חדש על המדף- אוגוסט 2019

אהבתם? שתפו...

בכל חודש אני אוספת ומביאה לכם שלל מוצרים מומלצים וחדשים על המדף במגוון תחומים מעניינים.

והנה הנבחרת שלי לחודש אוגוסט 2019:

 

 

חברת מרס ישראל מרעננים את קו המוצרים ומשיקה את מהדורת Skittles Smoothies. הטעם החדש מהווה טוויסט מרענן לטעמי הליבה של Skittles עם טעמים מתוקים וחצופים המשלבים טעמי יוגורט ופירות קיץ.

Skittles Smoothies, שהינן סוכריות לעיסות בטעמי פירות, רכות ועסיסיות מבפנים, צבעוניות וקראנצ'יות מבחוץ, משלבות טעמי פירות קיץ ויוגורט: משמש, פטל, אננס, אוכמניות ובננה על מנת לייצר חוויה בלתי צפויה אך עם זאת מאוזנת, מתוקה ומעודנת.

הטעם החדש יוצע בשני הגדלים המוכרים: אריזת 38 גר' לצריכה אישית אשר תימכר במחיר מומלץ לצרכן של 2.9 ש"ח ואריזה מוגדלת של 174 גר', אשר תימכר במחיר מומלץ לצרכן של 8.8 ש"ח.

להשיג ברשתות השיווק.

 

 

חברת מרס ישראל, יבואנית חטיפי M&M's המצליחים והאהובים, משיקה מהדורה מוגבלת של חטיפי שוקולד לתקופת הקיץ. המהדורה המוגבלת מגיעה בטעמים מתוחכמים של קרמל ושוקולד מריר באריזות Sharing המותאמות לנשנוש משותף וחווייתי.

טעם הקרמל הטרנדי הושק כמהדורה מוגבלת בקיץ 2018 במארזי ה-40 גרם וזכה להצלחה רבה. השילוב של המרקם הייחודי של מילוי הקרמל הרך, עם הציפוי הקשיח של השוקולד יוצר חווית טעם מעוררת חושים, אשר משאירה טעם של עוד.

עוד טעם מפתיע שבוודאי יהפוך ללהיט בקרב קהל בוגר וחובב טעמי קקאו, הוא השוקולד המריר. המהדורה המיוחדת כוללת מילוי בטעם עשיר של שוקולד מריר אמיתי שמרכיב כ-70% מהחטיף וציפוי דרג'ה פריך וצבעוני.

המהדורות החדשות של M&M's יימכרו באריזות Sharing של 272.2-286.3 גרם, אותן ניתן לחלוק עם משפחה וחברים וכוללות פס לסגירה חוזרת ושמירה על טריות.

מחיר מומלץ לצרכן: 22.9 להשיג רק ברשת שופרסל

 

 

 

לרגל עונת הקיץ והטיולים משיקה סנו את סנו די! ג'ונגל, מגן אישי בתוספת 30% DEET להגנה מקסימלית מפני יתושים.

סנו די ג'ונגל פותח במיוחד לשימוש בארץ ובעולם. התכשיר מתאים לשימוש בבית ובחוץ, בטיולים בקמפינג, ובמקומות המצריכים הגנה מקסימאלית מפני יתושים. סנו די! ג'ונגל מכיל 30% Deet, חומר פעיל, הידוע ביעילותו להגנה מפני יתושים, ומאושר לשימוש ע"י משרד הבריאות. יעילותו של סנו די! ג'ונגל מוכחת למשך עד 8 שעות.

-סנו די! ג'ונגל נבדק דרמטולוגית

-סנו די! ג'ונגל – באריזת רול-און של 50 מ"ל. מחיר: 19.90-17.90שקלים, להשיג בכל רשתות השיווק.

 

 

"לילי לח" KIDS – כחלק מהכנות לתחילת השנה והכניסה למסגרות הלימודיות אנחנו מכינים את הילדים נפשית ופיזית גם בנושא השירותים (הכה משמעותי) ולכן כאשר קימברלי קלארק משיקים מחדש את סדרת נייר הטואלט הלח "לילי לח" המיועדת להשלמת הניגוב בנייר הטואלט היבש ולהענקת תחושת ניקיון אולטימטיבית אנחנו קופצים מיד על ההזדמנות להצטייד בחבילות בתיק לגן ולבית הספר על מנת שהילדים יהנו ממקסימום היגיינה ונוחות במהלך היום ולא רק בבית.

"לילי לח Kids" מותאמת במיוחד לעורם העדין של הילדים.

המוצרים בסדרה מאופיינים:

-מגע עדין, ניחוח פירותי ותוספת אלוורה.

-סגירה חדשה השומרת על לחות הדפים לאורך זמן.

-תוספת של דפים בכל אריזה.

-הדפים נשטפים באסלה (1-2 דפים בכל שימוש), מתפרקים ומתכלים.

להשיג ברשתות השיווק והפארמים.

 

 

רגע לפני החזרה לספסלי הלימודים חברת סנו משיקה שקיות אוכל נקשרות. השקיות החדשות שקופות, גדולות ומצטיינות בידיות מובנות לקשירה ואחיזה נוחה. שקיות אוכל נקשרות של סנו סושי נשלפות (ללא תלישה) מאריזה נוחה לשימוש ואחסון, לשימוש קל בבקרים ובכל עת.

-250 יחידות באריזה

-מידות השקית: רוחב- 24.5 ס"מ X אורך- 34 ס"מ (כולל אורך הידית).

-מחיר שקיות ניילון נקשרות: 13.20-9.80 ש"ח, להשיג בכל רשתות השיווק.

 

 

סנו סושי משיקה את מפיות האירוח האיכותיות ביותר, העשויות מ- 3 שכבות נייר רך ונעים למגע. מפיות האירוח החדשות מצטיינות בגודל מרשים, נוכחות ועובי מפנק. מפיות האירוח האיכותיות של סנו סושי – במגוון צבעים ססגוניים: לבן, שחור, כחול, בורדו ואפור בהיר.

 גודל המפיות: 40  X40 ס"מ, מחיר מפיות אירוח איכותיות: 9.90-13.90 ש"ח, להשיג בכל רשתות השיווק.

סנו סושי משיקה את מגבות הפלא בגליל כפול מאפשרות נשיאה קלה ונוחה יותר ואחסון חסכוני במקום בארון ועל המדף – בכל גליל פי 2 כמות של דפי נייר בהשוואה לגליל רגיל. למעשה, 6 גלילים כפולים שבאריזה – שווים בכמות ובאורכם הכולל ל- 12 גלילים רגילים וסה"כ 126.9 מטרים! מגבות הפלא בגליל כפול  חוסכות בפסולת טבורי קרטון ואריזה – יותר מוצר בפחות פסולת. מגבות הפלא של סנו סושי עבות, סופגות מעולה וחזקות, עשויות מנייר מגבת איכותי ומעולה המורכב מ- 100% תאית לבנה ונקייה דו שכבתית, עבה, חזקה, אוורירית, בעלת נפח וכושר ספיגה מעולה (ללא חומר ממוחזר).

 גודל דף מגבת נייר דו שכבתי: 22.5 X 23 ס"מ

כמות דפי מגבת נייר בגליל כפול: 92 דפים

סה"כ כמות דפי מגבת נייר מאריזת 6 גלילים כפולים: 552 דפים

  להשיג בכל רשתות השיווק

 

 

 

Old Spice – מותג הטיפוח לגבר, מושק בישראל עם סדרה של 11 מוצרים במגוון ניחוחות בארבע קטגוריות: ספריי גוף, דאודורנט ספריי, דאודורנט סטיק וסבון גוף במגוון ריחות גבריים משכרים – כולל הניחוח החדש "קפטן".

סדרת המוצרים שיגיעו ארצה של מותג הטיפוח לגברים OLD SPICE:

דאודורנט ANTIPERSPIRANT OLD SPICE- ספריי מעניק הגנה אגדית לגברים "אגדיים" ומזיעה וריחות למשך 48 שעות, לא מכיל אלכוהול, מתייבש במהירות, תכולה 150 מ"ל.

ספרי גוף לגבר- חזק במיוחד, התזה אחת מעניקה הגנה ליום שלם, ריח נקי עם תחושת רעננות, מכיל טכנולוגיית ליבה שמשחררת ריח טוב בצורה רציפה לאורך היום, מתייבש במהירות, ללא סימנים לבנים או כתמים צהובים על החולצה. תכולה: 150 מ"ל.

דאודורנט אולד ספייס סטיק לגבר- מנטרל ריחות עם טכנולוגיית השחרור האיטי, מפחית את הרטיבות בבית השחי, לא משאיר סימנים בבגדים, מעניק תחושת רעננות גדולה שנמשכת לאורך זמן עד 48 שעות. תכולה: 50 מ"ל.

סבון גוף לגבר- עשיר ומקציף עם ריח יוצא מהכלל מנצח ריחות רעים עם טכנולוגיה שמשאירה אותך רענן לכל היום גם אם תצטרך לטפס על הר או להילחם בדוב באותו היום. תכולה: 400 מ"ל

מחיר מומלץ לצרכן של סדרת הטיפוח לגברים OLD SPICE 19.9 ש"ח, ניתן להשיג ברשת סופר פארם. בין התאריכים ה-22.8 ועד ה-4.9 יחול מבצע השקה במחיר של של 14.9 ש"ח.

 

 

פיירי, מותג נוזל הכלים המוביל בישראל, משיק את פיירי פלטינום פלוס – מוצר הניקוי העוצמתי ביותר שמותג פיירי השיק עד היום, אשר יצליח להסיר גם את הלכלוך הקשה ביותר מהכלים שלכם. בנוסף, הודות לעוצמת הניקוי העמוקה וטכנולוגיה חדשנית וייחודית שהוטמעה בקפסולות העוצמתיות, הכלים ייצאו מהמדיח נקיים ומבריקים כמו חדשים.

הקפסולות של פיירי פלטינום פלוס מחולקות למספר תאים ומנקות את הכלים בעוצמה רבה, תוך שהן מפרקות גם את שאריות המזון והשומן העיקשות ביותר. טכנולוגיית ה- Dullness-Anti של פיירי פלטינום פלוס עוזרת לפרק את שכבת העכירות השנואה כל כך מהכוסות והסירים אשר נגרמת מהאבנית במים, ומחזירה לסירים, למחבתות, לכלי, לסכו"ם ולכוסות את הברק, כמו היו כלים חדשים.

פיירי פלטינום פלוס מכיל צירוף ייחודי של אבקה ונוזל. בסיס האבקה של הקפסולה מכיל מערכת בלעדית של אנזים וחומר הלבנה המעניקים עוצמת ניקוי נוספת. כל קפסולה מכילה שלושה תאי נוזל מעל האבקה המכילה רמה גבוהה מאוד של מרכיבים מסירי שומן. הקפסולות החדשות מכילות מלח ותוסף הברקה מובנה, המספקים הגנה לכלי זכוכית וכסף. ניתן להשתמש בהן גם בתוכניות קצרות של מדיח הכלים והן מותירות בו ניחוח נעים.

על מנת לוודא התמוססות מהירה של הקפסולה, שמשמעותה ניקוי מהיר, הפורמולה הייחודית של פיירי משלבת את הנוזל והאבקה במעטפת PVA המתמוססת במהירות להבטחת ניקוי אפקטיבי ומושלם.

פיירי פלטינום פלוס יושק בישראל באוגוסט 2019 ברשתות שופרסל ו-BE, במחיר ממוצע לצרכן של 49.90 ש"ח לאריזה.

 

 

הפי-לי חד פעמי

פרסומת

פרחי יהלומי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מספרה - ויקו חן
באנר - וי.איי.פרי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
פיצה בנדס
מספרה - ויקו חן
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים