35 שנים.

הגעתי לבת-ים לאחר שנבחרתי לעמוד בראש ישיבת בני עקיבא אדר"ת בבת-ים. תפקיד בו כיהנתי במשרה מלאה במשך 15 שנים.

רעייתי שירה ואנוכי מתגוררים בקריית באבוב, יש לנו שתי בנות ונכדים.

אני מבקש שכולנו נזכור בכבוד את מייסדי העיר בת-ים. יהודים דתיים שהגיעו להקים את היישוב "בית וגן", דרומית ליפו, ממנו צמחה לימים לתפארת, העיר בת-ים.

לסיום אומר הרב:

בת-ים התפתחה להפליא היא נקייה, מסודרת מאוד ומציעה לתושבים שירותים טובים ומגוונים. אני מבקש לברך את העיר בת-ים ולאחל לה עתיד מוצלח ומפואר וימים טובים!"

פרסומת

פליקס חלפון

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טאצ' בול
שני מחלב - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
באנר - וי.איי.פרי
מספרה - ויקו חן
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים