התחדשות חזית רחוב בן גוריון וחיזוק המסחר ברחוב

אהבתם? שתפו...

בשורות משמחות למסעדנים ולבתי העסק:

עיריית בת ים מודיעה על התחדשות חזית רחוב בן גוריון וחיזוק המסחר ברחוב.

העירייה הסדירה את התכנית של "סגירות החורף" והמרחב להעמדת כסאות ושולחנות בצד המזרחי של הטיילת.

התוכנית תביא לחיזוק המסחר ברחוב על ידי יצירת דופן מסחרית פעילה, נעימה ומושכת-ותסייע לבעלי העסקים.

ראש העיר, צביקה ברוט: "העסקים הם כוח קריטי להתפתחותה של בת-ים, והם מהווים מנוע כלכלי חשוב לעיר.

במסגרת מדיניות הנהלת העיר, לסייע ככל הניתן לעסקים, ובטיילת בפרט, וראייה בהם מרכיב מהותי וחשוב לכלכלת העיר, אושרה סופית התכנית אותה יזמה וקידמה עיריית בת ים להתחדשות רחוב בן גוריון.

התכנית חלה בצד המזרחי של הרחוב, ומביאה שתי בשורות משמעותיות לבעלי העסקים ברחוב בן גוריון: במסגרת התוכנית תינתן לבעלי העסקים אפשרות להוסיף שטחי בניה לטובת הגדלת המסחר בקומת הקרקע של העסקים – בכפוף לתנאים שבהוראות. ובנוסף, התכנית מאפשרת לבעלי העסקים להגדיל את המרחב להעמדת כסאות ושולחנות ("סגירות חורף", בכפוף להוראות התכנית ונהלים העירוניים) ובתנאי שיישאר מרווח של 2 מ' להולכי הרגל במקום 3 מ' שנדרשו בתכנית הקודמת.

עד עתה בעלי עסקים שרצו להיטיב עם קהל הלקוחות שלהם, היו מוגבלים במרחב בו ניתן לקבוע את סגירות החורף והסוככים, ואילו עתה לראשונה הסוגיה מוסדרת ע"י הרחבת המרחב לסגירות החורף, כמובן תוך שמירה על מדרכה פנויה להולכי רגל. חשוב לציין שהתכנית אינה מוסיפה קומות או גובה ואינה כוללת את טיילת החוף (הצד המערבי של רחוב בן גוריון), והחוף עצמו. תכנית רחבה יותר (בי/506) נמצאת בשלבי הכנה ותוצג לציבור במהלך הכנתה.

ראש העיר, צביקה ברוט: "קידום הפעילות העסקית בעיר הוא אחד המפתחות לאפשר לנו עצמאות כלכלית, והעסקים בטיילת הם כוח קריטי להתפתחותה של בת-ים, והם מהווים מנוע כלכלי חשוב לעיר, הן בתקופה המאתגרת בה אנו נמצאים עכשיו, והן בזמן שגרה. מהלך זה נועד להסרת חסמים ביורוקרטיים, המקשים על בעלי העסקים הקטנים והבינוניים בפעילותם היום יומית, והמונעים מהם לעבוד בצורה תקינה ולהרחיב את פעילות העסקית בעיר."

צילום – דוברות.

פרסומת

ממלכת הילדים של טלי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

באנר - וי.איי.פרי
מכבי שירותי בריאות

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ממלכת הילדים של טלי
באנר - וי.איי.פרי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים