הרשמה למעונות היום

אהבתם? שתפו...

הרשמה למעונות היום של החברה – גן העיר, שירה וצליל רון  תתקיים בין התאריכים יום א' 3.2.2019, ועד ליום  21.2.2019 

הכנה לרישום :  הורים המעוניינים לרשום ילד למעון מוזמנים לבקר במעון המבוקש , להתרשם, ולברר פרטים עם  מנהלת המעון   ולאחר מכן לבצע רישום התאם לכללי ההרשמה .

מועדי ההרשמה: בין התאריכים יום א' 3.2.2019, כ"ח שבט תשע"ט, ליום ה' 21.2.2019, ט"ז אדר א' תשע"ט.

                        ניתן להירשם במהלך כל תקופת הרישום. כל עוד בוצעה ההרשמה במהלך תקופת הרישום, אין עדיפות לנרשמים בתאריך מוקדם יותר. הורים אשר יירשמו בסיום תקופת ההרשמה, יתקבלו על בסיס מקום פנוי.

מקום ההרשמה: מעון צליל רון – רחוב סימטת שטרן טלפון 5510897  מנהלת –  דניאלה אמיני קלדרון  [email protected]

                        מעון גן העיר – הנביאים 56 ,טלפון 03-5512340      מנהלת    – שרית בורנשטיין פאלח       [email protected]

                        מעון שירה –  רחוב בילו 1 , טלפון: 03-6489467       מנהלת –      שרון מוכתר    [email protected]

גילאי רישום : ילדים אשר נולדו החל מ- 01.01.2016 ואשר גילם אינו נמוך מששה חודשים. ילדים בגילאי 3-6 חודשים יוכלו להתקבל בכפוף להצגת אישור רפואי כנדרש.

                       ילדים אשר נולדו בין התאריכים: 31.07.2015 – 31.12.2016 ורופא או פסיכולוג מהמכון להתפתחות הילד אישר כי הם "מעוכבי התפתחות" ביחס לגילם ומומלץ להשאירם שנה נוספת במעון.

ילדים אשר  נולדו בין התאריכים 31.7.15-31.12.16  על בסיס מקום פנוי. יודגש כי ילדים אלו לא יהיו זכאים להשתתפות משרד הרווחה בעלות שכר הלימוד.

ועדות קבלה – במעונות בהם מספר הנרשמים גבוה מהתפוסה המאושרת תתקיים ועדת קבלה בהתאם לנוהל ועדות קבלה , המפורסם באתר האינטרנט של משרד העבודה והרווחה . מועדי הועדות יפורסמו בהמשך.

לועדת הקבלה יש לצרף כל מסמך המאמת את טענות ההורים ביחס לקדימויות לקבלת ילדם למעון, בהתאם לנדרש בנוהל ועדות הקבלה. את רשימת המסמכים הנדרשת ניתן למצוא באתר משרד העבודה והרווחה . יש לוודא כי המסמכים המצורפים תואמים במדויק את הנדרש, וכן שהם קריאים וברורים. יש לציין על כל מסמך את שם הילד הנרשם , ואת שם המעון  למניעת בלבול / אובדן מסמכים שימו לב !!   הורה שלא צירף את המסמכים הנדרשים  במועד, יראו בו כאילו ויתר על קדימות בקבלה למעון .

משרד העבודה שומר לעצמו את הזכות לבצע בקרה, הצלבה ומעקב אחר רישום כפול של הורים למסגרות  שונות. במידה וימצאו כפילויות המשרד יפנה להורים בדרישה למימוש זכות קבלה למעון אחד בלבד. הורים אשר לא ישתפו פעולה, המשרד יכריע באיזה מעון יממש ההורה את זכות הקבלה, בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי.

תשובות על קבלה למעון : תשובות על קבלת ילד למעון יועברו להורים בסיום ועדות הקבלה בלבד, על ידי משרד העבודה והרווחה.

דמי רישום:  יעמדו על 133 ₪ . דמי הרישום יוחזרו במקרה בו הילד/ה לא התקבל למעון. דמי הרישום לא יוחזרו במקרה של ביטול הרשמה ע"י ההורים.

תשלום מקדמה : מקדמה בסה"כ 570 ₪ תגבה מההורים במהלך חודש יולי 2019, וזאת בתנאי כי במועד  גביית המקדמה, אושרה סופית קבלת הילד למעון. סכום המקדמה ששולם יקוזז מהתשלום הראשון של חודש ספטמבר.

תשלום שכר לימוד : שכר הלימוד יקבע סמוך לפתיחת שנת הלימודים ע"י משרד העבודה ויפורסם בהתאם.

בכל הקשור להשתתפות המדינה בשכר הלימוד ( מתן דרגת סבסוד) – משרד העבודה יפרסם בהמשך את מבחני התמיכה. לכשיפורסמו, ניתן יהיה לצפות במבחני התמיכה באתר זה ובאתר משרד העבודה והרווחה.

במעונות החברה לתרבות פנאי וספורט קיימת גביה נוספת של 150 ₪ בחודש בגין תקינה משופרת וארוחות צהריים בשריות, בהתאם להנחיות רשת "התחלה חכמה" לה משתייכים המעונות.

הנחיות לרישום של משרד העבודה והרווחה.

   הנחיות להורים לקראת הרישום למעונות היום ומשפחתונים המוכרים – שנה"ל תש"פ   

 

הפי-לי חד פעמי

פרסומת

פיצה בנדס

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

קריוטוש
הפי-לי חד פעמי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
סנשיין - בית קפה
בונו בורגר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים