חדש על המדף- אוגוסט 2018

אהבתם? שתפו...

בכל חודש אני אוספת ומביאה לכם שלל מוצרים מומלצים וחדשים על המדף במגוון תחומים מעניינים.

והנה המוצרים המומלצים שלי לחודש אוגוסט 2018:

 

 

חברת Nany, המתמחה בפיתוח ויצור מוצרי מזון טבעיים וטבעוניים, משיקה רוטב מהפכני בתחום רוטבי הפרמיום: שקשוקה קלאסית. רוטב מעגבניות בשלות, פלפלים קלויים ונגיעות שמן זית. רוטב עשיר וטעים להפליא, עשוי מחומרי הגלם המשובחים ביותר, במתכון ייחודי של Nany והעומד בראשה, השף נדב חג'ג'.

שקשוקה קלאסית של Nany מרכיבים טבעיים בלבד, עשוי משמן זית, משווק בבקבוק מעוצב של 250 מ"ל ובכשרות מהודרת. הרוטב מתאים לשימוש בשקשוקה, רטבים לפסטה וכל תבשילי עגבניות אחרים. הרוטב Vegan Friendly, אינו מכיל רכיבים מהחי ומתאים לטבעונים וניתן להשיגו במאפיות מובחרות, מעדניות וחנויות טבע.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 19 ₪ לאריזת 250 מ"ל. להשיג בחנויות המתמחות והמובחרות וכן באתר החברה: http://www.nany.co.il

 

 

לרגל ראש השנה המתקרב חברת ליב יוצאת במגוון הנחות למוצרים טבעוניים ונטולי גלוטן. כך למשל לחמי "שר" (Schär) שבמבצע – לחם רוסטיקו ולחם פאן בלנקו, יהיו בהוזלה משמעותית. לחם שר הוא היחיד בישראל אשר מגיע מוכן לאכילה, ללא צורך בהקפאה וללא חומרים משמרים, זאת הודות לאריזת וואקום חדשנית השומרת על טריות הלחם.

הלחם הטרי של "שר" הוא בשורה אמיתית לחולי הצליאק ולרגישים לגלוטן, הנאלצים כיום להסתפק בלחם קפוא. הלחמים בעלי מרקם אוורירי ורך וזהים בטעמם לזה של לחם אמיתי. שני סוגי הלחמים בעלי אחוזי שומן נמוכים, מתאימים במיוחד לכריכים ולטוסטים ונפלאים לשימוש לכריכים לגן ולבית הספר, לחולי צליאק ולנמנעים מגלוטן. ניתן להוריד קופון הנחה ללחמי הטריים (10 ש"ח ליחידה) גם בעמוד הפייסבוק של שר: https://www.facebook.com/schaer.il/

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הטבע ברחבי הארץ.

 

 

 

חברת "מעדני יחיעם" משיקה מעדן בשר חדש בסדרת מעדני הגורמה: כתף בקר מעושן בציפוי פלפל.

כתף בקר מפולפל מיוצר מנתח טבעי ושלם של כתף בקר המתובל ומעושן בהליך ייחודי המעניקים לו מרקם בשרי נימוח וטבעי. הנקניק החדש ישווק בסדרת "טעם של מעדניה" של יחיעם באריזת 150 גרם. מחיר מומלץ לצרכן: כ- 29.90 ש"ח לאריזת 150 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

 

 

רק תפוח הולך עם דבש? מסתבר שלא… חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה לרגל ראש השנה ממרח חדש ומהפכני בסדרת ממרחי הטחינה המתוקים של החברה: ממרח טחינה עם דבש.

הממרח החדש מבוסס בעיקר על טחינה משומשום מלא, דבש, אינו מכיל שומן טרנס, ללא כולסטרול, עשיר בסידן, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל. זוהי הפעם הראשונה שמושק בישראל ממרח טחינה עם דבש, המתאים לשימוש כממרח מתוק בכריכים, לעוגות ועוגיות. טעים ומומלץ!

מחיר מומלץ לצרכן: 8 – 11 שקלים לאריזת 400 גרם. להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

 

 

בא לי מהטבע, המתמחה במוצרי מתיקה וחטיפי בריאות, משיקה לרגל ראש השנה והחזרה לבית הספר ממרח חדש וטעים מבוסס פרי החרוב: ממרח חרובים ללא תוספת סוכר. הממרח החדש ללא חומרים משמרים, ללא שמן דקל, עשיר בסידן ומכיל סיבים תזונתיים. הממרח מכיל לפחות 15% חרובים ויימכר באריזה של 400 גרם. מיועד לשימוש כתחליף לשוקולד למריחה בכריכים, כארוחת בוקר או כמנת ביניים וכן מצוין לשימוש באפייה. ממרח חרובים מופץ ומשווק על ידי חברת ליב, המתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני וכן מוצרים נטולי גלוטן.

לליב פריסה ארצית והיא משווקת את מוצריה המקומיים והמיובאים בחנויות הטבע וברשתות המזון השונות. ממרח חרובים מהווה מקור לסידן, המסייע בבניית העצמות, וכן מקור לסיבים תזונתיים המסייעים בפעילות מערכת העיכול. הממרח אינו מכיל חומרים משמרים, אינו מכיל שמן דקל וללא חומרים מהחי, מתאים לטבעונים. ממרח החרובים מזכיר בטעמו ובמרקמו את ממרח שוקולד ומתאים למריחה בכריכים. כמו כן יכול לשמש הממרח כמילוי טעים ועשיר למאפים שונים.

מחיר מומלץ: 19.90 שקלים לאריזת 400 גרם. ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

 

 

 

בימי הקיץ החמים הכי כיף לאכול גלידה ואין יותר כיף וטעים מגלידת פירות טבעית וביתית ללא תוספת סוכר, חומרים משמרים וכו. והכי כיף זה בתוך גביע טילון של עלמה. חברת גילרו יצרנית מותג "עלמה" משיקה גביעי גלידה לשימוש ביתי בעיצוב חדש: גביעי טילון אשר נמכרים כעת באריזות משפחתיות לשימוש ביתי.

אז למי שיש מכונת גלידה או פרוזן יוגורט- מומלץ בחום להקפיא פירות טריים ואז להעביר במכונה ומשם ישירות לגביע. מרגיש כאילו פתחנו גלידריה ביתית אצלנו. למי שאין מכונת גלידה ומעוניין בגלידה ביתית עם טעם "חלבי" ללא חלב- ניתן להקציף שמנת צמחית עם אבקת סוכר, תמציות טעם לטעמי הגלידה שבחרתם ולהקפיא. תקבלו גלידה נהדרת וטעימה בגביע עם טעם מופלא. מומלץ בחום (יותר נכון בקור).

 

 

 

כאמא לילדה אלרגית לחלב ברמה מסכנת חיים אני יודעת כמה קשה להשיג שוקולד נקי מחלב ולא כזה שעבר על פס יצור חלבי שהוכשר לפרווה או כזה שעלול להכיל עקבות חלב. והנה הגיעה בשורה על שוקולד חדש של חברת A1cfoods אשר מייצרים סדרת פרליני שוקולד ושקדים משובחים בעבודת יד של שוקולטייר מומחה אשר בנוסף להיותם נקיים מחלב וסופר טעימים הם גם בעלי ערך גליקמי נמוך מה שמאפשר גם לאנשים בעלי בעיית סוכר לאכול שוקולד טעים ומשובח ללא חשש. לקראת ראש השנה משיקה חברת A1cfoods את השוקולדים החדשים לקהל הרחב במהדורה מיוחדת המשלבת את שלושת הטעמים, קלאסי, קפה ואקזוטי. 

את מארז ההשקה המיוחד ניתן יהיה לרכוש באתר החברה החדש www.a1cfoods.co.il במחיר 120 ש"ח עם משלוח חינם לכבוד ההשקה.

 

 

 

חברת כרמית המתמחה בייצור, ייבוא וייצוא מוצרי מזון המייצרת מגוון שוקולדים, מרחיבה את מותג "אגו" ומשיקה סדרה חדשה של טבלאות שוקולד פרימיום – שוקולד מריר איכותי המכיל 70% מוצקי קקאו. פולי הקקאו המשובחים והאיכותיים נבחרו בקפידה והם מגיעים ממערב אפריקה ודרום אסיה.

הטבלאות בעלות ארומה ייחודית. וארוזות באריזות קרטון איכותיות. הסדרה הינה מיוצרת על קו שוקולד פרווה ייעודי בעל כשרות גבוהה. המוצרים הינם ללא גלוטן ומתאימים גם לקהל הטבעוני ( עם תו ויגן פרנדלי). סדרת השוקולד פרימיום 70% מוצקי קקאו כוללת ארבעה טעמים המתאימים להעדפת הקהל הישראלי: אגו שוקולד מריר מעולה בטעם קלאסי, אגו שוקולד מריר מעולה בטעם תפוז, אגו שוקולד מריר מעולה בטעם קפה ואגו שוקולד מריר מעולה בטעם פטל. אחרי שטעמנו אנחנו ממליצים בחום, בעיקר על השוקולד תפוז שהוא מ-ע-ו-ל-ה .

מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 ש"ח לטבלת 100 גרם.

 

 

 

טרנד העוגות המיוחדות צובר תאוצה והיום בכל אירוע מקטן לגדול מככבת העוגה וכל אחד עושה מאמצים על מנת להכין עוגה טעימה ככל האפשר אך גם יפה לא פחות. חברת גילרו יצרנית המותג עלמה מקלה עלינו ועושה לנו את ההכנה לפשוטה וקלה יותר עם האותיות המוכנות מבצק סוכר שכל מה שנצטרך לעשות זה לקלף את האותיות הנבחרות ולהשתמש בהן.

אותיות אכילות ומספרים אכילים של "עלמה" משווקים במארז מהודר הכולל באותיות שני דפים בהם דף אותיות בצבע זהב ודף אותיות בצבע כסף ובמארז המספרים דפי מספרים צבעוניים ומעוצבים בספרות 0-9. האותיות והמספרים מיועדים לקישוט עוגות בברכות מיוחדות, בהן ברכות לימי הולדת, חג ואירועים מיוחדים. האותיות והמספרים נוחים לשימוש, כל שניתן זה רק להסיר ולהדביק וזה מוכן. האותיות והמספרים עשויים מעמילן וסוכר עדין, ללא שומן מוקשה וללא רכיבים מהחי.

 

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 19.90 שקלים לאריזת 2 דפי אותיות/מספרים. להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ ובאתר חברת גילרו: https://gilro.co.il/

 

 

 

ואם בעוגות ואפיה עסקינן אז אתם חייבים לדעת ששמרית, חברת מוצרי האפייה מהגדולות והמובילות בישראל, משווקת לרגל ראש השנה וחגי תשרי את נטורינה, סדרת תחליפי חמאה ומרגרינה עשירים בשמן קוקוס ובשמן זית, המתאימים לאפייה ולבישול. סדרת נטורינה כוללת שני מוצרים חדשים וייחודיים: נטורינה לאפייה על בסיס שמן קוקוס ונטורינה לאפייה על בסיס שמן זית. הסדרה נהנית מיתרונות רבים – היא ללא שומן מוקשה, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס, טבעונית ומועשרת בשמן קוקוס אך ללא טעם הקוקוס ובמרקם חלק, מתאימה לשימוש במגוון רב של מאפים, כתחליף לחמאה או מרגרינה ביחס זהה במתכון.

נטורינה לאפייה על בסיס שמן קוקוס, מבוססת שמן קוקוס הנחשב בריא בזכות התכולה הגבוהה של חומצות השומן הבינוניות. חומצות אלה מתחמצנות במהירות ויוצרות אנרגיה ואינן נאגרות ברקמת השומן. נטורינה לאפייה על בסיס שמן זית נהנית מסגולותיו הבריאותיות של שמן הזית, בעיקר הריכוז הגבוה של חומצה אוליאית (אומגה 9). חומצה זו שומרת על איכותו של שמן הזית גם בתהליך החימום או הטיגון ושומרת ששמן זית לא יעבור תהליך חמצון. הנטורינה עוברת תהליך פיזיקלי, אשר מקנה לה את המרקם המוצק, אך אינו יוצר את היווצרות השומן המוקשה והטראנס.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 7 ש"ח לאריזת 200 גרם. ניתן להשיג במחיר מבצע לחגים. להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

 

 

 

בכל השנה ובעיקר בקיץ אנחנו עושים הכל בכדי שהילדים שלנו ישתו כמה שיותר מים. אני אישית מתעקשת על מים אך מדי פעם מרשה גם מיצים ממותקים וכאשר חברה כמו אחוה משיקה סירופ לשתיה בתוספת ויטמינים, אני מאפשרת לילדים שלי לשתות ממנו בלב שלם.

בסדרה- סירופ בטעם ענבים, בטעם אננס ובטעם פטל מועשר בוויטמינים מקבוצה B ובחומצה פולית, ללא צבעי מאכל ובמחיר זול וקבוע של 7.90 – 9.90 ש"ח לבקבוק 1 ליטר. להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

 

 

 

 

חברת ניל מג'סטיק גאה להשיק בישראל את הלהיט הבא של הקיץ : FRESH BAR MOJITO משקה קליל ומרענן בטעם הקוקטייל הקלאסי – מוחיטו ללא אלכוהול.

מדובר במשקה לימוני מנטה מוגז קל ומרענן, מזכיר בטעמו את משקה המוחיטו המפורסם רק ללא אלכוהול. מתאים ביום חם, בבילוי למי שאינו שותה אלכוהול ולאירוח. אנחנו אהבנו מאוד. פרש בר מוחיטו עשוי מחומרי טעם וריח טבעיים ואינו מכיל צבעי מאכל או נתרן.

מחיר מומלץ לצרכן: 5-8 ש"ח לפחית: 330 מ"ל, ניתן להשיג בנקודות מכירה בכל הארץ, חנויות נוחות וקיוסקים ובהמשך גם ברשתות השיווק המובילות.

 

 

 

ראש השנה מתקרב והמשקה האהוב שהוא מאסט על כל שולחן חג- 'תירוש כרמל המקורי' המיוצר מ100% ענבים מפתיע את כולנו ואת יושבי השולחן עם בקבוק מעוצב בהזמנה אישית עם תמונה שלנו. דמיינו לכם שולחן מעוצב יפהיפה ומלא כל טוב ועל בקבוקי השתיה מתנוססות תמונות של המשפחה, קסום בעיניי. אז איך מזמינים? נכנסים לאתר ייעודי  לפעילות  בכתובת:  https://tirosh.aprint.co.il/ , בוחרים  תמונה שמחה ומרגשת, עורכים אותה על גבי בקבוק התירוש הנבחר, ולסיום בוחרים את אפשרות השילוח: דואר שליחים עד הבית בתוספת תשלום או איסוף עצמי מאחת מנקודות האיסוף בתפוצה ארצית. למי שלא מספיק עד לחג דעו כי הפעילות תסתיים ב- 31/10/18 אז יש לכם מספיק זמן.

אני בחרתי לתירוש כרמל 100% ענבים שלנו את התמונה המשפחתית מהנופש האחרון, היא מסמלת בעיני אחוה משפחתית, כיף גדול ואהבת ארץ ישראל היפה. מחיר מומלץ לצרכן עבור "תירוש כרמל המקורי" בתווית אישית דרך ממשק דיגיטלי בלבד – 19.90 ש"ח (באיסוף עצמי לא כולל דמי משלוח). מחיר מומלץ לצרכן עבור תירוש כרמל  המקורי  15.90 ש"ח. להשיג ברשתות השיווק.

 

 

 

חברת אסי סי ג'ונסון מרחיבה את סדרת הסבונים לאסלה ומשיקה בימים אלו, סדרת סבוני דאק בניחוחות חדשים. ניחוחות בלעדיים שפותחו ע"י בתי הבישום הגדולים והמובילים בעולם. סבון דאק לאסלה מגיע בעיצוב ייחודי בצורת טיפה. הסבון מנטרל ריחות רעים וחיידקים כאחד, מה שהופך אותם לחסכוניים. בסדרה 5 מוצרים בניחוחות האהובים של דאק : פריחה מרעננת (סגול-ורוד), טרופי (ירוק), הדרים (כתום צהוב), רענן (צהוב ירוק) וים (כחול).

טיפ להעצמת אפקט ההקצפה והניחוח- הניחו שני סבונים בצידי האסלה ותיהנו מהקצפה ומניחוח עוצמתי במיוחד ולאורך זמן.

המחיר לצרכן לפני מבצעים: 9.90 ש"ח.

 

 

 

חדש מסנו-  "ספוג הפלא נירוסטה" להסרת לכלוך ושומן שרוף בקלות ובמהירות ולניקוי והברקת מוצרי נירוסטה.

"ספוג הפלא נירוסטה" מעניק לכלי הבישול כגון סירים ומחבתות מנירוסטה מראה מבריק ונוצץ כחדש, ללא כל מאמץ וללא תוספת של חומרי ניקוי אגרסיביים. באריזה – 3 ספוגים במידות 12X10 ס"מ המתאימים לשימוש חוזר. להשיג בכל רשתות השיווק.

 

 

 

סנו סושי מציגים- מפת ניילון שקופה בגליל. כל פעם שאנחנו רוכשים מפת שולחן אנחנו מגלים כי היא ארוכה או קצרה מדי לשולחן שלנו, כעת סנו סושי מציגים מפת שולחן בגליל אשר נוכל להתאים את אורך המפה בדיוק לאורך השולחן שלנו. המפה עשויה ניילון עבה (20 מיקרון), איכותי ושקוף, להגנה ושמירה על נקיון השולחן ומגיעה באריזה עם סכין הזזה לחיתוך קל ונח לפי האורך הרצוי.

מידות הגליל – אורך 20 מטר ורוחב 130 ס"מ. מחיר כ- 20 ש"ח . להשיג בכל רשתות השיווק.

 

 

המותג קוויק המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, משיק לקראת החגים מוצרים חדשים, המהווים פיתרון אופטימלי לניקוי מהיר ונוח. במסגרת זו, משיק המותג מטליות לחות לניקוי במארז קניסטר השומר על לחות המטליות לאורך זמן. המארז כולל מטליות לחות המיועדות לניקוי כללי בניחוח מאסק ומטליות לחות לניקוי האמבטיה והשירותים בניחוח אושן (OCEAN). חידוש נוסף שמציע המותג הינו מטליות לחות לניקוי כללי בניחוח חדש וחגיגי: תפוח.

מטליות קוויק תפוח מיועדות לניקוי יסודי לכל סוגי המשטחים בצורה יעילה מהירה ופשוטה ומותיר ניחוח רענן של תפוח. האריזה מכילה 50 מטליות לחות. מטליות קוויק מיועדות לשימוש חד פעמי, לניקוי יומיומי. מסירות לכלוך ומנקות משטחים בצורה יעילה, מהירה ופשוטה המותירה ניחוח רענן של ניקיון.

לרגל ההשקה יוצע מארז קניסטר במחיר מומלץ לצרכן של 8.90 ש"ח בלבד וקוויק תפוח במבצע של 2 יח' ב- 12.90 ש"ח בלבד ברשתות השיווק הנבחרות עד לתאריך 9.9.18.

 

 

 

 

ממלכת הילדים של טלי

פרסומת

פליקס חלפון

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

ממלכת הילדים של טלי
שני מחלב - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
סופר שוק
סנשיין - בית קפה
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים