חדש בעולם הטיפוח, יופי ופארם- אוגוסט 2018

אהבתם? שתפו...

 

מה חדש ומה התחדש בעולם הטיפוח היופי והפארם? מוצרים חדשים ומשודרגים על המדף שאתם חייבים להכיר ולדעת עליהם.

נבחרת המומלצים שלי לחודש אוגוסט 2018: 

 

 

תפוח טכנולוגיות טבעיות, מציעה סרום משקם לעור הפנים, על בסיס תמצית שמן זרעי רימונים המכילה למעלה מ-60% חומצת שומן לינולאית המגבירה את גמישות העור, מחזקת את קרומי התאים וידועה כנוגד חמצון רב עוצמתי. הסרום מכיל רכיבים פעילים להזנה אינטנסיבית של העור ומציע סינרגיה של שמנים צמחיים ותמציות בוטניות בפאזה שומנית במרקם רך, נעים, סמיך ועשיר בחומרים פעילים.

הסרום מסייע להחלקת קמטים, לחיזוק וייצוב העור, תוך שהוא תורם בבניית סיבי קולגן ואלסטין לאפקט ה"ביוממטיק" (חיקוי הליך ביולוגי הפועל על הסיבים לחיזוק ומוצקות העור). הסרום מזין ושומר על הסבום הטבעי, כמו-כן הוא מגן מפני נזקים סביבתיים ומעודד את מנגנון השיקום הטבעי של העור. "שמן זרעי הרימונים מסייע לחיזוק האפידרמיס. הוא משקם את רקמת הקולגן הטבעי של העור ומונע ירידה בברק ובחיוניות הטבעית שלו. שמן זרעי הרימון ידוע כעוצמתי מאד וכאחד מנוגדי החמצון החזקים בטבע, הוא מגן על עור הפנים מנזקי אקלים קוטביים (קור/חום) ומונע קמטוטים והזדקנות מוקדמות של העור או כפי שנקרא המינוח המקצועי Age-Delay", מסבירה סיגל קדם, קוסמטיקאית ומדריכה ראשית בתפוח טכנולוגיות.

רכיבים פעילים: שמן בוראג', רכז פרי האובליפיחה ושמן זרעי רימון. אופן השימוש: על עור נקי ויבש הייטב יש להספיג בתנועות עיסוי מספר טיפות. תחושת השמנוניות הראשונית נספגת במהרה ומותירה עור חלק למשיי ונעים.

מחיר 214ש"ח ל 30 מ"ל. להשיג אצל קוסמטיקאיות- לבירור הקוסמטיקאית הקרובה למקום מגורייך 03-9304986.

 

 

 

'ביודרמה' BIODERMA מותג הדרמוקוסמטי הצרפתי מצרף אל סדרת Sensibio – סנסביו, הייעודית לעור רגיש – את 'סנסביו איי – Sensibio Eyeג'ל עיניים בעל מנגנון פעולה ביולוגי, המגביר את סף הסבילות של העור באזור רגיש זה ומעצים את עמידותו בפני גורמים מזיקים. ג'ל העיניים Sensibio Eye מרגיע מיד תחושות של אי נוחות וגירוי באזור העיניים, מחזק באופן ביולוגי את עמידות העור בפני גורמים מזיקים ומגביר את סף הסבילות של עור רגיש.

יתרונות המוצר: מפחית נפיחות, מרגיע את תחושת האי נוחות סביב העיניים, מצמצם הופעת קמטים ומעצים את סבילות העור לאזור העיניים.

ג'ל העיניים מתאפיין במרקם ג'ל-קרם קליל, מתאים לשימוש עם איפור ומתאים לעור רגיש. הג'ל ללא בישום, ללא פראבנים ומכיל קפאין.

הפטנט Toléridine™: קומפלקס טבעי המוגן בפטנט D.A.F (פורמולה דרמטולוגית מתקדמת), הוא פריצת דרך ביולוגית חדשה לעור רגיש, המעכב ייצור מולקולות פרו-דלקתיות וכך הופך את העור לפחות חשוף לנזקי הסביבה ופחות תגובתי. התכשיר מכיל קפאין, מרכיב להסרת גודש הנמצא ב-Sensibio Eye ועוזר להפחית נפיחות מתחת לעיניים. כמו-כן נוכחותה של חומצה היאלורונית ואבקות מחזירות אור, מטשטשות את מראה הקמטים בזוויות העין.

הוראות השימוש:

יש למרוח Sensibio Eye בבוקר ובערב על עור נקי בנגיעות עדינות באזור עפעפיים ומסביב לעיניים, יש לפזר את הקרם, מבלי ללחוץ על העור, בטפיחות קלות מבפנים כלפי חוץ עד הספיגה של הקרם.

מחיר: 125ש"ח לשפופרת 15 מ"ל. להשיג: בסניפי רשת סופר פארם.

 

 

 

רגע לפני שהסתיו יבקר פה ולמרות שהימים עדיין חמים ולוהטים, השיק מותג הלקים הפופלארי CHIC פלטת גוונים פסטלית, קרירה וצוננת במהדורה מוגבלת. הגוונים הפסטלים בהגדרתם הם גוונים המורכבים מנוכחות גבוהה של מעל 50% צבע לבן בהרכבו של הגוון. הפלטה הפסטלית של שיק מציעה שישה גווני פסטל של אפרפר, תכלת, ירוק סלאדין, סגול לילך, ורוד בייבי וכן גוון לבן אבן.

הגוונים הפסטלים אמנם משדרים קרירות ומנימליזם אך יחד עם זאת הם מעניקים אלגנטיות רכה וענוגה על אף היעדרות נוכחות בולטת ומודגשת של הצבע. כל אחת בהחלט תמצא את הגוון הפסטלי המתאים לה בקולקציה. המהדורה מציעה לקים ברמת שקיפות חלקית עד אטומה לחלוטין.

מחיר: 19ש"ח. להשיג ברשתות הפארם השונות ובפרפומריות.

 

 

ORLY מותג הלקים האמריקאי, מציע, רגע לפני שהעונה הקרה כבר כאן, צמד גוונים המבשרים על בואה של העונה הקרה. עוד רגע וצבעי הקיץ התוססים כבר לא יהיו כאן ואותם יחליפו גווני לק חמימים, דומיננטים, בעלי צבעוניות תוססת ועזה שרק עונת הקיץ החמה והמהבילה יכולה להכיל אותם.

ORLY מיישרת קו ומציעה צמד גוונים שיתמזגו בהרמוניה נהדרת. סגול מעודן בדרגת כהות בינונית הזוכה לכינוי Blend – המתמזג ומתערבב עם התפאורה האפלולית יותר ואילו השני מנוגד וקיצוני של גוון אפור מואר, יוצר הבלטה וקטף את הכינוי Highlight.

מחיר 40 ש"ח, להשיג אצל מניקורסטיות ובמכוני ציפורניים. טלפון לבירור המקום הקרוב למקום המגורים 03-9330299.

 

 

ד"ר פישר משיק מהדורה מוגבלת –אלכו-ג'ל GOLD במתלה אופנתי לתיק. ג'ל לשמירה על היגיינת הידיים לניקוי מהיר ויעיל ללא צורך במים וסבון

מועשר בכדוריות ויטמין E מוזהבות המתמוססות במגע עם העור ותורמות למראה עור גמיש ובריא יותר, בניחוח עדין ונעים במיוחד.  אלכו-ג'ל GOLD ג'ל לשמירה על היגיינת הידיים המועשר בכדוריות ויטמין E מוזהבות המתמוססות במגע עם העור ותורמות למראה עור גמיש ובריא יותר, בניחוח עדין ונעים במיוחד. ועכשיו בלעדי ברשת סופר-פארם: מהדורה מוגבלת של אלכו-ג'ל GOLD 30 מ"ל במתלים אופנתיים ומוזהבים לתיק שמעניק פתרון טרנדי במיוחד לכל מי שרוצה לשמור על ההיגיינה מחוץ לבית.

אלכו- ג'ל GOLD-מועשר בכדוריות מוזהבות המכילות ויטמין E, מכיל 70% אלכוהול לניקוי מהיר ויעיל במיוחד, מותאם לעור רגיש, מכיל פרו- ויטמין B5, אלוורה, וקמומילה לשמירה על לחות העור, מכיל ויטמין E הידוע כחיוני ביותר לעור בריא, בניחוח עדין ונעים במיוחד שנמשך לאורך זמן ומתייבש במהירות ומותיר תחושה נעימה ורעננה בכפות הידיים.

למילוי חוזר של הבקבוקון ניתן להשתמש באלכו-ג'ל GOLD 100 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם.

 

 

 

מותג הקוסמטיקה והטיפוח MAGIRAY מצרף מוצר חדש לסדרת הספא Berries shampoo-gel ג'ל-שמפו פירות יער – לשיער, לגוף ולפנים MAGIRAY – מאג'יריי מרחיבה את סדרת הספא ומשיקה את Berries shampoo-gel – מוצר רב-תכליתי עדין ומלטף, המבוסס על תמציות 14 צמחי מרפא ופירות, שנועד לניקוי יסודי של עור הפנים, כמו גם שמפו מרענן לשיער וג'ל רחצה ריחני ונעים לגוף.

הפורמולה הייחודית משלבת רכיבים הידועים בזכות השפעתם האנטי-דלקתית ובעלי עוצמה כאנטי אוקסידנטים, לצד מרכיבים המסירים את תאי העור המתים ובכך מאיצים את תהליך התחדשותו. ניחוח מתקתק של פירות יער משולב בארומה נעימה של פירות טרופיים יתרמו לחוויית אמבט וספא נעימה. מרקמו העדין של הג'ל מפנק ונעים לעור הגוף, תורם לגמישותו, משפר את מרקמו ומעניק תחושת רעננות לאורך זמן.

רכיבים פעילים: 14 סוגי תמציות צמחים – סרפד,קורנית, מרווה, רוזמרין, קמומיל, הממליס, לפה, בורית, פפאיה, קיווי , תפוז, פסיפלורה, אובליפיחה, רימון, מי ים המלח וחומצת חלב לצד תמציות של פירות יער מתקתקות וריחניות.

מחיר 59 שח ל300 מ"ל. להשיג אצל קוסמטיקאיות-לבירור הקוסמטיקאית הקרובה למיקום המגורים ניתן באתר החברה.

 

 

 

תחליב הרחצה הוואי מתחדש בנראות חדשה- בבקבוק של 700 מ"ל של תחליב ריחני ונפלא. סדרת תחליבי הרחצה של הוואי כוללת 12 תחליבים שונים, המנקים בעדינות את העור, מעניקים לו לחות ורכות תוך שילוב ניחוחות אקזוטיים – לחוויית רחצה טבעית, מפנקת ומרעננת.

להשיג ברשתות השיווק והפארמים.

 

 

 

השנה החדשה כבר בפתח ואנחנו חושבים על מה נקנה מה קונים לילדים במתנה ? הנה רעיון למתנה שהיא חינוכית ומקדמת בריאות: מברשת שיניים חשמלית של ORAL-B.

לקראת ראש השנה Oral-B מציעים את מברשת השיניים החשמלית לילדים המעוצבת עם דמויות מהסרט "לשבור את הקרח" ו-"CARS" של דיסני כמתנת החג המושלמת לילדים. המברשת החשמלית פותחה במיוחד עבור ילדים ומומלצת לשימוש מגיל 3 ע"י האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים ומסירה פי 2.5 יותר פלאק (רובד חיידקים) ממברשת ידנית רגילה. המברשת החשמלית אף כוללת טיימר מובנה אשר מסמן לילדים כאשר זמן הצחצוח המומלץ ע"י רופאי השיניים הסתיים (4 זמזומים לאחר 2 דקות). מברשת השיניים החשמלית לילדים מבית Oral-B פועלת בטכנולוגיה דו-מימדית המשלבת תנועות סיבוביות ורטט בכדי להעניק לשיני ילדייך ניקיון מתקדם. מברשת זו היא בעלת ראש עגול קטן במיוחד ובעלת סיבים רכים המתאימים לשמירה על הפה, החניכיים והשיניים של ילדים צעירים.  המברשת מעוטרת בדמויות מסרטי דיסני ובכך גם מאפשרת לילדים ליהנות בזמן שהם פועלים למען בריאות הפה שלהם. בנוסף, המברשת תואמת לשימוש עם האפליקציהDisney Magic timer App by Oral-B אשר מלווה ומנחה את הילדים, באמצעות משחק ותמונות, לצחצח במשך 2 הדקות המומלצות ע"י רופאי השיניים. המברשת מומלצת לשימוש מגיל 3 ע"י האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים.

המחיר המומלץ לצרכן למברשת שיניים החשמלית לילדים של Oral-B הוא 120ש"ח (המחיר הסופי באחריות הרשת הקמעונאית). ניתן להשיג את המברשת ברשתות השיווק והפארם.

 

 

 

הכינה נחמה אמנם מגיעה בכל ימות השנה אך בתקופת הקיץ היא ידועה כמשגשגת ביותר על ראשי הילדים ולכן רגע לפני שחוזרים לבית הספר והגנים ד"ר פישר מביאים לנו ערכה מיוחדת להשמדת כינים ולשמירה על ראש נקי.  הערכה כוללת סרקל אקטיב וסרקל מסכת הזנה לשיער לילדים.

סרקל אקטיב – שילוב פטנטי יעיל במיוחד, המשלב קומפלקס ייחודי של שישה שמנים 100% טבעיים: שמן רוזמרין, שמן עץ התה, שמן עץ הנים, שמן גרניום, שמן אנדירובה ושמן הלמון גראס, המשמיד כינים וביצי כינים ב-10 דקות בלבד. התכשיר הינו ללא חומרי הדברה.

סרקל מסכת הזנה לשיער לילדים – זוכת מוצר השנה 2018, פיתוח בלעדי, ייחודי וחדשני לד"ר פישר. מסכת ההזנה בעלת קומפלקס ייחודי המסייע בהזנת השיער ובהענקת רכות, גמישות וברק ומותאמת במיוחד לילדים. סרקל מסכת הזנה מכילה תמצית רוזמרין, הידוע כחומר דוחה כינים בשילוב שמן ארגן המסייע בהזנה וריכוך השיער ומאפשר סירוק קל לשמירה על היגיינת השיער. התכשיר החדש פותח במטרה להקל על הסירוק, מסייע בשמירה על שיער רך וללא קשרים ומותיר את השיער נקי ובריח האהוב והמוכר של סרקל הנשאר לאורך זמן.

השילוב בין שני התכשירים יעיל במיוחד, נוח ובמחיר משתלם. הוא מאפשר להשמיד את הכינים באמצעות סרקל אקטיב תוך 10 דקות, לאחר מכן לחפוף את השיער ולהשתמש במסכה המרככת את השיער ומותירה אותו נוח לסירוק עם מסרק צפוף שיניים.

מחיר הערכה: 69 ש"ח, להשיג בסופר פארם ובניו פארם.

 

 

מרפאת שיניים - באנר

פרסומת

חן שטרית - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

סופר שוק
טאצ' בול

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
באנר - וי.איי.פרי
טיק טק סטוק
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים