חדש על המדף- מאי 2018

אהבתם? שתפו...

בכל חודש אני אוספת ומביאה לכם שלל מוצרים מומלצים וחדשים על המדף במגוון תחומים מעניינים.

והנה המוצרים המומלצים שלי לחודש מאי 2018:

 

 

הקיץ כבר כאן וזה הזמן להצטייד במקדמי הגנה להגן על עורנו ועל עור ילדינו. בכל תיק רצוי שיהיה קרם הגנה אשר יגן על עורנו מהשמש. LIFE מרחיבה את סדרת מוצרי ההגנה מהשמש ומשיקה מוצר חדש: קרם הגנה TO-GO המתאים לעור הפנים והגוף מגיע בבקבוקון קטן שמתאים לכל תיק ונוח להתנייד איתו ללא בעיית מקום.

life sun קרם הגנה TO GO באריזה קומפקטית הנוחה לנשיאה עם וו תליה לתיק, מתאים לפנים ולגוף,מתאים גם לילדים. 24.90 ש"ח. להשיג ברשת הסופר פארם.

 

ידוע כי עורם של תינוקות וילדים עדין יותר מעור של מבוגר ועל כן הוא עלול להיפגע יותר מחשיפה לשמש. אנשים רבים לא יודעים כי העור שלנו "זוכר" וכי חשיפה לשמש בילדות מגדילה את הסיכון לנזקי עור בבגרות. לכן, מומלץ להשתמש בתחליב הגנה בעל הגנה גבוהה מאוד מפני השמש, המיועד לתינוקות וילדים, לגוף ולפנים. מוסטלה, מותג הדרמו-קוסמטיקה המתמחה בטיפול וטיפוח עורם של תינוקות ושל נשים בהריון ולאחר לידה, המשווק בארץ על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, מציג תחליב להגנה גבוהה מאוד מהשמש המתאים לעורם העדין של תינוקות וילדים.

תחליב ההגנה מהשמש של מוסטלה מסייע למניעת נזקי השמש ומעניק הגנה גבוהה מאוד הן מפני קרני UVB (SPF50+) והן מקרני UVA. בנוסף, התחליב מחזק את שכבת ההגנה של העור וגם שומר על המשאבים הטבעיים שלו לאורך זמן. המוצר מכיל מסנני קרינה מינרליים המקנים הגנה גבוהה מאוד מהשמש ובטוחים לשימוש לתינוקות וילדים, שמן אבוקדו- העשיר בליפידים (שומנים) ומחזק את מחסום העור, ובנוסף מכיל המוצר ויטמין E המסייע במניעת פגיעה בתאי העור. את תחליב ההגנה של מוסטלה ניתן להשיג בשני גדלים: באריזת 100 מ"ל ובאריזת 200 מ"ל. התחליב שקוף לאחר המריחה, אינו שומני, הוא עמיד במים ומקנה כיסוי מושלם. המוצר מתאים לתינוקות וילדים, לגוף ולפנים ובעל יעילות קלינית מוכחת. המוצר אינו מכיל: אלכוהול, חומרי ריח, חומרי צבע, פתלטים, פרבנים, פנוקסיאתנול ורכיבי ננו. רכיבים עיקריים: מסנני קרינה מינרליים, שמן אבוקדו, ויטמין E.

מחיר: 168.50 ש"ח ל – 200 מ"ל    119.90 ש"ח ל- 100 מ"ל. את מוצרי מוסטלה ניתן להשיג ברשתות הפארם ובתי המרקחת הפרטיים.

 

 

מהי התקופה שכל הגברים אוהבים והנשים קצת(הרבה) פחות? נכון! תקופת המונדיאל…

לקראת אירועי המונדיאל שייפתחו באמצע חודש יוני 2018, משיק מותג השמפו המוביל Head & Shoulders את סדרת מוצרי ULTRA MEN במיתוג חדש: על הבקבוקים החדשים תתנוסס תמונתו של שוער הכדורגל האגדי ג'יאנלואיג'י (ג'יג'י) בופון, אשר שיחק בקבוצת יובנטוס ונבחרת איטליה, ובחודש נובמבר האחרון הכריז על פרישתו מעולם הכדורגל, לאחר 176 הופעות בנבחרת איטליה, שיא ההופעות בהיסטורית הנבחרת. השוער האיטלקי נחשב לאחת מהדמויות המשפיעות ביותר בעולם הכדורגל ומדורג כאחד מהשוערים הגדולים בהיסטוריה של המשחק.

סדרת ULTRA MEN: ניחוח עוצמתי מותאם לגבר, שיער חזק יותר עד ו100% נקי מקשקשים. הד אנד שולדרס, מותג השיער המוביל בעולם, מציע לגברים את סדרת שמפו in13 בהם משולבת טכנולוגיית מיקרו אבץ מואצת לטיפול בקשקשים, מרכיבי לחות מרוכזים לחיזוק השיער וניחוח עוצמתי מותאם לגבר. הסדרה כוללת שלושה וריאנטים: הד אנד שולדרס להקלה מיידית לקרקפת בניחוח נענע, הד אנד שולדרס Total Care לטיפול מושלם והד אנד שולדרס *Old Spice , עם ניחוח ה Sandalwood (שמן עץ האלמוג) המרגיע והאהוב של הבושם הגברי באותו שם.

 

 

 

מרס ישראל משיקה מהדורות מיוחדות המותאמות לטעם הקהל הישראלי של מותגי השוקולד האהובים M&M, סניקרס וטוויקס. מדובר במהדורה מוגבלת ומיוחדת של שוקולד לבן. ע"פ נתונים בינלאומיים קטגוריית השוקולד הלבן הינה הקטגוריה הצומחת ביותר בעולם השוקולד. המהדורות החדשות מושקות בישראל כחלק ממהלך בינלאומי נרחב. המהדורות החדשות כוללות:

M&M שוקולד לבן- השוקולדים האהובים והצבעוניים מוצעים עתה עם שוקולד לבן איכותי בציפוי הצבעוני והמוכר של- M&Mומוצעים באריזה של 47 גרם ובמחיר מומלץ של 4.90 שקלים.

סניקרס בודדים + אריזת רביעיות- סניקרס חטיף הנוגט והקרמל בתוספת בוטנים ומצופה כולו שוקולד לבן, מוצע עתה במארז רביעיות במהדורה מוגבלת. מוצע במחיר של סניקרס בודד 3.90 שקלים, סניקרס רביעייה 11.90.

טוויקס בודדים- טוויקס שוקולד לבן הכולל ביסקוויט וקרמל מצופים בשוקולד לבן מוצע במחיר של 3.90 שקלים.

 

 

חברת "אחוה", יצרנית הטחינה, חלוה ומוצרי מאפה, יוצאת במיתוג מחדש לאריזות הטחינה האורגנית מתוצרתה. החברה משיקה טחינה אורגנית רגילה וטחינה אורגנית מלאה בעיצוב חדש, השם דגש על יתרונותיה של טחינה אחוה – היותה טבעית לגמרי, ללא תוספת מלח ועשירה בערכים בריאותיים כמו סידן, ברזל ובסיבים תזונתיים.

מחיר מומלץ לצרכן: 10 – 13 ₪ לאריזת 500 גרם. להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

 

 

 

במלאת 70 שנה למדינה, הנפיק השירות הבולאי בחברת דואר ישראל, מארז מיוחד, "לצה"ל באהבה" הכולל את הגיליון החגיגי של בולי הכומתות, וכן כרטיסי ברכה, המיועדים למשלוח לחיילי צהל.

גיליון בולי הכומתות עוצב ע"י אסנת אשל, מעצבת גרפית, שעיצבה בעבר בולים נוספים וכן את השטרות החדשים. הגיליון המיוחד כולל 16 בולים ועליהם כומתות צה"ל השונות, והטבעת פוייל באמצע הגיליון עם לוגו 70 שנה לצה"ל. המארז המיוחד, שאף אותו עיצבה אסנת אשל, כולל את גיליון בולי הכומתות וכן 6 כרטיסי ברכה, שניתן לצרף לחבילות לחיילים. בכל רכישת ערכה, תועבר תרומה לעמותה לחיילים בודדים "המרכז לחיילים בודדים ע"ש מייקל לוין".

ניתן לרכוש את גיליון בולי הכומתות הכולל 16 בולים בערך נקוב של 2.5 ש"ח כל בול, וכן את המארז הכולל את הגיליון וכן 6 כרטיסי ברכה במאות סניפי דואר ישראל ברחבי הארץ במחיר אטרקטיבי של 49 שקל למארז, או 40 שקל לגיליון הבולים.

 

 

 

טאצ' בול

פרסומת

חן שטרית - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

שני מחלב - באנר
טיק טק סטוק

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
סופר דוש
חיים אסא -באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים