חדש על המדף- מאי 2020

אהבתם? שתפו...

בכל חודש אני אוספת ומביאה לכם שלל מוצרים מומלצים וחדשים על המדף במגוון תחומי צריכה מעניינים.

והנה הנבחרת שלי לחודש מאי 2020:

 

 

Airwaves משיק זוג מסטיקים בטעמים חדשים ומרעננים: מנטה ומלון ומנטה ודובדבן

מסטיק Airwaves, אחד ממותגי המסטיקים הצומחים בישראל, משיק שני טעמים חדשים עם אפקט המנטה העוצמתי המאפיין את המותג: מנטה ומלון ומנטה ודובדבן.

 

לעיסת מסטיק Airwaves הינה דרך פשוטה לקבלת תחושת ריענון כללית ועוצמתית. טעם המנטה הייחודי והחזק של המסטיק, המתפרץ בעת הלעיסה, מבדל אותו משאר המסטיקים הקיימים היום בשוק ומעניק תחושת "פראשיות" בחלל הפה ולמעשה כמעט בכל הגוף.

הטעמים החדשים מצטרפים לסדרה של עוד שלושה טעמים הקיימים היום בהיצע הטעמים של Airwaves : מנטה ואוכמניות, מנטה ואיקליפטוס, מנטה ואניס.

חשוב להדגיש כי Airwaves הינו מסטיק ללא סוכר התורם לתחושת ניקיון ורעננות מתמשכת.

הטעמים החדשים הינם פרי מחקר ופיתוח של חברת מרס העולמית.

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

 

 

Straw Twix גם חטיף שוקולד עם קרמל טעים במיוחד וגם קשית לקפה!

מזג האויר המתחמם וכל מה שבא לכולנו עכשיו זה להתרענן ולחזור לחיים ולשגרה המבורכת. אבל למה להסתפק רק בקפה? משהו מתוק ליד תמיד הכרחי.

TWIX, החטיף המוכר והאהוב של חברת MARS, ענקית הממתקים הבינלאומית, הוא חטיף זוגי עשוי מביסקוויט פריך, מעליו שכבת קרמל קרמית ועשירה וכיסוי שוקולד חלב עדין. TWIX הוא הפינוק המושלם לצד כוס הקפה הצוננת בקיץ הקרוב (וגם באלה שיבואו אחריו) ויכול להעניק חוויה מיוחדת כקשית לשתיית הקפה – !TWIX Straw

ניתן להשיג ברשתות המזון השונות .

 

 

הכדורגל חוזר עם SNICKERS– מותג חטיפי השוקולד SNICKERS משיק מהדורה מוגבלת של החטיף המוכר בעטיפות מיוחדות עם קריצה לעולם הכדורגל. רוכשי החטיף יוכלו להשתתף בחידון פספוסים בכדורגל ולזכות בפרסים באתר Snickers Football.

SNICKERS, אחד מחטיפי השוקולד האהובים בעולם, משיק מהדורה מוגבלת של חטיפים כאשר במקום שם המותג יופיעו מונחים מעולם הספורט.

המותג ידוע בפרסומות הספורטיביות ההומוריסטיות שלו, בהשתתפות דמויות מוכרות מעולם הבידור כמו אלטון ג'ון ובטי ווייט, תחת הכותרת "אתה לא אתה כשאתה רעב!" לכן, לקראת חזרת ליגות הכדורגל שכה התגעגענו אליהם, בחרו בחברת MARS ישראל להשיק סדרה מיוחדת ומוגבלת של חטיפים עם עטיפות חדשות שיכללו מונחים כמו: בנבדל, סופג שער, מפספס, מוחלף.

השקה נושאת פרסים- לאחר קנייה ממגוון מוצרי SNICKERS, ניתן יהיה להיכנס לאתר http://snickersfootball.co.il/ ולענות על שאלות הקשורות לפספוסים בכדורגל. בסיום יש להעלות חשבונית של הקנייה וכך ניתן להשתתף בפעילות נושאת הפרסים בה יחולקו: מערכת קולנוע ביתית לזוכה בפרס הראשון; קונסולת משחקים + משחק פיפא לזוכה בפרס השני; משחק כדורגל שולחן לזוכה בפרס השלישי.

המהדורה החדשה תימכר במארזים של מאגדות חמישיות ומארז חטיף בודד.

תוקף המבצע: 30.6.2020 – 1.6.2020

ניתן להשיג במגוון רשתות המזון

 

Orbit מותג המסטיקים המוביל בישראל, משיק לרגל הקיץ טעם חדש במהדורה מוגבלת בטעם משמש וג'ינג'ר.

המוצר משלב טעמי משמש קיציים עם טעמי הג'ינג'ר המספקים רעננות ייחודית. Orbit מהדורת הקיץ מגיע בפורמט הבקבוקונים האהוב והמוכר באריזה מדליקה וצבעונית המתאימה לפירות העונה ומשלבת בין מוצר איכותי, טעים ומרענן יחד עם מגוון תועלות בריאותיות.

המוצר הוא פרי מחקר ופיתוח של חברת מרס העולמית. חשוב לציין כי לעיסת מסטיק עוזרת לשמירה על היגיינת הפה, Orbit הינו מסטיק ללא סוכר התורם לתחושת ניקיון ורעננות מתמשכת.

המוצר יהיה זמין במהלך חודשי הקיץ.

להשיג רשתות השיווק המובחרות.

 

 

Nespresso משיקה סדרת תערובות חדשה להכנת קפה קר: Barista Creations for Ice

הטמפרטורות בחוץ עולות וזה הזמן להעביר את מכונת הקפה שלכם למתכונת קיץ עם השקת סדרת תערובות קפה קר של חברת הקפה המובילה Nespresso. הסדרה כוללת ארבע תערובות קפה חדשות שנוצרו בהשראת מיטב הבריסטות בעולם. שתיים מהתערובות מיועדות למכונות ה-ORIGINAL של החברה ושתיים עבור מכונות ה-VERTUO. נספרסו הינה חברת הקפה הראשונה שהבינה שכדי להכין קפה קר כהלכתו, פרופיל הטעם של תערובת הקפה צריך להיות מותאם לשילוב עם קרח ולתוספת החלב הקר או המים.

למעלה מחמש שנים השקיעה החברה בפיתוח תערובות להכנת הקפה הקר האולטימטיבי. לצורך כך ניסו מומחי הקפה של נספרסו שילובים של סגנונות קלייה שונים אל מול מתכונים אייקוניים לקפה קר מסביב לעולם, עד שהגיעו לפיצוח עם השקת הסדרה החדשה: Barista Creations For Ice.

Nespresso פיתחה את סדרת Barista Creations for Ice כך שהקפה יגיע למלוא הפוטנציאל שלו כשהוא נמזג על הקרח, כך נוצר המשקה הקיצי המושלם. בין אם אתם לוגמים את המשקה במרפסת או מארחים חברים בבית, מתכוני ה-Barista Creations for Ice יהיו שלמות של טעם וקרירות לקיץ.

תערובות הקפה הקר עבור מכונות ה- ORIGINAL:

-פרדו דליקטו o Freddo Delicat

-פרדו אינטנסו Freddo Intenso

תערובות הקפה הקר עבור מכונות ה- VERTUO:

-אייס לג'ארו Ice Leggero Ice Leggero

-אייס פורטה Ice Forte

כדי להוסיף גוון טעם נוסף לקפה הקר, Nespresso משתפת פעולה עם Monin – מותג הגורמה לסירופים בטעמים ומציעה מהדורה מוגבלת של מיני סירופים (50 מ"ל) בטעמים של: קרמל מלוח, אפרסק לבן ודומדמניות שחורות – אותם ניתן להוסיף בקלות לכל אחת מהתערובות.

למידע נוסף: https://www.nestle-nespresso.com/

 

 

חדש מסדרת 99.9% של סנונוזל לחיטוי וניקוי רצפות ומטליות לחות לחיטוי וניקוי הרצפה– משמידים 99.9% מהחיידקים, מנקים ומבריקים בקלות את הבית!

סנו מרחיבה את סדרת 99.9% ומשיקה שני מוצרים נוספים המיועדים לרצפה:

99.9% נוזל לחיטוי וניקוי רצפות- הנוזל מתאים לכל סוגי הרצפות ומבטיח השמדה של 99.9% מהחיידקים. מהיום – הרצפה גם נקיה ומבריקה וגם מחוטאת מחיידקים.

נוזל לרצפות 99.9% החדש משלים את סדרת המוצרים 99.9% שפותחה בסנו במטרה לאפשר חיטוי קל ומהיר למשטחים ואזורים בבית ובסביבתו.

99.9% מטליות לחות לחיטוי ולניקוי הרצפה– המטליות משמידות 99.9% מהחיידקים, מנקות ומבריקות בקלות וביעילות ומתאימות לכל סוגי הרצפות. המטליות נוחות לשימוש, עם פתח מיוחד למגב. הן חד פעמיות, ללא צורך בדלי ובכמויות גדולות של מים. גדולות במיוחד! 70*40 ס"מ.

 

סדרת 99.9%, מתמחה בהשמדת חיידקים, ניקוי, חיטוי ושמירה על ההיגיינה בבית. הסדרה כוללת:

-99.9% מתז לחיטוי משטחים – נוזל לחיטוי מהיר המתאים גם למשטחים עדינים, באריזת 750 מ"ל.

-99.9% מתז לחיטוי וניקוי יסודי – חומר חיטוי וניקוי עוצמתי בתוספת חמצן פעיל להסרת שומנים ואבנית, באריזת 750 מ"ל.

-99.9% בייבי לחיטוי וניקוי של סביבת התינוק – חומר לחיטוי וניקוי של סביבת התינוק, בטוח לשימוש ומיועד למשטחים הבאים במגע עם התינוק כגון: משטחי החתלה, צעצועים, כיסאות אוכל ועוד, באריזת 750 מ"ל.

-99.9% מטליות לחות לחיטוי וניקוי יסודי – מטליות לחות לחיטוי ולניקוי יסודי, לנוחות לשימוש גם מחוץ לבית. 150 מטליות לחות ב-3 אריזות של 50 מטליות כל אחת.

להשיג ברשתות השיווק

 

 

סנו K3 משיקה: דור חדש בהדברה! K3 נמלים- פיתיון ג'ל, קוטל נמלים בבית ובחצר– קוטל נמלים חדשני לבית ולחצר, יעיל וקל לשימוש, מתאים לקטילת נמלים בקן ומחוץ לקן.

חברת סנו משיקה מזרק חדש בעל יעילות מוכחת לקטילת נמלים בבית ובחצר, המהווה פתרון חדשני לחיסול הנמלים בבית ובסביבתו ולמניעת התרבותן בפינות מסתור.

פיתיון ג'ל- קוטל נמלים, מאפשר הדברה ביתית פשוטה בשיטת "עשה זאת בעצמך" ללא מגע יד אדם עם החומרים וללא ריסוס. הפיתיון מושך אליו את הנמלים בחיפוש אחר מזון ומים, הן אוכלות אותו, חוזרות אל הקן ושם מרעילות נמלים אחרות והנמלים בקן נקטלות. השימוש קל ויעיל.

בכל אריזה יחידה אחת. להשיג ברשתות השיווק.

 

סנובון – ג'ל לניקוי אסלות  סנו משיקה סנובון ג'ל לניקוי אסלות עם אפקט בישום מוגבר של ניחוחות פרחוניים, לאווירה מרעננת  וקסומה בחדר השירותים.

הניחוחות הייחודיים: מגנוליה ונרולי, לוטוס וסחלב המותירים לאחר הנקיון ניחוחות פרחוניים לאורך זמן.

סנובון עם אפקט הבישום המוגבר קוטל 99.9% מהחיידקים, מכיל מלח לימון לניקוי עוצמתי והסרת אבנית ומבריק את האסלה.

להשיג בכל רשתות השיווק.

 

 

סנו ספארק- קפסולות למדיח כלים עם נוסחת ה- active shine power החדשנית להברקה מושלמת.

הנוסחה משלבת בפעילות הניקוי גם מלחים אלקאליים ואנזימים, המנצחים במלחמה בלכלוך קשה ובהסרת שומנים, ללא צורך בהשריה, וכן רכיבים המונעים כתמים וקורוזיה בכלי זכוכית ונירוסטה.

פעילות המיקוי הדו שלבית שמבצעת קפסולת סנו ספארק אקטיב שיין פאואר, מתאפשרת הודות למבנה המיוחד של הקפסולה ולמרכיבים הייחודיים שבתוכה. התוצאה- כלים נקיים ומבריקים.

להשיג בכל רשתות השיווק.

 

 

בייביסיטר, מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל והמשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, משיק חיתול חדש, שיחליף את המוצר הנוכחי על המדף. אחרי תהליך פיתוח ארוך, בו לקחו חלק הורים רבים, ובמטרה לתת מענה מדויק לצרכיהם ודרישותיהם של הורים מחתלים בישראל – החיתול החדש מציג שורה של חידושים ושיפורים לצד הפרמטרים המצוינים שכבר קיימים בחיתולי בייביסיטר; הוא סופג כ-30% יותר מהמתחרים המובילים*, רך ונעים יותר למגע מהחיתול הנוכחי וגם גמיש יותר – שילוב שיוצר עיטוף מושלם. החיתול מציג שיפור נוסף ומשמעותי – הוא נבדק דרמטולוגית לעור רגיש ולכן מתאים לעורם הרגיש של תינוקות. החיתול גם שודרג ברמת הנראות והוא בעל עיצוב חדש וייחודי.

חיתול משופר עם עיצוב ייחודי שמציע להורים מחתלים מוצר מעולה במחיר נגיש.

דו"ח מעבדת SGS העולמית מראה כי חיתולי בייביסיטר סופגים כ-30% יותר מהמתחרים המובילים*, כאשר ספיגת החיתול היא, על פי סקרים, הפרמטר העיקרי בבחירת החיתול.

החיתול החדש של בייביסיטר, עם טכנולוגיית ה-RY TECHD לספיגה מוגברת, עכשיו עם תוספת שכבה רכה ונעימה במיוחד למגע עורו של התינוק, ובעל מערכת סגירה עם גמישות משופרת

המותאמת לגוף התינוק. כל אלו מאפשרים עיטוף מושלם ומניעת דליפות. החיתול נבדק דרמטולוגית ונמצא מתאים לשימוש לתינוקות עם עור רגיש. כל אלו מסייעים לשמור על עור התינוק יבש לאורך זמן וללילה שלם.

העיצוב החדש של חיתולי בייביסיטר, מוצע לצרכנים עם איורים ייחודיים ומדליקים, ובמידות 3, 4, 4+ ,5 ו- 6, כאשר לכל מידה עיצוב ייחודי משלה.

בסקר שערכה החברה, נמצא כי 91% מלקוחות בייביסיטר ציינו שהחיתול החדש איכותי יותר ו-93% ציינו שהחיתול החדש נוח לשימוש.

מהלך ההשקה ילווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה, דיגיטל, ובנקודות המכירה, הן במגזר הכללי והן במגזר החרדי והערבי.

את מוצרי בייביסיטר ניתן להשיג באתר האונליין של המותג, באתר האונליין של סופר-פארם, וכן ברשתות המזון, ברשת Be ובחנויות נבחרות.

 

 

מספרה - ויקו חן

פרסומת

שני מחלב - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

ממלכת הילדים של טלי
פליקס חלפון

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
קריוטוש
סופר דוש
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים