חדש על המדף- מרץ 2019

אהבתם? שתפו...

בכל חודש אני אוספת ומביאה לכם שלל מוצרים מומלצים וחדשים על המדף במגוון תחומים מעניינים.

והנה הנבחרת שלי לחודש מרץ 2019:

 

 

מותג הלקים שיק CHIC מציע פלטת גוונים החותמת את החורף ומאגדת 6 גוונים בעלי גוון אפרפר המתאימים לימים החמימים הקרבים.

ששת הגוונים מוצעים בפלטה הייחודית של "שיק": שני גוונים אפרפרים כהה, ובהיר, גוון ירקרק סלאדין מעושן, ורוד עתיק עם נגיעות של אפרפר, גוון של בז' חולי ובורגנדי עמוק ומרשים. גוונים בדרגות כהות ביניים שהמוטיב העיקרי המופיע בהם הוא צבע אפרפר השומר על אותנטיות עם הלילות הקרירים והימים החמימים יותר, רגע לפני הסתלקותו של החורף. הלקים של "שיק" בעלי ברק עוצמתי לאורך זמן. כל גווני הפלטה ברמת שקיפות נמוכה ובעלי ריכוז פיגמנט גבוה.

מחיר: כ-19 ש"ח. להשיג ברשתות הפארם השונות ובפרפומריות ברחבי הארץ.

 

יצרנית מוצרי הטיפוח "חלאבין" הרחיבה את סדרת הטיפוח הגברית time OUT והשיקה תחליב אפטרשייב מרענן. תחליב האפטרשייב החדש מצטרף אל סדרת הטיפוח הגברית time OUT המציעה בשמי גברים ודאודורנטים (ספריי ורול-און) מבית היוצר של "חלאבין".

המרקם: ג'ל-קרם קליל הנספג מהר לעור עם ריכוז אלכהול נמוך המכיל לחות והזנה.

הפורמולה: ייעודית לעור מגורה ויבש ובעלת קומפלקס המאגד 3 רכיבים מרכזיים: שמן חוחובה, Q10, ויטמין E.

אפטרשייב time OUT מפיג את תחושת המתיחה של העור כתוצאה מיובש, נלחם בנזקי הסביבה והאקלים ומעניק תחושת נוחות ורכות לעור. הניחוח מזכיר סבון, תחילה עוצמתי ולאחר מכן הופך לעדין ונעים.

אופן השימוש: יש למרוח לאחר הגילוח על עור הפנים והצוואר ולהמתין לספיגה מוחלטת.

מכיל 100 מ"ל, מחיר: 50ש"ח

להשיג: בסניפי רשת המשביר לצרכן ובפרפומריות ברחבי הארץ.

 

רשת "פעמית סטור" מביאה את האביב לשולחן החג ומציעה מגוון רחב של קולקציות יוקרתיות ומעוצבות של כלים חד פעמיים:

"פעמית סטור" מציעה בעצם שולחן חג עם ערך מוסף – שולחן מלא סטייל וחן עם מגוון של כל מה שצריך על שולחן החג: צלחות, כוסות, סכו"ם, כלי הגשה במגוון גדלים, מרקיות, מפות, מפיות, ראנרים, קנקנים, גביעי יין, נרות ועוד, ומאידך חגיגה אמיתית למארחת: בתום הארוחה לא צריך לשטוף כלים… פשוט משליכים הכל לפח ודי. הצבעים השולטים בקולקציה הינם בהתאמה לטרנדים השולטים בתחום האופנה והעיצוב לבית שילובים של זהב כך שניתן ליצור שילובים מעניינים וטוטאל לוק בהשלמה של מפות, מפיות ראנרים, נרות וכו ולהעניק לשולחן מראה גלאם יוקרתי.

חבילת צלחות 10 יחידות החל מ-8 ש"ח, חבילת כוסות 20 יחידות קריסטל מרובע ב10 שקל, חבילת גביעים 12 יחידות החל מ-8 ש"ח, חבילת סכינים/מזלגות/כפות/כפיות החל מ-4 ש"ח, מפות החל מ-4 ש"ח, ראנרים החל מ-13 ש"ח ועוד.

רשת "פעמית סטור" הינה ראשונה מסוגה בארץ, ומציעה לצרכן חווית קנייה ייחודית ומענה כולל לאירוח ולבישול ואפייה תחת קורת גג אחת – מחד מגוון של עיצובים וחומרים, ומאידך מחירים אטרקטיביים.

הרשת מונה 20 סניפים ברחבי הארץ. למציאת הסניף הקרוב אליכם לחצו כאן.

 

 

לקראת החג מציעים יקבי כרמל סדרות יינות איכותיים לכל כיס: סדרת היינות SELECTED בציר 2018 וסדרת היינות המוערכת Private Collection.

סדרת SELECTED בציר חדש 2018: יפתח פרץ, היינן הראשי של יקבי כרמל: "יינות סלקטד הלבנים של בציר 2018 מתאפיינים בארומטיות נעימה והרמונית והיינות האדומים מתאפיינים בצבע טוב ובמרקם מלא ועשיר וזאת בעקבות עונת גידול הגפן בבציר 2018, אשר התאפיין בחורף חם עם מעט מנות קור אשר הקשו על התעוררות אחידה של הגפן מתרדמת החורף שלה. כמו כן, אביב גשום עם מספר אירועי גשם במהלך פריחת הגפן והחנתה, תרמו ליבול נמוך משמעותית בחלק מן הזנים, ובעיקר בענבים הלבנים. יבול נמוך יחד עם קיץ שהתאפיין בטמפרטורות מתונות יחסית תרמו להבשלות אחידות, מהירות וטובות, עם נתוני סוכר טובים וחמיצות טבעית מצוינת." סדרתSELECTED ביססה את מעמדה לאורך השנים כסדרת יינות מובילה בישראל, המעניקה תמורה גבוהה למחירי היין הנוחים. בסדרה מגוון יינות וזנים: אדומים, לבנים, סמוקים ומוסקטו. יינות נגישים בעלי אופי צעיר, פירותי ורענן. המגוון ואופיים הנגיש של יינות סדרת SELECTED המותאמים לחיך הישראלי מאפשרים לכל אחד ליהנות מכוס יין במגוון הזדמנויות צריכה אישית, ארוחה משפחתית ובכל אירוע ואירוח. יינות הסדרה הם יינות עסיסיים, שכיף לשתות אותם, "יינות לשתייה ולא יינות לטעימה".

ניתן לרכוש את היינות של סדרת SELECTED ברשתות שיווק נבחרות במחיר מומלץ של 30 ש"ח.

סדרת Private Collection בציר 2017: סדרת יינות איכותית הזוכה לפופולריות רבה בקרב בתי האב בישראל ומוכרת למעלה מ-1 מיליון בקבוקים בשנה בממוצע. יינות סדרת Private Collection זוכים בשנים האחרונות לשבחים רבים בזכות איכות היינות הגבוהה והתמורה למחיר שהיא מעניקה. הסדרה הפכה לזוכה סדרתית בתחרויות Best Value. כמו כן, סדרת Private Collection הינה הסדרה המובילה בקטגוריית המחיר שלה. היינות האדומים של סדרת Private Collection בעלי אופי מורכב ומחוספס ונוכחות בולטת, היינות הלבנים בעלי חומציות גבוהה ותומכת, רעננים ומתאימים לאוכל. היינות בסדרה: האדומים – קברנה סוביניון, מרלו, שיראז, קברנה מרלו. הלבנים – שרדונה, סוביניון בלאן, אמרלד ריזלינג קולומברד, מוסקט.

ניתן לרכוש את היינות מסדרת Private Collection ברשתות שיווק נבחרות במחיר מומלץ לצרכן: 40ש"ח.

 

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה חטיף חדש ומהפכי: PRO – מעדן שומשום בתוספת חלבון.

החטיף החדש הינו חטיף מועשר בחלבון, מכיל 20% חלבון, 54% חלבון יותר מבחלוה רגילה, מבוסס טחינה גולמית תוצרת "אחוה" ועם פחות סוכר (ביחס לחלוה בטעם וניל), אשר ישווק באריזות 40 גרם. החטיף החדש מכיל 55% טחינה גולמית מתוצרת "אחוה", הידועה בערכים התזונתיים הגבוהים שלה ושהינה דלת נתרן. חטיף החלבון ללא חומרים מהחי, מתאים לילדים, ספורטאים, טבעונים ולכל מי שזקוק להשלמת חלבון בתפריט. החטיפים יימכרו ברשתות המזון בתוך מעמד מיוחד ומעוצב שכולל 24 יחידות. מחיר כל חטיף 2.5 – 3 שקלים.

 

מותג "עלמה" מבית גילרו, היצרנית המובילה בישראל לגביעי גלידה, וופלים וקישוטי עוגות, משיק פינוק מתוק ומיוחד לרגל פורים: שוקון- גביע וופל במילוי קרם בטעם שוקולד עם פצפוצי אורז- 

הפינוק המושלם שיקשט כל משלוח מנות וישמח את הילדים. השוקון ארוז באריזה אישית בעיצוב צבעוני והינו גביע גלידה מלא פינוקים, עשוי מגביע הוופל הפריך והאיכותי של עלמה. השוקון ללא שומן מוקשה וללא רכיבים מהחי, מתאים גם לטבעונים, ויכול לשמש כקינוח מתוק, לאירוח ולמשלוחי מנות. השוקון בכשרות בד"צ של העדה החרדית ירושלים, יימכר באריזת שלישייה וישווק ברשתות המזון ברחבי הארץ.

 

הלהיט הבא של חג הפסח: שיתוף פעולה ייחודי בין המותגים "עלמה" ו"שוקולד השחר" במסגרתו ייצרו החברות סדרת וופלים עשירים במילוי שוקולד השחר, בטעם שוקולד ובטעם אגוזי לוז, ללא גלוטן כשר לפסח.

במסגרת שיתוף הפעולה ישיקו החברות שני סוגי ופלים, בטעם שוקולד ובטעם אגוזי לוז, במילוי ממרחי השחר העולה, כשרים לפסח. שתי החברות יצרו יחד, בשיתוף פעולה ראשון מסוגו, שני סוגי וופלים (אפיפיות) פרווה, המספקים מענה גם לקהל הטבעוני ולנמנעים מגלוטן: אפיפית במילוי ממרח השחר בטעם שוקולד – וופל פריך המכיל 3 שכבות וופל מובחר ובמילוי 70% ממרח השחר העולה ואפיפית במילוי של ממרח השחר העולה בטעם אגוזי לוז (15.5% אגוזי לוז בקרם) – המכיל 3 שכבות וופל מובחר ובמילוי עשיר של קרם – 68% מילוי, כשרים לפסח.

להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות.

 

 

חברת סנו משיקה: מתז סנו JET פלוס לניקוי כללי בתוספת אבקת סודה בניחוח כותנה רעננה.

אבקת סודה משמשת כתוסף לתכשירי ניקוי, הודות ליעילותה הן בנקיון לכלוך והן בניטרול ריחות רעים. תרסיס סנו ג'ט פלוס בתוספת אבקת סודה הוא מוצר נוסף בסדרת סנו ג'ט הכוללת נוזלים לניקוי והברקה בתוספת חומץ וסודה. סנו ג'ט פלוס בתוספת סודה מתאים למגוון רחב של שימושים ולמגוון אביזרים ומשטחים: שיש, אלומיניום, פלסטיק, קרמיקה, זכוכית, ניקל, קוורץ וכד'.

להשיג בכל רשתות השיווק.

 

 

 

חדש מסנו סושי! תבניות אלומיניום EXTRA חזקות במיוחד.

חברת סנו משיקה סדרת תבניות אלומיניום חד פעמיות עבות וחזקות במיוחד , עשויות מאלומיניום איכותי המאפשר עמידות מרבית. תבניות אקסטרא חזקות של סנו סושי מתאימות לאפיה, לבישול ולהגשה ומוצעות במגוון רחב של מידות.

מחיר- 9.90- 14.90 ש"ח, להשיג בכל רשתות השיווק.

 

סנו סושי משיקה שקיות זיפר לאטימה מוחלטת ושמירה על טריות מזון המאוחסן בהן.

שקיות הזיפר של סנו סושי מוצעות בשני גדלים, מתאימות למגע עם מזון ובעלות פס סגירה כפול ואיכותי, כדי להבטיח כי המזון המאוחסן ישמר במיטבו. שקיות הזיפר סנו סושי מעוצבות עם אזור לרישום תיאור התכולה ופרטים כגון תיאור ,תאריך הכניסה להקפאה ועוד . שקיות הזיפר מגיעות בשני גדלים :

* שקיות זיפר של סנו סושי – 50 יחידות במידה M 20 על 19 ס״מ

* שקיות זיפר של סנו סושי – 20 יחידות במידה L 28 על 27 ס״מ

להשיג בכל רשתות השיווק.

 

 

חברת סנו משיקה- סדרת מוצרים חדשה- 99.9% להשמדת חיידקים ולשמירה על ההיגיינה בבית.

ישנם חיידקים שאף אחד לא רוצה בביתו ולכן יש אזורים שחשוב לנקות ולחטא לעיתים קרובות. חיידקים יכולים להתקיים ולהתפתח על משטחים שונים בבית כמו שיש, כלים סניטריים, מעקות, מתגים, שולחנות ומשטחים שונים. במטבח, חשוב לטפל במשטחים הבאים במגע עם בשר טרי, דגים וביצים לא מבושלות. הסדרה 99.9% כוללת שלושה תכשירים שנבדקו ונמצאו יעילים כנגד אי קולי, סלמונלה, ליסטריה ומגוון רחב של חיידקים נוספים:

99.9% מתז לחיטוי משטחים, 99.9% מתז לחיטוי וניקוי יסודי, 99.9% מטליות לחות לחיטוי וניקוי יסודי.

כל מוצרי 99.9% נבדקו המכון למיקרוביולוגיה של המזון ונמצאו יעילים בהשמדת מגוון חיידקים וכולם בטוחים לשימוש על משטחים הבאים במגע עם מזון ואינם דורשים שטיפה לאחר השימוש. מוצרי 99.9% מתאימים לשימוש על מגוון רב של משטחים ואביזרים והופכים את הנקיון והחיטוי לפשוט וקל.

להשיג ברשתות השיווק.

 

 

 

 

 

 

שני מחלב - באנר

פרסומת

חן שטרית - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טיק טק סטוק
פליקס חלפון

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
סופר דוש
מכבי שירותי בריאות
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים