ויקו וחן שטרית, בית של יופי וטיפוח

אהבתם? שתפו...

כל מי שמכיר אותי יודע שיש לי עניינים עם השיער שלי. לדעתי לרוב הנשים יש איזה עניין לא פתור עם שיערן, יש כאלו שזה בגדר "יום שיער רע" ויש כאלו שחיות עם שיער שהיו מחליפות ברגע. אני מאלו שהשיער היה אישיו ברמה היומית במשך המון שנים עד שהכרתי את ההחלקה היפנית ופתרתי כל עניין ובעיה שהיתה לי עם השיער שלי.

עד כמה שזה נשמע דרמטי אני ממש הרגשתי  שחיי השתנו מאז שאני עושה החלקה יפנית וכמה שאיכות החיים שלי השתפרה פלאים בזכות העובדה שאני יוצאת ממקלחת והשיער שלי מהמם ללא צורך בשום פן או קרם כלשהו. איזה כיף זה להתעורר בבוקר ולצאת מהבית ולהרגיש כאילו ביקרתי במספרה לפני רגע. פשוט חלום. עם החלום הזה אני חיה כבר מספר לא מבוטל של שנים (בערך 12) ופעם בשנה מגיעה אל הספר ומחדשת את ההחלקה שלי (שורש) .

בשנים האחרונות אני עוברת בין ספרים בכדי למצוא את הספר המושלם – זה לא פשוט בכלל . הקריטריונים מבחינתי הם מאוד קשים…. הוא צריך להיות מקצועי ביותר, נעים ומקסים, להגיע לרמת ביצוע גבוהה ביותר בהחלקה האהובה עלי (יוקו סיסטם) ובנוסף שהמחיר יהיה לי נוח בכיס כי הרי גם זה מאוד חשוב בסופו של יום.

אז יצא שעברתי מספר לספר בשנים האחרונות, עד שהגעתי אל ויקו. מבחינתי הגעתי הביתה.

על ויקו שמעתי המון המלצות מחברות אישיות שלי, מחברות בקבוצה שלנו ( אמהות מבת-ים) ואת אישתו של ויקו אני מכירה ברמה האישית, לכן החלטתי לתת הזדמנות כאן ולהגיע ולבדוק על מה כולן מדברות. האמת, הוקסמתי.

ויקו בחור צעיר, אנרגטי וכריזמטי, עם המון סבלנות ואורך רוח, חיוכים בשפע לכל אחד שנכנס למספרה לא משנה עד כמה ויקו עסוק- הוא מוצא את הפנאי לתת יחס וחיוך לכל אחד. ויקו הסביר לי על ההחלקה שבחרתי ואף הסביר כי יש חדשות יותר בתחום אם ארצה לנסות, אני שועלת החלקות ותיקה ופרימיטיבית ולכן החלטתי שאיני רוצה לנסות החלקות חדשות. ויקו לא התווכח ומיד החל בעבודה על ראשי.

המספרה של ויקו נמצאת ברחוב החשמונאים 13 בבת ים, איזור שבו לא היתה לי בעיה למצוא חניה. במספרה עצמה יש גם חדר קוסמטיקאית שם מקבלת חן אישתו (המהממת) של ויקו. גם היא עושה שם קסמים בכל מה שקשור לקוסמטיקה וטיפוח, אך כשויקו צריך עזרה (רק אם היא פנויה) היא מגיעה עם חיוך רחב לעזור במה שצריך.

כך נראה השיער שלי לפני החלקה. גלי ונפוח.

התחלנו את תהליך ההחלקה היפנית המוכר לי מאוד. חפיפה, מריחה, המתנה, חפיפה, יבוש, החלקה, מריחת מנטרל, המתנה, חפיפה ויבוש.

כל זה נפרש על מספר לא מבוטל של שעות בהן ישבתי וצפיתי בג'ינגול של ויקו בין הלקוחות המרוצים(כן כל מי שעבר שם בשעות האלו יצא שמח וטוב לבב…)  כשסיימנו את התהליך יצאתי מרוצה עד מאוד מהתוצאה, מהשיער החלק עם המראה הבריא, אבל היי,אנחנו אף פעם לא מתלהבים בשלב הזה נכון? הרי החלקה היא קבועה והמדד הוא לאחר החפיפה.

המתנתי את מס הימים שנתבקשתי(ואפילו הוספתי יום נוסף על חשבוני-4 ימים) ונכנסתי לחפוף. סיימתי ייבשתי ונותרתי עם שיער חלק, נעים ומושלם. בדיוק כמו שיצאתי מהמספרה. כיף גדול!

 

אז קודם כל- אני ממליצה בחום (אש) למי שאינה/ו מרוצה מהשיער,לעשות מעשה ולשנות בלי לפחד. החלקה זה משנה חיים (למי שיש בעיות עם השיער שלה) . אין סיבה להתבאס כל יום מחדש על משהו שיכול להשתנות ברגע לצמיתות וצריך תחזוק קל ביותר.

דבר שני אני חייבת להמליץ בחום על ויקו שיטרית. מדובר בבחור מקסים ביותר,מקצועי ברמות יודע לאבחן ולהתאים לכל שיער מה שצריך, מחייך לכולם ואיש שיחה מעולה (שזה חשוב לא פחות כשמבלים מספר רב של שעות אצלו). גם המחירים שלו הגיוניים לחלוטין והם כאין וכאפס לעומת התוצאה המושלמת אליה הוא מביא את השיער שלנו…

 

מרוצה כל כך שהכרתי את ויקו והמספרה שלו ויודעת שמעתה אני לקוחה קבועה. כי איכות היא לא מילה גסה!

ויקו מבצע סוגים שונים של החלקות (מתאים לפי השיער), צבעים, גוונים(מדהימים), אומברה מהמם ועיצובי שיער יפים ומיוחדים.

ממליצה בחום להכנס לעמוד שלו לראות עבודות שלו . ויקו וחן שטרית .

וממליצה עוד יותר בחום להגיע אליו ולהתחדש בשיער מהמם.

זה המספר טלפון לתיאום תור: 03-6595204 / 050-8211645.  וכשאתן שם, תקשיבו לי טוב- תבקשו את משקה הבית- קולה/דיאט קולה עם נענע ולימון. הנאה צרופה מובטחת.

פרסומת

ביוטי - ענת אדרי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מספרה - ויקו חן
הפי-לי חד פעמי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
טאצ' בול
פיצה בנדס
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים