תחנת הרכבת הקלה על שם אלי כהן ז"ל

אהבתם? שתפו...

התחנה הראשונה של הרכבת הקלה תיקרא על שמו של המרגל הישראלי אלי כהן ז"ל

במעמד מרגש ובנוכחות בני משפחתו של אלי כהן ז"ל, הכריזו השבוע שר התחבורה והמודיעין ישראל כ"ץ וראש העיר צביקה ברוט כי אחת מתחנת הרכבת הקלה תיקרא על שמו

מעמד מרגש בעיר בת ים: אתמול (ג') במעמד שר התחבורה והמודיעין מר ישראל כ"ץ ,וראש העיר, מר צביקה ברוט, כמו גם נציגים מחברת נת"ע ועיריית בת ים הוכרז כי תחנת הרכבת הקלה הראשונה אשר עתידה לקום בשנים הקרובות בעיר בת ים תיקרא על שמו של אלי כהן ז"ל, תושב העיר בת ים אשר ריגל במשך שנים ארוכות למען מדינת ישראל והוצא להורג בשנת 1965. במעמד נכחו בני משפחתו של אלי כהן, ובראשם רעייתו נדיה.

 

שר התחבורה ישראל כ"ץ נשא דברים ואמר כי "אלי כהן פעל ותרם רבות למען ביטחון ישראל, ולכן מדובר בהבטחה מתבקשת – להגיע לעיר בת ים ולקרוא לתחנה החדשה אשר עתידה לקום על שמו. בת ים תתחבר לחלק מהעוצמה של מדינת ישראל ועשרות מיליונים יעברו דרך התחנה על שמו של אלי כהן, וכך גם ייחשפו לסיפורו דרך צילומים וכן המכתב שכתב לרעייתו בטרם הוצא להורג".

 

ראש העיר צביקה ברוט בירך על היוזמה והוסיף כי "הבטחנו לעשות זאת מיד אחרי הבחירות, כילד בת ימי גדלתי על סיפורו של אלי כהן ז"ל כמו כל הבת ימים ועם ישראל. אני חושב שהמחויבות שלנו היא להיות נאמנים ולהמשיך את דרכו".

רעייתו של אלי כהן, נאדיה כהן נשאה דברים ואמרה כי "הייתה לאלי גאווה לאומית, הוא לא חשב על כסף. זה היה הדבר הכי חשוב בשבילו – ביטחון עם ישראל". במעמד המרגש קיבלו בני המשפחה אות הוקרה מטעם העירייה ו ממשרד התחבורה.

תמונות – יואב פלי.

לצפיה בסרטון מהאירוע:

 

 

פליקס חלפון

פרסומת

מכבי שירותי בריאות

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

שני מחלב - באנר
הפי-לי חד פעמי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
חן שטרית - באנר
פיצה בנדס
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים