חדש על המדף- מאי 2019

אהבתם? שתפו...

בכל חודש אני אוספת ומביאה לכם שלל מוצרים מומלצים וחדשים על המדף במגוון תחומים מעניינים.

והנה הנבחרת שלי לחודש מאי 2019:

 

 

 

חברת מרס מרחיבה את קו מוצרי מסטיק AIRWAVES ומשיקה את הטעמים האהובים והמוכרים: מנטה ואוכמניות ומנטה אקליפטוס במארזים גדולים: בקבוקונים המכילים 60 יחידות.

 

מותג AIRWAVES המעניק לקהל הצרכנים הישראלי חוויה מרעננת ומעוררות חושים, מציע חווית לעיסה ייחודית בשל טעמי המנטה העוצמתיים המאפשרים הטענות ותחושת ריענון מנטלי הנשאר לאורך זמן.

מחיר מומלץ לצרכן 13.5 ש"ח. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובכל נקודות המכירה בארץ.

 

מרס ישראל מרחיבה את מותג המסטיקים המוביל בישראל, Orbit, ומשיקה לראשונה בישראל Orbit Bags. מדובר באריזה קומפקטית של 42 יחידות המותאמת למגוון שימושים ברכב, בתיק בבית ובמשרד. אורביט בשקית מהווה הרחבה לסדרת אורביט המוצעת בבקבוקונים, אריזות סטיקס ומעטפות. ומעתה גם באריזה האייקונית. אריזת הbags הינה המוצר הנמכר ביותר של אורביט באירופה.

Orbit Bags, מציעה חדשנות בקטגוריית המסטיקים בישראל, מציגה חווית שימוש נוחה עם פס סגירה לשמירת הטריות, אפשרות למילוי הבקבוקונים וחווית צריכה במגוון שימושים. אורביט שקיות החדש יושק בשלב ראשון בשלושה מהטעמים המוכרים והאהובים ביותר על הקהל הישראלי: טעמי מנטה חריפה ומעודנת ובטעם פירות ומנטה.

שקיות אורביט מותאמות לאורח החיים הישראלי ששם למטרה ערכים של קלילות, נגישות נוחות שימוש במוצר נגיש ומופחת נפח, שאפשר לקחת לכל מקום. לאור הצלחת בקבוקוני אורביט, שנמצאים כמעט בכל רכב, תיק ומשרד בישראל, Orbit Bags הן החידוש המתבקש הבא לכל חובבי הפרקטיות ואיכות הסביבה. מחיר מומלץ לצרכן 7.90 ש"ח. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובכל נקודות המכירה בארץ.

 

כחלק ממהלך גלובאלי של מותג סקיטלס לתמיכה בקהילה הגאה, חברת מרס ישראל נרתמת לחודש הגאווה בתל אביב ברוח ערכי האחדות וקבלת האחר.

סוכריות סקיטלס, הידועות בטעמי הפירות ובצבעוניות החצופה שלהן, יפתיעו במהדורה מוגבלת שתכלול לוק חדש לגמרי. המהפך המעניין יסיר את הגוונים הבועטים של הסקיטלס, ויהפוך אותן ללבנות לחלוטין. בנוסף לסוכריות עצמן, גם האריזה והלוגו של סקיטלס יזכו לשינוי לצבע הלבן – והכל במטרה לחזק את המסר שישנה רק קשת צבעים אחת הראויה לעמוד במרכז הבמה – והיא קשת דגל הגאווה.

"סקיטלס לבן" יימכר במהדורה מוגבלת ובלעדית ברשת "סופר יודה" בלבד. חלונות הראווה של הרשת יקושטו באווירת סקיטלס והמוכרנים בחנויות ילבשו את החולצות הממותגות של "סקיטלס לבן" כדי להפיץ את רוח השיוויון.

 

לקראת חג השבועות-סדרת ממרחים טבעוניים חדשה בסגנון גבינת שמנת למותג "משומשו".

סדרת מוצרים חדשה של המותג הטבעוני "משומשו" בקטגוריית תחליפי החלב הצומחת בישראל ובקטגוריית המוצרים הטבעוניים מגיעה אל המדפים לקראת שבועות. המותג, המצוי בבעלות קיבוץ גן-שמואל וחברת "הדר פוד", משיק סדרת ממרחים טבעונית בסגנון גבינות שמנת, הכוללת בשלב הראשון ארבעה מוצרים חדשים: ממרח בטעם טבעי, ממרח עם זיתים וממרח עם שום שמיר על בסיס רכיבי קוקוס, עם 9% שומן בלבד וממרח בסגנון קלאסי עם 25% שומן. כל המוצרים מכילים סידן ברמה גבוה, ללא חומר משמר וללא אלרגנים. הסדרה החדשה תצטרף אל מוצרי המותג שעיקרם גבינות צהובות טבעוניות, מגורדת לפיצה ואפיה וכן גבינות מלוחות טבעוניות בטעמים שונים.

סדרת הממרחים החדשה טעימה להפליא, מצוינת לשימוש בכריכים, קינוחים ולהעשרת רטבים. ממרח בטעם טבעי על בסיס רכיבי קוקוס: ממרח משומשו בטעם טבעי בסגנון גבינת שמנת עם 9% שומן על בסיס רכיבי קוקוס. מצוין למטבלים, למריחה בכריכים ולשימוש בקינוחים. ממרח בסגנון קלאסי על בסיס רכיבי קוקוס: ממרח משומשו בסגנון קלאסי על בסיס רכיבי קוקוס, במרקם עשיר של גבינת שמנת, עם 25% שומן. מתאים למריחה בכריכים, מטבלים, שימוש בקינוחים ולהקרמת רטבים ומרקים. ממרח עם זיתים על בסיס רכיבי קוקוס: ממרח משומשו במרקם עשיר של גבינת שמנת, עם 9% שומן ובתוספת חתיכות זיתים ירוקים. מתאים למריחה בכריכים, כמטבל ולהעשרת רטבים. ממרח עם שום שמיר על בסיס רכיבי קוקוס: ממרח משומשו עם 9% שומן, בסגנון גבינת שמנת ובתוספת שום ושמיר, מצוין למריחה בכריכים, כמטבל ולהעשרת רטבים.

מוצרי "משומשו" מיוצרים במפעל החדש של החברה בקיבוץ גן-שמואל. כל המוצרים הינם ללא סויה, גלוטן, לקטוז וללא אלרגנים אחרים. בעתיד צפוי המפעל והמותג "משומשו" להתרחב לייצור מוצרים טבעוניים נוספים.

סדרת הממרחים החדשה תשווק ברשתות המזון ברחבי הארץ ובחנויות הטבע. מחיר מומלץ לצרכן: 16.90 ש"ח לאריזת 200 גרם.

 

 

נוטרילון– מותג תרכובות המזון לתינוקות וחברת טבע התחדשו במיתוג חדש ויפה, באנו לפרגן על המיתוג הנהדר. עכשיו על המדפים.

 

לקראת שבועות– תחליבי הרחצה של מותג הטיפוח Le Petit Marseillais המשווק בישראל על ידי ג'ונסון אנד ג'ונסון מביאים לנו תחליבים בניחוחות וניל מיוחדים.

Le Petit Marseillais  הינו מותג טיפוח שנולד לפני שנים רבות בפרובאנס, חומרי הגלם עדינים עם ניחוחות נאמנים לטבע. לסבוני הרחצה pH ניטרלי לעור, הם פותחו בשיתוף עם דרמטולוגים, מכילים מרכיבים מתכלים והנם מועשרים בלחות ממקור צמחי. Le Petit Marseillais תחליב רחצה עדין במיוחד בניחוח חלב וניל תרמילי וניל הנקצרים ביד ומיובשים בשמש ומשחררים ניחוח מתקתק ומעורר תאבון. תרמילי הוניל עוברים תהליך הפקה ליצירת חלב הוניל. Le Petit Marseillais תחליב רחצה בניחוח חלב וניל, מנקה את העור בעדינות קטיפתית, הודות לקצף הקל המפיץ ניחוח רענן ומעורר תאבון. מחיר מומלץ לצרכן: 14.90 שקלים ל 650 מ"ל.

 

 

לסדרת סנו ג'ט+ האהובה מצטרף מוצר חדש: סנו ג'ט+, סבון אסלה בתוספת חומץ ומלח לימון.

סנו ג'ט+ סבון אסלה שמנקה ביסודיות את האסלה בתוספת חומץ להברקת האסלה ומלח לימון להסרת אבנית. התוצאה, אסלה נקיה ומבהיקה עם ניחוח מרענן של לבנדר.

מסקר שערכו בחברת סנו, עולה כי כשליש מהצרכנים משתמשים בחומץ לניקיון הבית. חומץ ידוע ביכולות ניקוי, הברקה ונטרול ריחות לא נעימים. סנו ג'ט סבון אסלה בתוספת חומץ ומלח לימון, מנטרל ריחות רעים ומותיר ניחוח רענן של לבנדר.

מחיר מומלץ :9.90 ש"ח (משווק באריזת שלישיה).

 

 

המותג פמפרס משיק בישראל את החיתול הרך והנוח שלו בעולם – החיתול עוטף את התינוק ברכות, נוחות והגנה שעוד לא הכרתם. כמו המגע הראשון. השכבה הפנימית של החיתול מרופדת בדוגמת לבבות חדשה וייחודית המעניקה לעור התינוק תחושה רכה כנוצה בעודה מרחיקה מעור התינוק רטיבות ולכלוך. בזכות חדשנות זו, קיבל החיתול את המלצתו של ארגון בריאות העור המוביל בעולם.

החיתול מכיל מחוון ייחודי אשר מסייע לכם לדעת מתי כדאי לעבור מידה. כאשר הסוגר של החיתול לא מגיע לספרה הגדולה ביותר (3), כדאי לעלות מידה.

לחיתול צדדים רכים וגמישים אשר שומרים על החיתול במקומו על ידי התגמשות עם כל תנועה של התינוק.

לחיתול מד רטיבות בכל המידות המשנה את צבעו כשהחיתול רטוב, ומסייע לכם לדעת מתי כדאי להחליף חיתול.

פמפרס מוודאת שהבטן העדינה של תינוקכם מוגנת באמצעות פתח קדמי ייחודי המסייע בהגנה על חבל הטבור (במידות 1 ו- 2 בלבד).

החיתול החדש מגיע עם איורים גרפיים חדשים אשר צויירו בעבודת יד ליצירת מראה הרמוני ומתוחכם. – הגדלת כמות החיתולים במידות 1 ו- 2 ב- 20-25%.

 

 

 

קריוטוש

פרסומת

הפי-לי חד פעמי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

ממלכת הילדים של טלי
הפי-לי חד פעמי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
פרחי יהלומי
מרפאת שיניים - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים