חדש בעולם התינוק והילד

אהבתם? שתפו...

כבכל חודש גם החודש אספתי עבורכם כמה מוצרים ייעודיים ויחודיים לתינוקות ולילדים, כאלו שניסינו בעצמנו ואהבנו מאוד.

פריטים ומוצרים חדשים ושווים שמחכים על המדף,כאלו שכל ילד ישמח לקבל ואתם תשמחו שיקבל.

 

רגע לפני פסח אני מביאה לכם גם הצעות ורעיונות למתנות נהדרות למוצאי האפיקומן.

 

חברת "טופ פליי ישראל", המשווקת בישראל מותגי צעצועים מהמובילים בעולם, בהם JADA, Carrera RC, Smoby, TAIYO, DICKIE TOYS,SIMBA  ועוד, משיקה מגוון צעצועים חדשים לחג הפסח:

"טופ פליי ישראל" משיקה צעצועים חדשים במותג MACHINA:  לראשונה, בומרנג אלקטרוני המופעל באמצעות שלט. הבומרנג מבצע פעלולים, סיבובים והתהפכויות באוויר. הוא עשוי מחומר קל משקל וקשיח (EPP) המסוגל לספוג מכות וריסוקים וכשהוא מסתובב באוויר, הוא מואר בתאורה צבעונית. כולל מערכת שלט מתקדמת בתדר GHz2.4 למינימום הפרעות שידור, המאפשר לשחק ב-8 בומרנג בו-זמנית. מחיר: 99 ש"ח. מתנה מדליקה שבוודאות כל ילד ישמח לקבל.

להשיג ברשתות וחנויות הצעצועים ברחבי הארץ.

 

 

 

"טופ פליי ישראל" החלה לשווק את הלהיט החדש לילדים – NANO METALFIGSדמויות אספנות ממתכת של דמויות קומיקס, כוכבי סרטים ואלופי ספורט פופולאריים  של חברות הקולנוע וההפקה המובילות: דיסני, DC, מארוול ו-wwe. הדמויות, המיוצרות ע"י  חברת הצעצועים JADA האמריקנית,  עשויות 100% מתכת ומוצעות בגודל מיניאטורי של 1.65 אינץ'. כל סדרה מכילה 12 דמויות.

במגוון הדמויות:  דיסני – מיקי מאוס, פיטר פן, בז שנות אור, סטיץ' ועוד;  DC – באטמן, הפינגווין, אשת החתול, ביזארו, בט-גירל, אקוואמן, פויזן אייבי; מארוול –  איירון מן, קפטן אמריקה, גרוט ("שומרי הגלקסיה"), הפנתר השחור ועוד; אלופי הההיאבקות המקצועית wwe – שארלוט, אנדרטייקר, סטינג ועוד. מתאים לילדים מגיל 3.  

מחיר יחידה: 14.90 – 16:90 ש"ח.

 

 

 

משחק קופסה חדש עם ערך מוסף אשר מלמד את ילדינו על קבלה ואהבה הוא המשחק – אני אוהב… אני אוהבת…  המצטרף אל סדרת משחקי- נתת קיבלת! מדובר במשחק המתאים לגילאי 3 ומעלה, מכיל 4 לוחות ו 72 כרטיסים עם צילומים מקוריים ומקסימים. המשחק מעודד לאהוב ולהביע אהבה, מפתח את יכולת הביטוי, מעודד חשיבה חיובית ומטפח שיח על רגשות.

איך משחקים: בשלב הראשון של המשחק הילדים בוחרים את התמונות שהם אוהבים ומרכיבים לעצמם לוח אישי של הדברים שהם אוהבים. בכל פעם שהילד/ה בוחר כרטיס עליו לנמק את בחירתו במענה על אחת משתי השאלות: למה אתה אוהב את הכרטיס שהרמת? מה אתה אוהב בכרטיס שהרמת? בשלב השני של המשחק על המשתתף לבחור את הזוג, הכרטיס הזהה, לכרטיסים שבחר ולהניח כל כרטיס על הכרטיס הזהה לו. בסיום המשחק מומלץ לשוב לשיחה ולדיון על הבחירות שנעשו -מה אנחנו אוהבים? איך אנחנו מביעים את האהבה שלנו? אילן בחירות עשינו ובאילו העדפות אנחנו שונים זה מזה פיתוח תוכן: נטע סילוני.

להשיג החל מחודש מרץ בחנויות המשחקים המובחרות, סטימצקי, צומת ספרים ובחנות האון ליין נתת קבלת! מחיר: 89 ש"ח.

 

 

 

חברת דואר ישראל מציעה לקראת חג הפסח: "קופסת ההפתעות לפסח"– מארזי שי שילדים אוהבים המכילים את מיטב הגימיקים והמותגים.

לקראת חג הפסח, הפיק השירות הבולאי בדואר ישראל, שני מארזי שי הכוללים את מיטב הגימיקים והמותגים האהובים על הילדים, בשיתוף חברת PMI, יצרנית ומשווקת הלהיטים לילדים: סופרגול, שכונה, וובקינס, אנגרי בירדס, גומילום, אימוג'י, כוח פי ג'י, מפרץ ההרפתקאות ועוד. ניתן לרכוש את המארזים במאות סניפי דואר ישראל ברחבי הארץ במחיר אטרקטיבי של 39.90ש"ח בלבד למארז.

מה במארז? במארז הבנים -הגדה לפסח מיוחדת לילדים עם הפעלות מדליקות, גיליון "הבול שלי" מיוחד לפסח עם 3 בולים,מעטפות מהודרות וממותגות עם המון מדבקות של כוכבי הילדים, מעטפות מהודרות וממותגות "סופרגול" המכילות 24 מדבקות של כוכבי הכדורגל הישראלי,  בובות לאיסוף וחותמות. בנוסף בכל ערכה יהיו 3 הפתעות נוספות, מתוך 5 הפתעות המופיעות ברשימה המצורפת: בובה שונות לאיסוף/ אלבום איסוף/ אימוג'י מארז של 3 חותמות/בובות/ מעטפות מהודרות עם מדבקות.

במארז הבנות-הגדה לפסח מיוחדת לילדים עם הפעלות מדליקות, גיליון "הבול שלי" מיוחד לפסח עם 3 בולים, ערכה להכנת שרשראות/צמידים, בובה המאירה בחושך, מעטפות מהודרות וממותגות המכילות מדבקות של כוכבי הילדים, מעטפת "גומילום" המכילה 300 גומיות להכנת צמידים ושרשראות. בנוסף בכל ערכה יהיו 3 הפתעות נוספות, מתוך 5 הפתעות המופיעות ברשימה המצורפת: בובת איסוף/ משקפיים/ בובה לעיפרון וקעקועים/ ערכה להכנת צמידים/ מעטפות מהודרות עם מדבקות.

מתנה מדליקה שאפשר לרכוש לילדים המתארחים אצלנו בחג על מנת שיעסיקו עצמם במהלך הסדר. ניתן להשיג בסניפי דואר ישראל.

 

 

 

 

חברת מארקווינס (MARKWINS) – מותג האיפור האמריקאי לילדות השיקה סדרת קיטים קומפקטים בכיכובן של דמויות מסרט הילדים האהוב Frozen : הנסיכות אנה ואחותה אלזה וכן איש השלג אולף. הקיטים מאגדים שלישיית תמרוקים של מוצרי טיפוח שונים: לקים מוקטנים, ליפגלוסים מנצנצים במיוחד וצלליות למריחה על העפעפיים. כל המוצרים מותאמים במיוחד לעורן הרגיש של הילדות, והם באישור ובפיקוח של משרד הבריאות הישראלי.

מחיר: 20 ש"ח, ניתן להשיג: טויס אר אס, הפנינג, סופר פארם, אפריל, H&O ובחנויות הצעצועים ברחבי הארץ.

 

 

 

ומה חדש בעולם התינוקות?

Philips Avent מציגים את הדור הבא של המוצצים: מוצצי Ultra soft המוצץ הרך ביותר לעורו העדין של הבייבי שלך. מוצצי Ultra-soft החדשניים, בעלי מגן גמיש ורך שאינו משאיר סימנים על עורו של התינוק ואינו גורם לגירויים. הפטמה רכה ובעלת מרקם משיי ש-96% מהתינוקות מאמצים בקלות.

המוצץ החדש נוח יותר לתינוק מכיוון שכולל מגן פה מעוגל, רך וגמיש המתאים עצמו לצורת הלחיים של התינוק ואינו משאיר סימנים או מגרה את העור. לראשונה במוצצי פיליפס אוונט, המוצץ משווק בקופסה לסטריליזציה מהירה של המוצצים תוך דקות בודדות במיקרוגל ולאחסון הגייני של המוצצים בתיק.

המוצץ נמכר ב-2 מידות ומתאים לגילאי 0-6 חודשים ו-6-18 חודשים.

 

 

שיהיה חג אביב שמח .

 

פיצה בנדס

פרסומת

טאצ' בול

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חן שטרית - באנר
טיק טק סטוק

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מספרה - ויקו חן
חיים אסא -באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים