חדש בעולם הטיפוח, יופי והפארם- אוקטובר 2018

אהבתם? שתפו...

מה חדש ומה התחדש בעולם הטיפוח היופי והפארם? מוצרים חדשים ומשודרגים על המדף שאתם חייבים להכיר ולדעת עליהם.

נבחרת המומלצים שלי לחודש אוקטובר 2018: 

 

סדרת הטיפוח ®Boost Hydro מבית ניוטרוג'ינה, מתרחבת ומציעה שני מוצרים חדשים נוספים. סדרת ®Hydro Boost פורצת הדרך, פותחה על מנת להשאיר את עורך חלק, רך, גמיש ומחודש. הסדרה מעניקה לעורך לחות לאורך כל היום.

קרם ג'ל מעורר לעיניים – מסייע בהעלמת סימני עייפות, מכיל חומצה היאלורונית. הקרם לוכד את הלחות בעור למשך 24 שעות ובכך שומר על גמישות העור ועל מראה עיניים רענן כל היום.  עוצמת הרעננות עם נוסחת הג'ל הקליל המעוררת עיניים עייפות, מסייעת בהעלמת סימני עייפות ובמקביל נספגת לתוך העור ואף מייצרת בסיס למייקאפ. הקרם מייצר הזנה מיידית של לחות המחדשת את העור סביב איזור העיניים באמצעות נוסחת הג'ל ההיאלורוני ומחזקת את מחסום ההגנה של העור.

 

קרם לחות עם מקדם הגנה 25 SPF- מכיל חומצה היאלורונית ואנטיאוקסידנטים- קרם לחות והגנה SPF25 מרווה במיידית את העור בלחות, מחזק את שכבת ההגנה הטבעית של העור ומגן מפני גורמים סביבתיים וקרני UV המזיקים לעורך. הקרם מרווה את העור בלחות ומחזק את שכבת ההגנה הטבעית של העור: הפורמולה מכילה חומצה היאלורונית ומחדשת את העור בהזנה מיידית של לחות. כמו כן, מחזקת את מחסום ההגנה של העור יום אחרי יום כך שהקרם מגן באופן אקטיבי כנגד גורמים סביבתיים. הקרם מסייע בהגנה על העור מפני נזקי הסביבה: הפורמולה מכילה אנטיאוקסידנטים ומגינה על העור מפני נזקי הזיהום הסביבתי ושמורת עליו זוהר ורך. לקרם הגנה מפני נזקי השמש: פותח עם Helioplex™ המספק הגנה גבוהה מפני קרני השמש המזיקות אשר עלולות לגרום להזדקנות מוקדמת של העור.

 

ניתן להשיג את שני המוצרים במחיר של 81.90 ש"ח ליח' ברשתות הפארם והשיווק השונות.

 

 

 

עם התחממות כדור הארץ וזיהום האויר הגובר מיום ליום נערכים מחקרים חדשים המגלים לנו עד כמה המצב פוגע בנו פיזית,בריאותית ואף בעור הפנים והגוף שלנו. המותג SABON  לקח את קולקציית מוצרי הפנים "ocean secrets" הפופולרית המבוססת על תערובת עשירה של רכיבים מזינים וחומרי לחות, לצד אצות מהים הצפוני, ויטמין C, אומגה 3, 6 & 9  ושידרג את הנוסחה הקיימת באמצעות תערובת מאוזנת של שני רכיבים מהפכניים הפועלת נגד זיהום – אצות Laminaria digitata, וכן תמצית שמקורה בצמח Marrubium vulgare. האצה מגנה בפני מתכות כמו ברזל, עופרת וקדמיום המצויות באוויר, במים ובעשן, ומנטרלת את השפעתן. אצה זו יוצרת מעטה פולימרי, מעין מסכה "בלתי נראית". בנוסף, מעניקה לחות ומפחיתה גירוי של העור. הצמח מכיל מולקולות ייחודיות המגינות על העור בפני חדירת מזהמים סביבתיים, מנטרל ומסיר רעלנים כגון עשן הפוגעים בחלבונים ובשומני העור ומשפר את חילוף החומרים בעור- בכך מזרז את פעילותם של מונעי חמצון. צמח זה גורם לעור להיות חלק ורך ומשפר את מראהו המחוספס. בכך, גורם לעור להראות קורן. השילוב של שני רכיבים פורצי דרך אלה יוצר "הגנה בלתי נראית" – אפקט מגן ייחודי לפנים, השומר עליו מפני חדירת מזהמים ופגיעה סביבתית. הסדרה המשודרגת נקראת: Ocean Secrets – Anti pollution .

כל מוצרי הקולקציה מגיעים בבקבוקים נוחים ומעוצבים ובאריזות אלגנטיות ויוקרתיות. העיצוב הקפדני עד הפרט האחרון הינו בהשראת צמחים ועשבים וכולל גוונים ירוקים וחומים טבעיים לצד קישוטי זהב קלאסי.

Anti-Pollution Facial Toning Serum סרום פנים- מתאים לעור בוגר ו/או יבש מכיל ריכוז גבוה של מרכיבי לחות ושמנים טבעיים להגברת הברק של העור. מועשר בריכוז גבוה של ויטמיןC להצערת והבהרת העור. מכיל ויטמין E המגן בפני חמצון. מועשר בתמציות אצות מהים הצפוני המרגיעות ומוסיפות לחות לעור. הסרום מתאים לרמת ה- PH הטבעית של העור ואינו מכיל פרבנים וSLS. מחיר לצרכן 125 ש"ח ל-30 מ"ל.

 

Anti-Pollution Moisturizing Facial Cream- 15-SPF – קרם לחות ml 50 לכל סוגי העור מכיל תמציות טבעיות מאצות הים הצפוני לתוספת לחות והרגעת העור. מזין את עור הפנים ומונע אדמומיות וגירוי. מכיל ריכוז גבוה של מרכיבי לחות ושמנים טבעיים. בעל רמת pH נמוכה המתאימה ל-pH הטבעי של העור. מכיל תערובת מסנני קרינה המעניקים הגנה ברמת SPF15 וסינון מוחלט של קרינת UVA, ללא פרבנים וSLS. מחיר לצרכן 119 ש"ח ל-50 מ"ל.

 

 

חברת פרומיס משיקה את LIQUICK , מסכת הטיפוח הראשונה בעולם בעלת מרקם נוזלי מהפכני שמטריפה את עולם הביוטי. מסכה בעלת מולטי-אפקט על בסיס בוץ עשיר במינרלים מים המלח. המסכה מנקה ומטהרת את העור תוך 5 דקות בלבד, מסייעת במניעת פצעונים, ראשים שחורים ובכיווץ מראה הנקבוביות, נמרחת בקלילות קטיפתית לקבלת כיסוי אחיד ואפקטיבי במיוחד, מתאימה לשימוש יומיומי, מפנקת את העור במינרלים עשירים מבוץ ים המלח, מאזנת את מרקם העור ומעניקה בוסט של רכות ומראה זוהר ורענן.

הפורמולה החדשנית של מסכת LIQUICK , מאגדת בתוכה ריכוז גבוה של רכיבי הזנה וטיהור העור, אשר משפיעים באופן מידי ועוצמתי כבר מהשימוש הראשון. מראה עור חלק ומואר שמרגיש ונראה מושלם, בכל פעם מחדש. המרקם הנוזלי הייחודי, נמרח בקלות וברכות על עור הפנים ומאפשר כיסוי אחיד ואפקטיבי במיוחד, ומותיר תחושה קטיפתית.

מרכיבים : המסכה עשירה בבוץ טבעי ממעמקי ים המלח, הרכיב המטהר ביותר כולו מהטבע. הבוץ עשיר ב-21 מינרלים ייחודיים ובעל סגולות ריפוי ויתרונות קוסמטיים מוכחים, אשר מסירים תאי עור מתים ומשמשים כפילינג טבעי המעודד את זרימת הדם באזור. תמצית צמח הרוזמרין הנמצאת במסכה אחראית על נוגדי חמצון אנטי-דלקתיים המחזקים את מערכת ההגנה של העור מפני נזקי הרדיקלים החופשיים. שמן מרווה ידוע כצמח בעל סגולות רפואיות המרגיעות, ומרככות ומסייע בטיפול בעור רגיש ומגורה שנוטה לאדמומיות. שמן לבנדר משמש כסרום אנטי-אייג'ינג טבעי ואנטי-דלקתי המסייע בטיפול בפגמי העור. תמצית פרח היערה, מנקה ומרגיעה עור מגורה ונלחמת בזיהומים. תמצית אלוורה ושמן החוחובה מחיים את העור, מחליקים, מזינים בלחות ומסייעים ביצירת תחושת רעננות.

הוראות שימוש : לנער היטב את הבקבוקון, למרוח על ספוגית סיליקון למריחה קלילה ונוחה ולהניח בקלות על הפנים עד לקבלת כיסוי מושלם ומהיר. לשטוף במים פושרים לאחר כ10 דקות כשמתייבש.

מחיר- 149 ש"ח ל- 100 מ"ל

להשיג בסניפים הנבחרים של רשת סופר פארם בחרבי הארץ,באתר החברה- https://promise-cosmetics.co.il/ ובאתר גילטי- https://www.guilty.co.il

 

 

שנים שאני מתמודדת עם עיגולים שחורים מתחת לעיניים, כאלו שמראים כאילו לא ישנתי מספיק או לא שתיתי מספיק מים אך עם השנים למדתי שבמקרה שלי אין לזה קשר והכתמים הללו נמצאים שם תמיד בלי קשר לשינה או לצריכת המים שלי. ניסיתי עשרות תכשירים אם לא יותר ללא הועיל אך כעת התחלתי למרוח את ה- Lift Creme  של חברת ג'רנטיק ועד כה אני מרוצה.

הקרם של ג'רנטיק Lift Creme – לעור הפנים, השפתיים והצוואר מפחית את הכתמים הכהים (מבהיר אותם) סביב העיניים, משמר את קווי המתאר של העיניים והשפתיים ומעכב היווצרות סימני הזדקנות בעור. כמי שמכירה את חברת ג'רנטיק כבר שנים אני יודעת לספר כי החומרים בהם משתמשים בתכשירים הינם חומרים איכותיים ביותר והמוצרים מעולים. הקרם עשיר בחומצות אמינו התורמות להתחדשות התאים ולהעשרת כמות הקולגן בעור, הוא מתאים לכל סוגי העור- גם לעור רגיש ואף יכול לשמש כבסיס למק-אפ. הקרם נספג בקלות ומותיר הרגשה נעימה ולא דביקה על עור הפנים והניחוח העדין של הקרם מוסיף המון לטעמי לנוכחות שלו. מחיר-390 ש"ח.

ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות. לחיפוש הקוסמטיקאית הקרובה אליכן לחצו כאן או במספר 1800-351717.

 

 

מוצר נוסף ומעולה בו התנסתי לאחרונה הוא Rich Energy Mask– מסיכת קרם עשירה למיצוק והרמה מבית Janssen Cosmetics הגרמנית. מדובר בקרם רך ונעים המכיל חומצה היאלרונית ונמרח כמסיכה מעוררת אשר מעלה את החיוניות של העור בזמן קצר ובאמצעות אוסף וויטמינים חיוניים היא נלחמת בסימני העייפות היומיומיים שלנו. בין הוויטמינים ניתן למצוא ויטמין A ,E, B5 .

אז איך משתמשים? מורחים בעדינות את הקרם הנעים על עור נקי ולאחר כ20 דקות מורידים באמצעות מטלית לחה וחמימה. התחושה והמראה של העור לאחר מכן הוא מלא חיוניות, רכות ונעימות. המסיכה יכולה לשמש גם כקרם לילה ( מורחים, משאירים כ20 דק ואז מסירים עם טישו ומספיגים בעור את מה שנשאר). מחיר 214 ש"ח.

היכן משיגים? אצל קוסמטיקאיות מובחרות ברחבי הארץ- לבירורים 1800-351717.

 

 

 

סופר דוש

פרסומת

הפי-לי חד פעמי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

פיצה בנדס
הפי-לי חד פעמי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
באנר - וי.איי.פרי
חן שטרית - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים