חדש על המדף- דצמבר 2019

אהבתם? שתפו...

בכל חודש אני אוספת ומביאה לכם שלל מוצרים מומלצים וחדשים על המדף במגוון תחומים מעניינים.

והנה הנבחרת שלי לחודש דצמבר 2019, רגע לפני שמסתיימת השנה ומתחילה חדשה:

 

 

חברת מרס, משיקה מארזי 10 סטיקס (אצבעות), של חטיפי השוקולד האהובים Snickers ו-Twix.

אריזות הסטיקס מהוות תשובה לצורך בנשנוש מספק ומענג בין הארוחות. הפורמט החדש של החטיפים מתכתב עם טרנד הקטנת הגודל והקלוריות בענף החטיפים והמגמה הגוברת של העדפת אריזות אישיות לצריכה ידידותית ונטולת רגשות אשם. מארזי הסטיקס מכילים 107 קלוריות בלבד ליחידה של סניקרס, ו-113 קלוריות בלבד ליחידה של חטיף טוויקס.

חטיף סניקרס סטיקס מכיל גרסת אצבע ארוכה וצרה של חטיף הסניקרס המקורי והאהוב עם אותו שילוב של נוגט, בוטנים וקרמל בציפוי שוקולד. וחטיף טוויקס – שעבר מגרסת הזוגות לאצבעות ביסקויט קרמל ושוקולד עטופות כל אחת בנפרד.

החטיפים במארז החדש מהווים גם אלטרנטיבה מרעננת לתחום הנשנוש שליד הקפה. על פי חברת מרס, חטיפי הסטיקס מותאמים לספק את הצורך של צרכנים לנשנוש קל ומתוק לצד המשקה החם בהפסקת הקפה בעבודה, בזמן אירוח חברים בבית או בנשנוש של אחה"צ. יתרונם הגדול של חטיפי הסטיקס הוא שניתן לטבול אותם בכוס משקה חם ולהנות מחווית אכילה שונה של החטיפים האהובים, שמשתלבים היטב עם טעמי הקפה.

אריזת סטיקס מוצעת במחיר של 16.9 שקלים (מחיר מומלץ לצרכן).

ניתן להשיג ברשתות המזון השונות.

 

 

"שמרית" משיקה סדרת בצקים מצוננים מוכנים לאפייה הסדרה החדשה כוללת בצק עלים, פיצה, פילו ופריך המאפשרת אפייה קלה, נוחה ואיכותית, ללא צורך בהפשרה ולשימוש מיידי. הבצקים ללא חומרים משמרים, מתאימים למגוון רב של מאפים מלוחים ומתוקים, קלים ומהירים להכנה- רק להוציא מהמקרר ולאפות. מדובר בקטגוריה חדשה בשוק, שכן הבצקים הקיימים נמכרים קפואים. זוהי הפעם הראשונה שישווקו בצקים מצוננים היכולים להישמר טריים במקרר ומוכנים לשימוש מיידי, שאינם מצריכים תהליך הפשרה של שעות.

סדרת הבצקים המצוננים החדשה של "שמרית" יכולה לשמש כפתרון לארוחת ערב מהירה, ספונטנית או לכל אירוח מהיר שרוצים תוצאות טעימות ואיכותיות ובזמן קצר. קלות השימוש בבצקים, שאינם זקוקים להפשרה, מצריכים רק להוציא מהמקרר, לפרוס על גבי נייר אפייה הכלול במארז ולאפות.

סדרת המוצרים כוללת:

בצק עלים מצונן ומרודד היחיד בישראל ללא מרגרינה, ללא חומרים משמרים וללא שומן מוקשה, מגולגל בנייר אפייה להכנה קלה ומהירה. רק להוציא מהמקרר, לפרוס על גבי תבנית אפייה, להוסיף מלית מלוחה או מתוקה ולאפות (300 גרם).

בצק פילו מצונן ומרודד ללא חומרים משמרים, נוח לשימוש ואינו מתייבש במהירות. 14 דפי פילו מוכנים לשימוש, טריים לאורך זמן ואינם נקרעים בקלות. רק להוציא מהמקרר, לפרוס על גבי תבנית אפייה, להוסיף מלית מלוחה או מתוקה ולאפות (300 גרם).

בצק פיצה מצונן ומרודד חדש לחלוטין בשוק הישראלי. הבצק ללא חומרים משמרים, מגולגל בנייר אפייה ומאפשר לשלוט בתוספות על הפיצה. רק להוציא מהמקרר, לפרוס על גבי תבנית אפייה, להוסיף רוטב ותוספות ולאפות. ניתן לעשות בבצק הפיצה שימוש למאפים מלוחים נוספים (415 גרם).

בצק פריך מצונן ומרודד ללא חומרים משמרים, עשיר בטעם מעודן למאפים מתוקים, מגולגל בנייר אפייה להכנה קלה ומהירה. רק להוציא מהמקרר, לפרוס על גבי תבנית אפייה ולהוסיף מלית מתוקה לפני או אחרי האפייה (280 גרם).

כשר פרווה בהשגחת בד"צ בית יוסף. מחיר מומלץ לצרכן: כ-17ש"ח.

להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ (בהן שופרסל, יוחננוף, יינות ביתן וחצי חינם ועוד) – במקרר ליד הפסטות (ולא במקפיא).

 

 

Johnson & Johnson, מותג מוצרי התינוקות הבינלאומי המוביל, מרחיב את מגוון המוצרים ומשיק 2 סדרות טיפוח חדשות לשיער המיועדות לילדים. לרגל השקת הסדרות החדשות, Johnson & Johnson יוצאת בשיתוף פעולה עם המחזמר "רפונזל" שיעלה על הבמות בחנוכה הקרוב. "רפונזל", מגולל, בהתאמה מושלמת, את סיפורה של נערה בעלת שיער ארוך וקסום במיוחד. במחזמר, המבוסס על הסיפור הקלאסי, משתתפים נעמה סופר על, אוולין הגואל וטל מוסרי.

שיתוף הפעולה בין Johnson & Johnson ל"רפונזל" יתקיים בכל סניפי רשת רמי לוי, ויציע לכל מי שרוכש מוצר אחד מתוך ששת מוצרי השיער של ג'ונסון לילדים, קבלת הטבה לרכישת כרטיס ל"רפונזל", במחיר של 59 שקלים בלבד, במקום 89 שקלים. (ההטבה תינתן כספח בקופה ובו טלפון להזמנת הכרטיס המוזל) לבאי המופע תמתין הפתעה נוספת: מדבקה שתודבק מתחת לאחד הכיסאות באולם תעניק לזוכה בה את האפשרות לפגוש את כוכבי ההצגה מאחורי הקלעים ולקבל ערכת מוצרי ג'ונסונס מפנקת לשיער עם כל המוצרים החדשים.

מוצרי הטיפוח החדשים לשיער לילדים כוללים את סדרת "הקץ לקשרים" וסדרת "טיפות של ברק":

סדרת "הקץ לקשרים", הפועלת בשיטת שלושת השלבים, כוללת שמפו, מרכך וספריי לסירוק קל, ומיועדת להקל על הסירוק – גם של שיער ארוך ומתולתל. שימוש במוצרי הסדרה מתיר 75% יותר קשרים.

סדרת "טיפות של ברק", הכוללת שמפו, מרכך וספריי לסירוק קל יותר, מעניקה לשיער רכות של משי ברק ומראה שיער בריא לאורך כל היום. מוצרי הסדרה מקלים על הסירוק ומוסיפים לשיער ריח מעולה.

כל המוצרים אינם מכילים פרבנים, צבע, פתאלטים וסולפטים.

להשיג ברשתות השיווק ובפארמים.

 

מבצע "צמה של עוצמה" יוצא לדרך–  גם השנה עמותת זכרון מנחם ומותג טיפוח השיער PANTENE יוצאים בקמפיין לאיסוף תרומות שיער שיאפשר לכל אישה, צעירה וילדה, המתמודדת עם מחלת הסרטן, לקבל פאה איכותית וחדשה – בחינם.

חדש! זכרון מנחם תפעיל את "ניידת העוצמה", משאית שהוסוותה לסלון יופי אשר תסתובב ברחבי הארץ ותאסוף תרומות.

הצמה שתרמתי- 53 ס"מ

צמה של עוצמה, הנו שם מבצע ההתרמה השנתי השביעי שייערך בישראל על ידי מותג טיפוח השיער PANTENE ובשיתוף עם עמותת זכרון מנחם הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם.

גם השנה פועלות השותפות להעלאת המודעות לחשיבות תרומות השיער באורך 30 ס"מ לפחות וקוראות לבנות ובני ישראל, בני כל הגילאים, לתרום משיער ראשם למען פאות הניתנות חינם לחולות סרטן.

שבוע ההתרמה – צמה של עוצמה: השנה אנו לא מסתפקים באירוע התרמה אחד אלא נקיים שבוע התרמות מה-1.1 ועד ה-7.1. במהלך השבוע יעמדו לרשותכם 465 מספרות ברחבי הארץ כולה הפועלים בשיתוף עם עמותת זכרון מנחם ויספרו אתכם בחינם!

לתרומות שיער ולקבלת פאה ניתן לפנות לעמותת זכרון מנחם -02-6400800 http://www.zichron.org לרשימת המספרות המשתתפות במבצע: https://www.zichron.org/barbershop_h.php

 

 

Lenor מותג מרככי הכביסה מספר 1 באירופה, מציג: קולקציית מרככי כביסה.

עכשיו תוכלו להנות מניחוח כדוריות הבושם של לנור גם במרכך כביסה מרוכז ומבושם לניחוח שנשאר עד 12 שבועות*

מרכך הכביסה המרוכז והמבושם של לנור, מעניק לבגדים ניחוח עוצמתי ורענן המשתחרר לאורך זמן ומפיץ ריח לאורך כל תהליך הכביסה: מרגע הכיבוס, ייבוש, אחסון, לבישה ולאורך כל היום.

סדרת מרככי הכביסה החדשים ישלימו את קולקציית הכדוריות של מותג הבישום לכביסה שכבשו את השוק בישראל.

סדרת מרככי הכביסה החדשים של Lenor מגיעה בשלושה ניחוחות:

Lenor Gold Orchid – בקבוק בצבע זהב. מאופיין בריחות סחלב עם רמזים של וניל, דבש ואפרסק המעניקים חוויה מפנקת ומעוררת חושים.

Lenor Ocean Escape – בקבוק בצבע כחול. ריחות מרעננים של אוקיינוס ותערובת ניחוחות חושניים ומרגיעים של ילנג ילנג, יסמין וציפורן.

Lenor Ruby Jasmine – בקבוק בצבע ורוד. ניחוח של יסמין המשתלב עם ריחותיהם של שלל פירות ופרחים אחרים.

ניתן להשיג את מרככי הכביסה החדשים של Lenor במבחר רשתות השיווק בישראל.

 

 

סנו משיקה את POWER GREEN– סדרת מוצרי ניקוי אקולוגיים עוצמתיים וידידותיים לסביבה.

היום יותר מתמיד קיימת מודעות גבוהה לחשיבות השמירה על איכות הסביבה. פעולות קטנות ביום יום שלנו יכולות לשפר ולהטיב עם הסביבה. סדרת Green Power מבית סנו היא סדרת מוצרי ניקיון אקולוגיים עוצמתיים ויעילים, הכוללת 5 מוצרים ממגוון הקטגוריות של ניקיון הבית (מטבח / שירותים / רצפות / ניקוי כללי). הסדרה מכילה אל סבונים ממקור צמחי מתחדש, פריקים ביולוגית והאריזות 100% מתמחזרות. מוצרי הניקוי בסדרת "גרין פאואר" נבדקו במעבדה ויעילותם לשמירה בטוחה של ההיגיינה, הניקיון והברק הוכחה.

בסדרת גרין פאואר מוצרים ייחודיים בעלי תקן תו ירוק המוענקים לה ממכון התקנים ומהמשרד להגנת הסביבה, העמידה בתקנים המחמירים מבטיחה יעילות לצד שמירה על הסביבה אשר עונה על קריטריונים הקובעים התאמה עבור מוצרים ידידותיים לסביבה.

מוצרי הסדרה:

Power Green נוזל לניקוי אסלות, Power Green נוזל לניקוי כללי, Power Green נוזל לניקוי חלונות, Power Green נוזל לניקוי רצפות ו- Power Green נוזל לניקוי כלים.

ניתן להשיג בסופר פארם בלבד.

 

לראשונה בישראל מזון הסופר פרימיום "פורינה one" לחיות המחמד נמצא עכשיו על המדפים ברשתות השיווק.

סדרת מוצרי "פורינה ONE" לחתולים ולכלבים, פותחה על ידי צוות וטרינרים מנוסה ועל ידי תזונאים מומחים ומכילה את הרכיבים האיכותיים ביותר לדוגמא- חלבון ממקור בע"ח (עוף/בקר/סלמון), שהנו חלבון בעל נעכלות גבוהה, כמרכיב ראשון, שומן כרכיב שני, מינרלים כרכיב שלישי וכן רכיבי תזונה נוספים מאיכות מצוינת. כל רכיבי המזון בסדרות המוצרים נבחרו בקפידה ועומדים בדרישות "מזון מלא" קרי מזון המכיל את כל רכיבי התזונה המתאימה לצרכי חיית המחמד בהתאם לגילה, בהתאם לגודלה (בכפוף למשקל) ובכפוף לרמת הפעילות הפיזית שלה.

סדרת מוצרי "פורינה ONE" מגיעה באריזות קטנות של 800 גר' להתנסות ראשונית, 1.5 ק"ג ו2.5ק"ג ו 3 ק"ג. לאריזות כולן סגירה חוזרת, המסייעת לשמירה על טריות המוצרים ולאפשר לצרכן הישראלי מקסימום נוחות.

כ- 25% מבתי האב בישראל מגדלים חתול או כלב. הם מעניקים לחיית המחמד יחס של בן משפחה ובוחרים להעניק להם תזונה איכותית במטרה לשפר את איכות החיים ולהאריכם. מרבית הצרכנים בישראל מעדיפים לרכוש מזון מעובד ובכך לספק לכלב או לחתול תזונה מלאה ומאוזנת.

השוק הישראלי עובר בשנים האחרונות פרימיומיזציה משמעותית. נראה, שבעולם מזון לחיות מחמד, יש מעבר מצריכת מזון בסיסי למזון איכותי ועשיר יותר. עד היום, הצרכן הישראלי יכול היה למצוא מזונות באיכות גבוהה של סופר פרימיום (אחוזי חלבון גבוהים, רכיבים באיכות מצוינות ואחוזי שומן גבוהים) רק בערוץ המתמחה/בחנויות המחמד בלבד ולא ברשתות השיווק. ממחקרים שביצעה, לאחרונה, פורינה ישראל עולה כי הצרכן הישראלי, המעוניין באיכות גבוהה לצד טעימות מצוינת, מבקש ליהנות מזמינות מקסימלית של מוצרי סופר פרימיום ומעוניין שכחלק מהצריכה השוטפת שלו יוכל גם לרכוש מוצרי מזון איכותיים, במקום הקנייה הקבוע שלו וזאת כחלק מסל הקניות השבועי לבית.

ניתן להשיג את פורינה ONE ברשתות השיווק בכל רחבי הארץ.

 

 

ממלכת הילדים של טלי

פרסומת

קריוטוש

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מכבי שירותי בריאות
חן שטרית - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
פיצה בנדס
מכבי שירותי בריאות
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים