חדש על המדף- יוני 2019

אהבתם? שתפו...

בכל חודש אני אוספת ומביאה לכם שלל מוצרים מומלצים וחדשים על המדף במגוון תחומים מעניינים.

והנה הנבחרת שלי לחודש יוני 2019:

 

המהדורה הלבנה– לאור הביקוש הרב, מרס ישראל משיקה מהדורות מיוחדות של החטיפים האהובים Snickers, Twix ו-M&M בגרסת השוקולד הלבן.

זו השנה השנייה ברציפות בה מושקת המהדורה הלבנה, שתגיע לרשתות השיווק בחודש יוני ובתזמון מושלם לקראת חג השבועות וההתענגות על המאכלים, הקינוחים והחטיפים הלבנים. מדובר במהדורות מיוחדות של שוקולד לבן המותאמות לטעם הקהל הישראלי, זאת בהתאם למגמות העולמיות בתחום השוקולד, לפיהן השוקולד הלבן הינו אחד ממנועי הצמיחה של קטגוריית השוקולד העולמי. המהדורה הלבנה המיוחדת כוללת:

סניקרס חטיף הנוגט והקרמל בתוספת בוטנים ומצופה כולו שוקולד לבן.

טוויקס ביסקוויט פריך וקרמל מתקתק מצופים בשוקולד לבן.

M&M השוקולדים האהובים מוצעים עתה עם שוקולד לבן איכותי ובציפוי צבעוני.

להשיג ברשתות השיווק.

 

 

"רסקיו" מרחיבה את סדרת מוצרי השלווה והרוגע המבוססת על תמציות פרחי באך ומשיקה סוכריות רסקיו בטעם לימון.

"רסקיו" הטיפות הפופולאריות לשלווה ולרוגע יומיומי המבוססות על תמציות פרחי באך מוצעות מעכשיו גם כסוכריות גומי חמצמצות וטעימות באריזת פח עגולה ואטומה לנשיאה בתיק בטעם חדש, מרענן ולימוני. תמציות שונות של שמשון לוטמי, זלזלת היערות, שזיף הדובדבן, נץ חלב מפושק ובושמת שעורבבו לתערובת אחת המיועדת לשיטת ד"ר באך להקל במצבים של לחץ יומיומי כגון: אירועים מרגשים, חוויות רגשיות, סיטואציות מטרידות, אי שקט, חוסר מנוחה וכד' המלווים את אורח חיינו ולהעניק לנו טיפת רוגע ושלווה. הן מוצעות במרקם של סוכריות גומי ואת טעמן החמצמץ קובעות תמציות טבעיות של הדרים ולימון. הסוכריות מתקתקות, אך נטולות סוכר. את צבען יוצר פיגמנט טבעי של כורכומין. הן ארוזות באריזת פח אטומה השומרת על טריותן "הננעלת" ע"י לחיצה בצדדיו של המכסה ונפתחת ע"י לחיצה במרכזו. אריזתם הקטנה מאפשרת לשאת אותו בתיק האישי לשימוש בשהייה גם מחוץ לבית.

כל סוכריה מכילה 4 טיפות של 'רסקיו' ובעלת ערך קלורי של 3 קלוריות בלבד.

מכיל: 50 גר', מחיר: 39.90 ש"ח

להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת ובבתי הטבע ברחבי הארץ.

 

 

 

BONDER מבית ORLY – מותג הלק הבינלאומי זכה במקום הראשון בקטגוריית לק-בסיס של מגזין האמריקאיInStyle*.

BONDER -לק בסיס שתכליתו לייצר שכבת בסיס אחידה על הציפורן שתסייע לקליטת פיגמנט הלק. הציפורן כידוע, אינה מצע חלק וחומר הקרטין ממנו היא עשויה הוא רכיב קרני, קשיח ומחוספס ולכן נדרשת משיחה של שכבת בסיס שתיצמד למשטח הציפורן ותאפשר לפיגמנט הלק ממושכת. ה–BONDER של "אורלי" מלבד היותו תכשיר המספק שכבה אחידה לקליטת פיגמנט מייצר גם שכבת חיץ בין הציפורן הטבעית לפיגמנט עצמו ובכך נמנעת התחמצנות של הפיגמנט על שטח הציפורן הטבעית מה שעלול בהמשך (בעיקר בשימוש לקים כהים) ליצור כתמים צהובים על הציפורניים הטבעיות.לאחרונה זכה ה-BONDER בבחירת קוראות המגזין האמריקאי "אין סטייל – "InStyle בקטגוריית לק בסיס.

כעת הוא מוצע בישראל באריזת בקבוק עדכנית המתהדרת בפקק שפותח כידית ארגונומית מסיליקון קשיח שנועדה להבטיח אחיזה נוחה.

הוראות השימוש: יש למרוח שכבה אחת של לק-בסיס על ציפורן נקייה ולהמתין מספר שניות, ומעל לק הבסיס למרוח את גוון הלק הנבחר.

מחיר : 55 ש"ח, במכוני טיפוח, מניקוריות ברחבי הארץ.

 

"MARKWINS" מותג האיפור האמריקאי לילדות, משיק מארזי ביוטי קטנטנים המאגדים תמרוקי איפור המותאמים במיוחד לעורן העדין של הבנות הקטנות (החל מגיל 3). מארזי נסיכות-  3 מארזים בדמותן של שלוש מהנסיכות המובילות: "בל" "סינדרלה" ו"אריאל" .

המארז של "בל" – הנסיכה הקסומה מתוך הסרט "היפה והחיה" מציע 3 בקבוקי לק המעוצבים כלבבות. הלקים מנצנצים וססגוניים ומוצעים בגוונים של ורוד, סגול וצהוב.

המארז של "סינדרלה"- המוגדרת כמנהיגת הנסיכות מציע 3 שפופרות שבכל אחת מהן 4.8 גר ליפגלוס רך ונעים כשדמות הנסיכה האהובה מאויירת עליהן. הגוונים המוצעים הם ורוד בייבי, ורוד סוכריה וסגלגל לילך בניחוח מתקתק.

המארז של הנסיכה "אריאל"– הדמות הראשית בסרט "בת הים הקטנה" מציע צללית עיניים באריזת צדף, ליפגלוס ורוד מנצנץ בשפופרת, ולק בבקבוק המעוצב בצורת לב קטן.

מחיר: 29 ש"ח, להשיג: ברשתות הפארם, הפנינג, סופר פארם, המשביר לצרכן, הפירט האדום ורשת עידן 2000.

 

Johnson's baby מציגה מהפכה וחדשנות בקטגוריית טיפוח התינוקות רכיבים משופרים, עיצוב חדשני וחווית שימוש טובה יותר באריזות החדשות. בנוסף, משיק המותג את סדרת ״ג׳ונסונס® מגע הכותנה״– סדרה חדשה אשר פותחה במיוחד לעורם העדין של תינוקות בני יומם.

מוצרי הסדרה כוללים פורמולות חדשות שהינן 100% עדינות, ללא צבעים, פראבנים, פתאלטים וסולפטים. בנוסף, במוצרים החדשים הושם דגש גם על שימוש בחומרים טבעיים יותר.

במסגרת המהלך, מושקת גם סדרה חדשה – ג׳ונסונס® מגע כותנה (JOHNSON’S® TMCottonTouch) אשר פותחה במיוחד לעורם העדין של תינוקות בני יומם. המוצרים פותחו במיוחד ע"מ להעצים את אפקט המגע העדין של ההורה ולשפר את חוויית יצירת הקשר עם התינוק . הסדרה פותחה בהשראה מבד הכותנה אשר אהוב כל כך בהיותו רך, נספג ואוורירי ולכן שילבו את הכותנה במוצרים, זאת על מנת להעניק לתינוק תחושה של רכות מפנקת. הסדרה כוללת 3 מוצרים – ג'ונסונס® תרחיץ ושמפו, מגע כותנה, ג'ונסונס® מגע כותנה תחליב לחות לפנים ולגוף , ג'ונסונס® שמן תינוקות לעור, מגע כותנה.

עוד כחלק מהמהלך המהפכני, המותג עבר שינוי משמעותי גם בנראות ובעיצוב שלו בכדי לספק סטנדרט גבוה יותר של פרקטיות. למרבית המוצרים נוספו משאבות לחיצות לשימוש פונקציונלי ביד אחת.

את המוצרים ניתן להשיג ברשתות השיווק הפארם ורשתות התינוקות.

 

 

 

"חלאבין" מובילת קטגוריית הדאודורנטים ללא אלומיניום הרחיבה את סדרת 'לאב-ליין' והשיקה דאודורנט נטול ריח ובישום הניחן בעמידות של עד 48 שעות.

בעוד שבני נוער וצעירים משתמשים בדאודורנטים כאמצעי בישום, גברים ונשים מעדיפים דאודורנטים עם ניחוח עדין וחלש במיוחד עד נטול בישום לחלוטין – בכדי למנוע התנגשות ו/או השתלטות על ניחוח הבושם המועדף עליהם. הפתרון: דאודורנט ללא בישום ונטול ריח.

הדאודורנט מסדרת "לאב ליין" מכיל ויטמין E וויטמין B ששילובם תורם לריכוך של העור באופן טבעי, להענקת לחות מוגבת ולמניעת כניסתם של רעלים מזיקים. ויטמין B מאגד שלושה נוגדי חמצון חיוניים לעור: אורזינול, טוקופרול וטוקוטריאנול הידועים כמיטיבים עם עור מגורה וצורב. עוד מכילה הדאודורנט תמצית שמן פולי סויה הידועה כנוגדת חמצון טבעית הפועלת להרגעת העור, מקלה על גרויי עור ומלחחה אותו ושמן אורז עשיר המספק אקסטרא לחות.  בשל העובדה כי התכשיר נטול ריח הוא מיועד לנשים וגברים כאחד. הדאודורנט בעל אפקט מתמשך ומספק הגנה מפני ריח זיעה עד 48 שעות. כמו כן העדר מרכיבי בישום מהפורמולה הופך את המוצר לאידיאלי לבעלי עור רגיש במיוחד. דאודורנט 'לאב-ליין' ללא בישום, ללא אלומיניום וללא אלכוהול מעניק תחושה רעננה והגנה אפקטיבית מבלי לפגוע במנגנון ההזעה הטבעי.

מכיל: 80 מ"ל, מחיר: 22 ש"ח, ברשתות הפארם, ברשת BE, במשביר לצרכן, ברשתות השיווק ובפרפומריות ברחבי הארץ.

 

 

סנו K3 פיתיון ג'ל- חברת סנו משיקה את סנו K3, פיתיון ג'ל שמחסל את בעיית התיקנים בבית ובחצר ומונע התרבותם בקלות וביעילות לאורך זמן וללא ריסוס.

סנו K3 הוא קוטל תיקנים חדש בסדרת K, המבצע מיגור ומניעת התרבות חרקים בקלות וביעילות בנקודות מסתור שקשה להגיע אליהם. סנו K3 הוא פיתיון ג'ל המושך בעוצמה חרקים ותיקנים בזמן שהם מחפשים אחר מזון ומים. התיקנים אוכלים מהפיתיון ונושאים את החומר הפעיל בחזרה לנקודות המסתור, שם הם מרעילים וקוטלים את שאר התיקנים.

גודל האריזה: 10 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

 

 

 

 

סופר שוק

פרסומת

סופר דוש

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

הפי-לי חד פעמי
באנר - וי.איי.פרי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ממלכת הילדים של טלי
סנשיין - בית קפה
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים