חדש על המדף- יולי 2018

אהבתם? שתפו...

בכל חודש אני אוספת ומביאה לכם שלל מוצרים מומלצים וחדשים על המדף במגוון תחומים מעניינים.

והנה המוצרים המומלצים שלי לחודש יולי 2018:

 

 

בייביסיטר– מותג החיתולים משיק חיתול חדש – דק, גמיש, מעוצב ואיכותי מאי פעם, פרי פיתוח שנמשך כשנתיים, מאז רכשה ניאופרם מוצרי צריכה את המותג. עבודת הפיתוח המאומצת לוותה בהשקעה טכנולוגית מסיבית ובשדרוג קו הייצור. החיתול החדש, בעל ספיגה מוגברת, נותן מענה מדויק לצרכי האמהות בישראל, בהיותו דק יותר, נח וגמיש יותר בזכות מערכת סגירה אלסטית המותאמת במיוחד לגוף התינוק ומאפשרת אטימה מושלמת למניעת דליפות. חיתולי בייביסיטר החדשים והמעוצבים, המתאפיינים באיכות גבוהה, זכו לציון המשוקלל הגבוה ביותר וכן לציון הכי גבוה בפרמטרים של הגנה מפני נזילות ויובש פני השטח עפ"י בדיקה שנערכה במעבדת SGS שבצרפת.

אריזות חיתולי בייביסיטר החדשים ישווקו במידות 3, 4, 4+ ,5 ו- 6. ניתן להשיג ברשתות המזון, בניו פארם ובחנויות נבחרות.

 

 

 

NUK, מותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה משיק את NUK nature Sense , בקבוק הזנה חדשני, אשר פותח במטרה להעניק חווית האכלה הכי קרובה להנקה.

פטמת NUK nature Sense, הינה פיתוח ייחודי, המאפשר חווית אכילה הכי קרובה להנקה. צורת הפטמה אינה שווה משני צידיה, והיא מעוצבת כך שחלקה העליון מעוגל וחלקה התחתון שטוח, בדומה לפטמת האם במהלך ההנקה ולהתאמה אופטימלית לפיו של התינוק. הפתחים הזעירים והמרובים בפטמה מדמים את צינוריות החלב בשד האם ומבטיחים זרימה טבעית ורציפה. הפתחים ממוקמים בחלק המעוגל של הפטמה ולא במרכז, כך שהמזון נותר בפיו של התינוק למשך זמן רב יותר, מתערבב עם הרוק, תהליך המקל על העיכול. פטמת הבקבוק עשויה מסיליקון וגמישה במיוחד. שוליה רחבים והיא בעלת אזור רך המתאים עצמו לפה התינוק, בדומה לפטמת האם ובכך מאפשרת חווית האכלה טבעית. בקבוק ההזנה החדש בעל שסתום אנטי קוליק חדשני, המאפשר לתינוק לאכול ללא הפסקה, ממש כמו משד האם. בכך מסייע במניעת בליעת אוויר, העלולה לגרום לכאבי בטן הנגרמים מגזים.

הבקבוקים מוצעים בשני גדלים: 260 ו- 150 מ"ל ובמגוון צבעים פסטליים עדינים ובהירים: תכלת, ירקרק, לבן וורוד. הבקבוקים מיוצרים בגרמניה, עשויים פוליפרופילן עמיד ואיכותי, אינם מכילים ביספנול A ובטוחים לשימוש.

מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ש"ח לבקבוק הזנה 150 מ"ל, 59.90 ש"ח לבקבוק הזנה 260 מ"ל. ניתן להשיג ברשת סופר פארם, ברשת מוצצים, ברשת חצי חינם ובחנויות המתמחות למוצרי תינוקות.

 

 

 

 

סדרת VINO מצטרפת למשפחת הסדרות המובילות והאהובות של יקבי כרמל. סדרת יינות צעירים, המאופיינים בניחוחות פרי בולטים וטעם עשיר המספקים חווית יין נעימה ואלגנטית ומענה לכל חך ולכל כיס. סדרת היינות VINO נוצרה בהשראת המונח "וינו דה טאבולה", יין השולחן באיטלקית, או "יין הבית". בסדרת VINO יינות המותאמים לארוחות יום יומיות, צעירים, פירותיים וקלים לשתייה, בשל אחוז האלכוהול הנמוך יחסית למרבית היינות השולחניים. היינות נגישים בטעמם ובמחירם ומספקים בקלות רגעים של שמחה עם חווית שתיה קלילה, נעימה ואלגנטית. מתאים לשילוב בארוחות משפחתיות יומיומיות. בסדרת VINO המחודשת בקבוקים חדשים, תוויות בעיצוב נקי ואלגנטי ובלנדים חדשים.

בסדרה שני יינות: בלנד אדום יבש ובלנד לבן חצי יבש, שחוזר למדפים לאחר תקופה ארוכה של היעדרות.

כרמל VINO לבן – יין לבן חצי יבש, מתיקות מאוזנת, נגיש וקל לשתייה. 10% אלכוהול.

 

כרמל VINO אדום – יין אדום יבש, המיוצר מענבים שנבצרו בהבשלה אופטימלית, נגיש, פירותי וקל לשתייה. עם 12.5% אלכוהול.

 

סדרת VINO מצטרפת למשפחת הסדרות המובילות של יקבי כרמל, הנותנות מענה לכל פלחי האוכלוסייה, לכל חך ולכל כיס ברמות מחיר שונות, החל מסדרת Selected, סדרת היינות המובילה בישראל, סדרת Private Collection האיכותית, הזוכה סדרתית בתחרויות Best Value והסדרה האזורית הקלאסית המייצגת את מיטב אזורי הכרמים של ישראל.

מחיר מומלץ 19.90, ניתן להשיג ברשתות השיווק הנבחרות.

 

 

 

"קפה לנדוור", יצרנית הקפה הוותיקה בישראל, נכנסת לשוק קפסולות הקפה עם קפסולות אלומיניום תואמות נספרסו. תהליך הפיתוח של הקפסולות ארך יותר משנתיים וכעת החברה משיקה קולקציית קפסולות ב-4 דרגות חוזק:

Balanced- דרגת חוזק 6, Ristretto- דרגת חוזק 8,Classic- דרגת חוזק 9,Supremo- דרגת חוזק 10.

הקפסולות ימכרו בשלב הראשון בחנות הקפה של לנדוור ברמת החייל, בחנות האינטרנטית ובמספר סניפים נבחרים של רשת לנדוור (אבן גבירול ורמת החייל בתל אביב, גבעתיים, מוצארט חיפה, אושירה כפ"ס וחולון). כל חבילת קפסולות מכילה 10 יחידות וכל קפסולה מכילה כ-5 גר' קפה אספרסו קלוי וטחון. הקפסולות החדשות של לנדוור הן הראשונות מבין תואמות הנספרסו, אשר עשויות מאלומיניום זהה לקפסולות של נספרסו, המבטיח פעולה חלקה ושמירה מיטבית על הקפה.

מחיר מומלץ לצרכן: 19.5ש"ח לשרוול המכיל 10 קפסולות.  להשיג בחנות הקפה של לנדוור ברמת החייל ובאתר: https://www.landwer.co.il/

 

 

 

 

 Lenor מתחדשים בניחוחות חדשים בסדרת הכדוריות בושם העוצמתיות לכביסה. בין הניחוחות החדשים: ניחוח יוקרתי (בצבע זהב) וניחוח רומנטי (בצבע ורוד). עד סוף השנה תשיק החברה 3 ניחוחות נוספים. לפני כחצי שנה הושק בישראל המוצר Unstoppables- כדוריות בושם עוצמתיות לכביסה של המותג Lenor, וכעת, לאור הביקוש הרב והמהפכה שיצרו בשוק מרככי הכביסה, הוחלט על הרחבת מכירת המוצר לכל רשתות השיווק ותוספת של ריחות, על מנת לענות על דרישת הקהל הישראלי. החל מהחודש יימכרו כדוריות הבישום של Lenor בכל רשתות השיווק בארץ, ויציעו 3 ניחוחות ייחודיים אשר נרקחו על ידי מומחים לריח במעבדות החברה.

מדובר באחד החידושים הגדולים ב- 50 השנים האחרונות בתחום הכביסה, עם טכנולוגיה ייחודית שפותחה במשך כ- 5 שנים. הכדוריות נמסות ורכיבי הבושם שוקעים בסיבי הבד בשלב האחרון של מחזור הכביסה. בעת חיכוך (כגון שפשוף, חיבוק, לבישה, וכו') רכיבי בישום אלה משחררים שוב ושוב תוך שהם מעניקים לבגדים ניחוח עוצמתי שנשאר על הבגד עד ל- 12 שבועות. המוצר קל ונוח לשימוש: פשוט שמים את הבגדים המלוכלכים במכונה, מוסיפים את הכדוריות לתוך התוף ומעל הבגדים מכבסים כרגיל והבגדים יוצאים עם ניחוח בעוצמה שלא הכרתם. שמים כמה כדוריות שרוצים לפי מידת הניחוח הרצויה. הכדוריות מתאימות לכל סוגי הכביסה ובגדים.

להשיג ברשתות השיווק.

 

 

ORLY מותג הלקים האמריקאי, משיק לקיץ 2018 קולקציית לק בפלטת גווני ניאון, הפלטה מציעה 6 גוונים צבעוניים, חמים ותוססים המותאמים לעונה החמה. הפלטה מציעה גוונים של אדום, כתום, עם נגיעות זהובות, בטקסטורות נוצצות ומבריקות, חלקן אף סאטניות בוהקות בדרגת כהות בינונית עד בהיר. הגוונים מנוגדים, חלקם שקטים ושלווים בדומה לשעת השקיעה במדבר השקט ובהשראת החול הזהוב והקסום. הגוונים התוססים והמבעבעים נבחרו בהשראת השכבות הססגוניות של סלעי הקניון ובהשראת גוון הלבה הבוערת והרותחת בהרי געש הפעילים בכדור. 

כמקובל, גם הפעם שמות הגוונים זכו לכינויים המתכתבים עם נושא הקולקציה: "חול הזמן" – Sands of Time, "עמק האש" – Valley of Fire, "ורד המדבר" –Desert Rose,  "שקיעה לוהטת" – Blazing Sunset, "שעת הדמדומים" – After Glow ו-"אבק הירח" Moon Dust.

מכיל 18 מ"ל, מחיר 40 ש"ח, להשיג: במכוני הציפורניים ואצל המניקוריות ברחבי הארץ.

 

 

 

SpeeDryer תרסיס מייבש לק מהיר של CHIC- חברת "שיק תעשיות תמרוקים" משיקה את SpeeDryer – תרסיס מייבש לק מהיר, שכבר בריסוס הראשוני יוצר ייבוש מהיר של השכבה העליונה ביותר. ריסוס נוסף במרחק של 12 ס"מ ייבוש מוחלט גם בשכבות הלק התחתונות ויחסוך את מריחת השכבה הנוספת המקובלת בשימוש תכשירי ייבוש לק. יתרון נוסף לתרסיס המייבש של "שיק" הוא נוכחותם של תמציות צמחיות של שמנים התורמים להזנה ולריכוך של הקטיקולה (העור שמסביב לציפורן) ומונעים בה סדקים וחתכים כתוצאה מיובש. השכבה השמנונית הנותרת על קצות האצבעות נעימה ונספגת במהירות. יודגש כי בשל נוכחותן של תמציות השמנים, התמרוק אינו מתאים לייבוש בין שכבות הלק ולו בשל העובדה כי פאזה שמנונית מונעת מריחה אחידה וחלקה של הלק על שטח הציפורן.

הוראות שימוש: יש להחזיק את המיכל במרחק של כ-12 ס"מ מהציפורן. להתיז קלות על כל שטח הציפורן. יש לחזור על הפעולה במקרה הצורך לייבוש מוחלט.

מחיר: 35 ש"ח, להשיג: במשביר החדש לצרכן ובפרפומריות ברחבי הארץ.

 

 

 

SPORTSDEO -סדרת הדאודורנטים ללא אלומיניום של "חלאבין" מתרחבת. המותג "חלאבין" המתמחה בדאודורנטים ללא אלומיניום מרחיב את סדרת ה"ספורט" ומצרף שני דאודורנטים עם השפעה-מתמשכת. אל דאודורנט הקרם של חלאבין–ספורט היעיל במריחה חד פעמית עד שבעה ימים למיגור ריח הזיעה, מתווספים עתה שני תמרוקים נוספים. הדאודורנטים החדשים מותאמים לעוסקים בפעילות ספורטיבית או לבעלי סגנון חיים אקטיבי במיוחד משום שאלו מתהדרים בהשהיות מתמשכות וארוכות טווח: דאודורנט ה"ספורט רול-און" יעיל עד 48 שעות ואילו דאודורנט ה"ספורט סטיק" יעיל עד 72 שעות. יתרונות: הדאודורנטים אינם מכילים אלומיניום, אלכוהול ופרבנים.

אז כיצד זה עובד?

חשוב לזכור כי פעולת הזיעה היא תהליך טבעי של הגוף לסילוק פסולת מטבולית והיא נטולת ריח. אז אם הזיעה היא נטולת ריח איך בכל זאת נידף ריח רע מאזור בית השחי? מאחר שבית השחי הוא אזור לח, סגור ולא מאוורר, החיידקים הקיימים באופן טבעי על גבי העור מנצלים את ההזדמנות כדי "לחגוג" על "חומרי המזון" המופרשים עבורם בזיעה ופעילותם יוצרת ריח חומצי חריף ורע. הפתרון היעיל של כל סדרות הדיאודרנטים מבית "חלאבין" הוא ניטרול פעילות החיידקים מבלי להפריע ולפגוע בתהליך הזיעה הטבעי של הגוף או לגרום לסתימת הנקבוביות באזור. סדרת הספורט של "חלאבין" הינה יוניסקס, המוצעת לגברים ונשים כאחד ובעלת ריח נטראלי המזכיר סבון רחצה.

קרם חלאבלין ספורט – 50 ₪ השהייה מתמשכת עד 7 ימים

סטיק ספורט – 25 ₪ השהייה מתמשכת עד 72 שעות

רול-און ספורט – 22 ₪ השהייה מתמשכת עד 48 שעות

להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן ובפרפומריות ברחבי הארץ.

 

 

 

סנו די! ג'ונגל- לרגל עונת טיולי הקיץ משיקה סנו את סנו די ג'ונגל, מגן אישי בתוספת 30% DEET להגנה מקסימלית מפני יתושים חברת סנו משיקה לקיץ את סנו די! ג'ונגל, תכשיר המיועד להגנה אישית מרבית מפני יתושים, סנו די ג'ונגל פותח במיוחד לשימוש בארץ ובעולם. התכשיר מתאים לשימוש בבית ובחוץ, בטיולים בקמפינג, ובמקומות המצריכים הגנה מקסימאלית מפני יתושים. סנו די! ג'ונגל מכיל 30% Deet, חומר פעיל, הידוע ביעילותו להגנה מפני יתושים, ומאושר לשימוש ע"י משרד הבריאות. יעילותו של סנו די! ג'ונגל מוכחת למשך עד 8 שעות. סנו די! ג'ונגל נבדק דרמטולוגית.

סנו די! ג'ונגל – באריזת רול-און של 50 מ"ל, מחיר:  17.90-19.90ש"ח. להשיג בכל רשתות השיווק.

 

 

סנו JET+ ג'ל לניקוי אסלות בתוספת חומץ ומלח לימון בניחוח לבנדר רענן. סנו משיקה מוצר נוסף בסדרת סנו JET+ המצליחה: ג'ל לניקוי אסלות בתוספת חומץ ומלח לימון. סנו ג'ט מנקה, קוטל 99.9% מהחיידקים, מסיר אבנית, מבריק את האסלות בקלות ובנוחות מרבית ומותיר ניחוח מרענן של לבנדר. סנו ג'ט ג'ל לניקוי אסלות, בתוספת חומץ ומלח לימון, הוא מוצר נוסף בסדרת סנו ג'ט המצליחה הכוללת מוצרים לניקוי כללי והברקה בתוספת חומץ ואבקת סודה.

סנו ג'ט ג'ל לניקוי אסלות בתוספת חומץ ומלח לימון – 750 מ"ל, מחיר:  7.90-14.90 ש"ח. להשיג ברשתות השיווק.

 

 

סנו משיקה את מגבוני סנובון – מגבונים לניקוי וחיטוי מושב האסלה, לשמירה על ההיגיינה בבית ומחוץ לבית. מגבוני סנובון אנטיבקטריאלים ומצטיינים בכושר חיטוי של 99.9% מהחיידקים (בהשוואה למגבונים רגילים שאינם מחטאים). המגבונים לניקוי וחיטוי מושב האסלה נבדקו דרמטולוגית ומכילים אלכוהול לייבוש מהיר של האסלה.

מעולים לחיטוי בבית אחר ילדים ה"מפספסים" את מושב האסלה או לשמירה יומיומית על היגיינה. ומחוץ לבית – מחטאים לפני שמתיישבים במשרד, בטיולים, בבית הספר ובמקומות ציבוריים.

מגבוני סנובון קלים ונוחים לנשיאה בתיק הודות לאריזת TO GO- באריזה 20 מגבונים, מחיר: 7.90-13.90 ש"ח. להשיג בכל רשתות השיווק.

 

כמיפל משיקה את BBF – בי בי אף תרסיס שמנים ארומתיים המנטרל ולוכד ריחות רעים באסלה.

אם בעבר הייתם רגילים מיד עם קימתכם מהאסלה, לרסס לחלל החדר מטהר אוויר ריחני בתקווה שזה יצליח להשתלט על הריח הרע ואף ימנע קוקטייל ריחני רע יותר – לא עוד! מעתה, פשוט מרססים לאסלה ויושבים. "כמיפל" משיקה סדרת תרסיסים ייחודיים מבוססים שמנים ארומתיים הפועלים ליצירת שכבה חוסמת של נידוף ריחות רעים מהאסלה אל חלל חדר השירותים. הסדרה אינה משאירה בחלל החדר כל סימן מסגיר שביקרתם בו. התרסיסים פועלים תוך כדי יצירת מצע חוסם של שמנים ארומתיים ריחניים ונעימים על המים באסלה, ואלה פועלים לניטרול ניחוחות רעים מהאסלה ומחוצה לה.  שמנים בעלי ארומה עוצמתית המוכרים מעולם הספא מוצעים בארבעה ניחוחות ובשילובים שונים, שזכו לשמות הקשורים לחדר השירותים: Toilet de Toilette – לבנדר וניל עם נגיעות לימון, Nature's Calling – לבנדר עם נגיעות לימון, Undercover – למון גראס עם נגיעות לבנדר, Sweet Seat – ונילה עם נגיעות לימון. התרסיסים עוצבו כבקבוקונים שחורים דקורטיבים המזכירים את עולם הפרפומריה והם נוחים לנשיאה בתיק האישי. אופן השימוש: מנערים היטב ומתיזים ממרחק של 5 ס"מ 4-5 פעמים מהתרסיס ישירות על קו המים באסלה. כעת אפשר לשבת ושכבת השמנים הארומתים מוכנה לנטרול ולכידת הריחות הרעים.

מכיל 50 מ"ל, מחיר:35 ש"ח, להשיג: ברשת סופר פארם ברחבי הארץ

 

 

 

 

מספרה - ויקו חן

פרסומת

מספרה - ויקו חן

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

הפי-לי חד פעמי
ממלכת הילדים של טלי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מכבי שירותי בריאות
הפי-לי חד פעמי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים