חדש על המדף נובמבר 2018

אהבתם? שתפו...

בכל חודש אני אוספת ומביאה לכם שלל מוצרים מומלצים וחדשים על המדף במגוון תחומים מעניינים.

והנה המוצרים המומלצים שלי לחודש נובמבר 2018:

 

 

חדש מד"ר פישר– סרקל שמפו וסרקל מרכך לשיער מתולתל.

שיער מתולתל ידוע כשיער הדורש תשומת לב מיוחדת וטיפול יומיומי. הוא נוטה להתייבש יותר מהר, מושפע בקלות מהלחות וממזג האוויר, מתנפח ומתכווץ. בקרב ילדים בעלי שיער מתולתל האתגר הוא כפול, טיפול ותחזוק התלתלים מצד אחד והתמודדות עם תופעת הכינמת, הנפוצה במיוחד בקרב גילאי הגן ובית הספר מצד שני.ד"ר פישר מרחיב את סדרת סרקל מתולתל ומשיק שני תכשירים חדשים בסדרה: סרקל שמפו וסרקל מרכך לשיער מתולתל.

כאמא למתולתלת אני מכירה את הסאגה היומיומית בנסיון לשמור על השיער רך ונעים למגע וללא קשרים ובנוסף לשמור ולמנוע כינים על ראשה ויודעת כמה זה לא קל, עם סרקל לשיער מתולתל התלתלים רכים ונוחים לסידור, אין קשרים וקל יותר להמנע מכינים. מוצר נפלא לטעמי.

 

סדרת סרקל לשיער מתולתל מכילה נוסחה ייחודית המסייעת בהפחתת "שוונצים", למראה תלתלים טבעי, עדין ומלא חיוניות לאורך זמן. בנוסף מכילה הסדרה רכיב ייחודי בעל אפקט אנטי פריז, המסייע במניעת חשמל סטאטי האופייני לשיער מתולתל ומועשרת בתמצית רוזמרין המסייעת בשמירה על היגיינת השיער.שימוש קבוע בסרקל שמפו וסרקל מרכך לשיער מתולתל מקל על פעולת הסירוק, מרכך את השיער, מתיר קשרים ומעניק לשיער גמישות ורכות, בניחוח המוכר והנפלא של סרקל הנשאר לאורך זמן. תכשירי הסדרה הינם ללא דמעות ונבדקו דרמטולוגית.בסדרת סרקל מתולתל ניתן למצוא גם קרם רוזמרין לשיער מתולתל וספריי רציף מתיר קשרים לשיער מתולתל, הנוחים לשימוש לפני או אחרי כל חפיפה וללא כל צורך בשטיפה.

תכשירי סדרת סרקל מתולתל הינם חלק מסדרת סרקל המובילה והאהובה, המסייעת בשמירה על היגיינת השיער של ילדים כבר למעלה מ- 30 שנה וכוללת מגוון תכשירים לשימוש יומיומי כדוגמת: סרקל שמפו ומרכך, סרקל שמפו ומרכך בתכשיר אחד, סרקל תרסיס מתיר קשרים, סרקל פורטה – שמפו ומרכך לטיפול מניעתי מחוזק וסרקל אקטיב לטיפול בהשמדת כינים וביצי כינים תוך 10 דקות.

תכולה: 1 ליטר, מחיר לצרכן : 28.9 ש"ח, מחיר השקה 19.9 ש"ח (ניתן להתעדכן בתאריכי המבצע ברשתות הפארם, רשתות השיווק ובבתי המרקחת הפרטיים).

 

 

ג'ונסון אנד ג'ונסון משיקה בישראל את מותג הטיפוח- Le Petit Marseillaisעולה חדש מפרובנס שבצרפת.

קו מוצרי מותג Le Petit Marseillais מספר 1 בצרפת כולל מוצרים לטיפוח הגוף אשר פותחו בשיתוף עם דרמטולוגים ומכילים רכיבים הגדלים בחמימות השמש הים תיכונית של פרובנס. 6 סבוני רחצה ו 3 תחליבי לחות המתאימים לעור רגיל עד יבש ובעלי ניחוחות פרחוניים, פירותיים ומרעננים.

Le Petit Marseillais, מותג שנולד לפני שנים רבות בפרובאנס החמימה, חומרי הגלם עדינים עם ניחוחות נאמנים לטבע.

מוצרי Le Petit Marseillais שיושקו בישראל:

סבוני הרחצה של Le Petit Marseillais: תחליב רחצה עדין במיוחד בניחוח חלב וניל, תחליב רחצה עדין במיוחד בניחוח לבנדר דבש, תחליב רחצה עדין במיוחד בניחוח חלב, תחליב רחצה עדין במיוחד בניחוח פטל ואדמונית, ג'ל רחצה עדין במיוחד בניחוח תות וג'ל רחצה עדין במיוחד בניחוח אפרסק לבן ונקטרינה.

 

מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 ש"ח ל-650 מ"ל. לסבוני הרחצה pH ניטרלי לעור, הם פותחו בשיתוף עם דרמטולוגים, מכילים מרכיבים מתכלים והנם מועשרים בלחות ממקור צמחי.

בנוסף מושקים תחליבי לחות Le Petit Marseillais- שלושת תחליבי הלחות לגוף של Le Petit Marseillais , מכילים שילובים של רכיבים נפלאים שמטפחים את עורך ומעניקים לו מראה מועשר, מואר ויפה למשך 24 שעות.

תחליב לחות מטפח ומעדן- שמן משמש, שושן צחור ואם הפנינה, תחליב לחות מטפח ומזין- חמאת שיאה, שקד מתוק ושמן ארגן ותחליב לחות מטפח ומשקם- חמאת שיאה, אלוורה ושעוות דבורים. מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 ש"ח ל-400 מ"ל.

 

 

 

ORAL-B משיקה בימים אלה משחת שיניים שמהווה פריצת דרך מדעית בתחום משחות השיניים. לאחר כ-60 שנה של פיתוח בה הנוסחה התקדמה, הצליחו במעבדות העולמיות של אוראל בי לפתח משחה עם מרכיב אנטי בקטריאלי אשר הוכחה מדעית כמפחיתה 74% מדימומי החניכיים בתוך 3 חודשים.

מחלת חניכיים היא תופעה נרחבת מאוד, ולפחות 50% מהאוכלוסייה בישראל ובעולם סובלים ממחלות חניכיים. מחלת חניכיים ניתנת לאבחון אצל מומחה למחלות חניכיים והיא גורמת לדימומים, נפיחות ורגישות בחניכיים וחלקים גדולים באוכלוסייה עתידים לאבד שיניים על רקע זה. מחלה זו נמצאת משפיעה על בריאות הגוף הכללית: ונמצאה קשורה בבעיות לב, סכרת ועוד.

כיצד ניתן לזהות ולטפל בבעיות חניכיים? אם אתם מבחינים בדימום בצחצוח, ריח רע מהפה, פתיחת מרווחים ונפיחות ורגישות בחניכיים ובשיניים כדאי לפנות למומחה למחלות חניכיים לאבחון וטיפול במחלה. טיפול מניעתי ייעודי כולל תחזוקה שוטפת אצל רופא השיניים והשיננית, שימוש בטכנולוגיה הטובה ביותר להסרת פלאק – שהיא מברשת שיניים חשמלית בטכנולוגית Oscillation Rotation שנמצאה בעשרות רבות של מאמרים כטכנולוגיה היחידה שהראתה באופן עקבי (ומובהק סטטיסטית) יעילות גבוהה יותר בהשוואה למברשות ידניות. לצד זאת יש צורך במשחה ייעודית לטיפול בבעיות חניכיים. בשוק קיימות מגוון משחות לטיפול ברגישות בשיניים שנובעת ממחלות החניכיים. רובן מטפלות בעיקר בתוצאה ובסימפטום, ואינם ממוקדות לטפל בחיידקים עצמם שהם הגורם למחלה. המשחה של ORAL B מיועדת לשימוש יומיומי הן למניעה, והן לטיפול במחלות חניכיים קיימות.

אז למה משחת השיניים החדשה של ORAL B? היא הוכחה מחקרית כמגנה גם על חניכיים וגם על שיניים רגישות, מצוינת גם לטיפול בדימומי חניכיים וגם למניעה עתידית של דימומים ובעיות חניכיים, 8 מתוך 10 מתנסים העידו על טעם מצוין בהשוואה למשחות ייעודיות אחרות, והאריכו בעקבות כך את משך הצחצוח, היא מכילה רכיבים מתקדמים שמטפלים בגורם לבעיות החניכיים, ובשונה מרוב המשחות הקיימות בשוק, לא רק בסימפטום (בכאב/ בדימום) וגם כי המשחה זוכה לאהדה עולמית בקרב רופאי שיניים ויעילות הרכיבים הפעילים בה מוכחת בספרות מחקרית רחבה.

המשחה זמינה ברשת הסופר פארם במחיר השקה של 11.90 ₪ 75 מ"ל (המחיר הסופי באחריות הקמעונאי).

 

 

Lenor המותג שהביא למהפכה בשוק מרככי הכביסה בישראל עם כדוריות הבושם העוצמתיות משיק: קולקציית מרככי כביסה יוקרתיים בהשראת בתי הבושם המובילים בעולם.

קולקציית מרככי הכביסה היוקרתיים מגיעה בשני ניחוחות משכרים בהשראת עולמות הביוטי לרגעים של פיתוי וסודות ועד סוף השנה הקולקציה תתרחב ויושקו ניחוחות נוספים. קולקציית מרככי הכביסה החדשה מאופיינת בניחוחות בשמים יוקרתיים המעניקים ניחוח הנשאר לאורך זמן ומתוחכם המעניק את הגימור המושלם לסגנון הלבוש. ב-Lenor פיתחו טכנולוגיה מתקדמת במסגרתה רכיבי הבישום של המרכך משתחררים שוב ושוב תוך שהם מעניקים לבגדים ניחוח עוצמתי שנשאר על הבגד עד ל- 12 שבועות, אף יותר מריחו של בושם.

קולקציית מרככי הכביסה של Lenor מגיעים בשני ניחוחות בהשראת רגעים של פיתוי וסודות :

Lenor Parfum des Secrets Mystery – בקבוק בצבע שחור – ניחוח עוטף של מושק עם תערובת ייחודית של פרחים לבנים ונגיעות, פלפל שחור חריף.

Lenor Parfum des Secrets Kiss –בקבוק בצבע אדום – ניחוח עשיר, משכר המפתיע את החושים עם הנאה מידית מאופיין בנגיעות Passionfruit וענבר

עיצוב הבקבוק היוקרתי של מרככי הכביסה Lenor מאופיין בצבע אחיד שחור או אדום ומפקק המעוצב כפרח בדומה לבשמים. הבקבוק הייחודי זכה בפרס הבינלאומי לעיצוב המוצר.

מגיע בגודל: 1 ליטר, ניתן להשיג את מרככי הפרימיום החדשים של Lenor בבלעדיות ברשת סופרפארם.

 

 

סנו משיקה מוצר חדש בסדרת מוצרי הניילון הנצמד פלוס  "סנו סושי –ניילון נצמד+". סנו סושי ניילון נצמד+ עם יריעה רחבה במיוחד ברוחב 45 ס"מ המאפשרת עטיפה ואטימה של כלים רחבים בעלי פתח גדול (תבניות וסירי קדירה).

ניילון נצמד+ של סנו סושי שומר על טריות המזון במקרר או במקפיא ומתאים לחימום במיקרוגל משום שאינו מכיל PVC (בהתאם להוראות השימוש), על כן נחשב בריא יותר לשימוש. המוצר מכיל גליל ניילון נצמד באורך 100 מטרים וברוחב 45 ס"מ כולל סכין הזזה לחיתוך קל ומהיר. להשיג בכל רשתות השיווק

 

 

 

חדש מסנו "סנו סושי – שקיות צלייה" לצליית מזון בתנור או במיקרוגל, בעלות סוגרי מתכת ופלסטיק. השקיות מאושרות למגע עם מזון, מתאימות לשימוש בתנור או במיקרוגל של כל סוגי המזונות הקשים: בשרים, עופות, דגים וירקות בחום בגובה של עד 220 מעלות צלזיוס. השקיות מתייחדות בסוגרים ממתכת וסוגרים נוספים מפלסטיק לשימוש במיוחד במיקרוגל.

"שקיות צלייה" באריזות נפרדות לשני גדלים:

שקיות צלייה בגודל L – במידה 25X38 ס"מ, 20 שקיות לצלייה באריזה, שקיות צלייה בגודל XL – במידה 35X50 ס"מ, 10 שקיות צלייה באריזה.

להשיג ברשתות השיווק

 

 

 

נספרסו משיקה במהדורה מוגבלת תערובות קפה בהשראת טעמי הפטיסרי ובתי הקפה של פריז: קרם פרלין אגוזי לוז, מקרון שקדים ותערובת קפה פריזאי.

אוהבי הקפה האיכותי כבר מכירים את המסורת- בדיוק כשמתחילה לנשב רוח סתווית, משיקה נספרסו תערובות קפה בטעמים. השנה מפתיעה נספרסו בגיחה קולינרית לבירת המקרון והקרואסון, פריז. זוג תערובות בהשראת קינוחי פטיסרי קלאסיים, ותערובת אספרסו כפי שנהוג להגיש בבתי הקפה בעיר לצד מקרון או פרלינה.

 

תערובת קפה בטעם קרם פרלין אגוזי לוז תערובת קפה ארומטית עם ארומות של אגוזי לוז קלויים ונגיעות של קרמל. דרגת חוזק:6. המלצת שתייה עם חלב: קפוצ'ינו. המלצת הגשה: אספרסו (40 מ"ל).

תערובת קפה בטעם מקרון שקדים –תערובת המשלבת תווי קרמל בשילוב טעמם המתקתק של השקדים. דרגת חוזק : 6 . המלצת שתייה עם חלב: קפוצ'ינו. המלצת הגשה: אספרסו (40 מ"ל).

תערובת קפה פריזאי – תערובת בהשראת הקפה הפריזאי האידיאלי. תערובת ארומטית להפליא המשלבת פולי ערביקה עם פולי רובוסטה. בעלת מרקם סמיך וסירופי ושילוב של תווים דגניים-אגוזיים עם תווי תבלין. דרגת חוזק 9 . המלצת שתייה עם חלב: לאטה מקיאטו. המלצת הגשה: אספרסו (40 מ"ל).

ניתן לרכוש באתר נספרסו: www.nespresso.com, בשירות הטלפוני 2500* ובבוטיקים.

 

 

 

מרס ישראל יוצאת בפעילויות נושאת פרסים של מותג הדגל שלה – אורביט לקראת חנוכה, שתציע לצרכנים את ההזדמנות לזכות בטיול חוויתי זוגי של 8 ימים ביוון, כולל טיסה ורכב צמוד. במסגרת זו, פעילות אוטוטו יוון תבדוק עד כמה הצרכנים מכירים את מסטיק אורביט, יוון וחנוכה. בכל קנייה של אורביט בקבוקון לרכב, נכנסים למיניסייט ייעודי, עונים על 8 שאלות ויכולים לזכות בטיול חוויתי זוגי של 8 ימים ביוון עם רכב צמוד. נשמע שווה! בהצלחה לכל מי שנרשם.

 

*ממחקר בינלאומי שערכה מרס אשר בדק את הרגלי הנהיגה והריכוז בזמן נהיגה בקרב נהגים שלעסו מסטיק לעומת כאלו שלא לעסו, נמצא כי לעיסת מסטיק תורמת לנהיגה בטוחה ומפחיתה את הסיכון לתאונות דרכים. ממצאי המחקר הראו כי בזמן לעיסת מסטיק- הנהגים נהגו במסגרת המהירות המותרת ופחות סטו מהכביש וכי לעיסת מסטיק שיפרה את זמן התגובה. בנוסף, נמצא כי קשר בין לעיסת מסטיק ותהליכים קוגניטיביים על ידי עידוד זרימת דם מקומית, העברת גלוקוז והעלאה באיכות תשומת הלב וריכוז.

 

 

מותג הסוכריות Skittles משיק לקראת חנוכה מהדורה מיוחדת של הסוכריות בטעם חדש ומפתיע – SWEET HEAT. הטעם החדש משלב את טעם הפירות המוכר של המותג בתוספת טוויסט מתובל אשר מעניק חוויה מעוררת חושים. סקיטלס SWEET HEAT זכה להצלחה גדולה ברחבי העולם ועכשיו גם הצרכן הישראלי יוכל ליהנות מהטעם הייחודי של הסוכריות האהובות.

 

הטעם החדש מגיע באריזת 38 גר' לצריכה אישית שתימכר במחיר מבצע מיוחד של 5 יחידות ב-10 שקלים – מחיר מומלץ לצרכן.

 

 

 

 

ביוטי - ענת אדרי

פרסומת

הפי-לי חד פעמי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

תיווך - נאוה
שני מחלב - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
פליקס חלפון
טאצ' בול
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים