חדש על המדף- ספטמבר 2019

אהבתם? שתפו...

בכל חודש אני אוספת ומביאה לכם שלל מוצרים מומלצים וחדשים על המדף במגוון תחומים מעניינים.

והנה הנבחרת שלי לחודש ספטמבר 2019:

 

Oral-B משיקה משחת שיניים- Oral-B 3D White Luxe עם טכנולוגיה חדשנית המלבינה את השיניים ומסירה עד 100% מהכתמים ב-3 ימים בלבד.

עם המשחה החדשה ,Oral-B 3D White Luxe צבע השיניים יהפוך לטבעי ובוהק בזכות טכנולוגיה חדשנית אשר תסיר את שכבות הלכלוך והכתמים מהשן, בתוך שלושה ימים בלבד.

הטכנולוגיה הייחודית של Oral-B 3D White Luxe היא בעלת פעולה כפולה:

1. הלבנת שיניים- ע"י ליטוש, פירוק והסרת כתמים מפני שטח השן לתחושה חלקה יותר ושיניים לבנות יותר.

2. מניעת כתמים חדשים- המשחה החדשה יוצרת שכבת מגן באמצעות רכיב מיוחד אשר נקשר לזגוגית השן לוכד והודף זיהומים מפני השן ומשמש גם כמגן למניעת אבנית.

סוגי משחת השיניים של Oral-B 3D White Luxe

1. Perfection – משחת שיניים להלבנה המעניקה תחושת רעננות ופרשנס הודות לטעם המנטה שלה. ברכיבי המשחה קיימים חלקיקים המסייעים לפרק כתמים חזקים במיוחד.

2. Pear Glow – משחת שיניים להלבנה בטעם נענע ונגיעות וניל המועשרת בתמציות פנינים.

3. Glamorous White – משחת שיניים להלבנה בטעם מנטה ונגיעות וניל, ובעלת חיזוק של קריסטלים המסייעים לפרק כתמים מהשיניים.

להשיג בפארמים וברשתות השיווק.

 

 

Lenor Unstoppables שיצר מהפכה בשוק הכביסה בישראל עם כדוריות הבושם העוצמתיות, נכנס לקטגוריית מבשמיי האוויר לכלל חללי הבית בניחוחות האהובים: רענן (כחול), אביבי (אדום) ויוקרתי (זהב).

מדובר בסדרה מהפכנית בעלת יכולת טכנולוגית חדשנית וייחודית של ריח העמיד עד שש שעות ברציפות. הסדרה החדשה מתאימה לבשם חללים גדולים, למעשה כל חדר בבית, למשך זמן ארוך. בין אם זה סלון מרווח, מטבח פעיל, חדר שירותים או המשרד והרכב. זאת ועוד, תודות לטכנולוגיות חדשנית וייחודית, ביכולתה של Unstoppables גם לבטל ולנטרל ריחות רעים.

 

מבשם האוויר Unstoppables מיובא לישראל כמענה להעדפות הצרכנים אשר התאהבו בריחות של כדוריות הבושם, בעוצמתן ועמידותן וביקשו את אותם הניחוחות גם מחוץ לארון הבגדים וליתר חלקי הבית. הן מעניקות עד 6 שעות בישום עוצמתי לחללי הבית. למעשה, עד הגעת המוצר למדפים היו מי שהעלו סרטוני הדרכה ברשתות האינטרנט להכנת נרות בישום עם כדוריות הפלא לאותה מטרה בדיוק.

מבשם האויר Unstoppables מושק בישראל בשלושה ניחוחות מוכרים של כדוריות הבישום העוצמתיות לכביסה:

-מבשם אויר כחול בניחוח רענן – בהשראת האוקיינוס עם ניחוחות פירות הדר מכשפים ונגיעות קרם.

-מבשם אויר אדום בניחוח אביבי – בהשראת השמש עם ניחוחות פרחי האביב ונגיעות עץ.

-מבשם אויר זהב בניחוח יוקרתי – בהשראת אפרסק בשילוב וניל עם נגיעות קרמל וורד אדום חושני.

את מבשם האויר Unstoppables ניתן לרכוש ברשת סופר פארם. מחיר מומלץ לצרכן 24.90 ש"ח

 

 

מותג הקפה האיטלקי MAURO, האהוב על בתי קפה ומסעדות יוקרה בישראל, יחל להימכר בקפסולות מותאמות למכונת נספרסו. חברת טמפו, יבואנית מותג הקפה MAURO, תחל לשווק בישראל את קפסולות הקפה של המותג האיטלקי הנחשב, לשימוש ביתי.

MAURO הינו אחד ממותגי הקפה הפופולריים והאהובים על מגוון מוסדות קולינריים שחרטו על דגלם להגיש קפה איכותי ביניהם "קפה נואר", בית קפה "קדוש" הירושלמי, רשת "בנדיקט", רשת "ביתא קפה", "גראנד קפה" של מסעדת טורקיז ועוד.

המותג, המאופיין בטעמי קלייה התואמים את הטעם הישראלי, יציע קפסולות המותאמות למכונות נספרסו בשלושה טעמים: Premium, קפסולה בדרגת חוזק 12 המתאימה לאוהבי הקפה החזק. De Luxe, קפסולה בדרגת חוזק 10-המתאימה לאוהבי משקאות מבוססי חלב. ו- Cento Percento, קפסולה בדרגת חוזק 9 המתאימה לאוהבי האספרסו.

תערובות הקפה של מותג MAURO היוקרתי, עוברות את תהליך הקלייה ברג'יו קלבריה שבדרום איטליה, בתהליך מסורתי ואיטי הנקרא ,A Tostatura Lenta תחת תנאים קפדניים והישענות על 70 שנות ניסיון. תערובת הקפה של MAURO מורכבת מפולי ערביקה ורובוסטה הנבחרים בקפידה ויוצרים טעם עשיר ומעורר עם ארומה מודגשת למיצוי טעמים מקסימלי.

את קפסולות MAURO ניתן להשיג בסופר-פארם בסניפים ובאתר, בחנויות ובבתי הקפה הנבחרים, מחיר מומלץ לצרכן: 18.90 ש"ח.

 

 

חברת "ליב" משיקה טופו בטעם טבעי וטופו אורגני באריזת חיסכון חדשנית המחלקת את הטופו ל-2 אריזות חיסכון, לשמירת הטריות.

חברת "ליב", המתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני וללא גלוטן, משיקה לרגל ראש השנה מוצרי טופו חדשים ובאריזה שטרם נראתה על מדפי הטופו: טופו בטעם טבעי וטופו אורגני, אשר ישווקו באריזות חיסכון חדשניות של 500 גרם, המחלקת את הטופו לשתי יחידות נפרדות (250 גרם כל אחת), לשמירת הטריות. מוצרי הטופו של ליב, המיוצרים במשק ויילר הנחשב ליצרן הטופו המוביל בישראל, ישווקו במתכונים חדשים, הם עשירים בחלבון, ללא חומרים משמרים וללא הנדסה גנטית.

טופו באריזת חיסכון של "ליב", הנחשבת כיום לחברת השיווק וההפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני וללא גלוטן הגדולה בישראל, הינו טופו איכותי, טעים ובמרקם יציב ונימוח, המאפשר שימוש במנות רבות ומגוונות בהן מאפים, קישים ופשטידות, תבשילים, מאפים וקינוחים. אריזת החיסכון הנה ייחודית וכוללת חלוקה לשתי יחידות שנארזות בנפרד ומאפשרת שימוש נוח ושמירה על טריות כל קובייה בנפרד.

מחיר מומלץ לצרכן: כ-15.90 ₪ בטעם טבעי; 17.90 לאורגני לאריזת חיסכון 500 גרם. להשיג ברשתות המזון ובחנויות הטבע הפרטיות.

 

 

חברת "אחוה" משיקה חלוה חדשה: חלוה ללא תוספת סוכר בטעם אספרסו.

חלוה המכילה 55% שומשום, עשירה בחלבון ומהווה מקור טוב לסיבים תזונתיים. טעם האספרסו בחלוה יוצר שילוב טעמים טעים להפליא, במיוחד לחובבי טעמי הקפה • החלוה החדשה תימכר במגשית מיוחדת במשקל 400 גרם ובמחיר שווה לכל נפש.

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה מוצר חדש בסדרת החלוה המובילה והנמכרת ביותר בישראל: חלוה ללא תוספת סוכר בטעם אספרסו. החלוה החדשה מכילה 13 גרם פרוטאין ל-100 גרם, מכילה סידן ובעלת לא פחות מ-55% שומשום, הרכיב העיקרי במוצר. החלוה ללא תוספת סוכר, ללא רכיבים מהחי ומהווה מקור טוב לסיבים תזונתיים. טעמה העשיר של החלוה הינו אספרסו, המעניק לה ארומה ייחודית וטעימה להפליא. החלוה החדשה תימכר ברשתות המזון במגשית ארוזה במשקל 400 גרם. מומלץ לאכול קר, לאחסן במקרר לפני השימוש.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 11 – 13 ₪ לאריזת 400 גרם. להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

 

 

גרנות תחל לשווק פיטאיה תחת מותג "חקלאי גרנות". קיבוץ מעברות, ממובילי גידול הפיטאיה בישראל, החל לשווק את הפרי בשיתוף פעולה עם "חקלאי גרנות".

פרי חדש מצטרף לשיווק הפירות והירקות של "חקלאי גרנות": פיטאיה. ההתארגנות החקלאית החדשה, אשר החלה לשווק לפני כשנה תוצרת חקלאית ישירות לסופרים, מוסיפה לסל התוצרת החקלאית שני זנים של פיטאיה, וונוס ואפולו, אשר ישווקו לרשתות השיווק המובילות, לשווקים הפרטיים ולחנויות המתמחות בפתיחת עונת הפיטאיה בתחילת ספטמבר.

שני זנים של פיטאיה ישווקו ללקוחות, וונוס ואפולו, בעלי קליפה סגלגלה וצהובה, כשתוכן הפרי עסיסי והוא משופע בזרעים קטנים ושחורים, מכיל ויטמין C, סיבים תזונתיים ונוגדי חמצון רבים. הפיטאיה, הנקראת גם פרי הדרקון, היא קקטוס חסר קוצים הצומח לגובה של עד ששה מטרים. קליפת הפרי אדומה, ורודה-סגולה או צהובה, וממנה מסתעפים עלעלים המזכירים ארטישוק. תוכן הפרי עסיסי, בצבע לבן או סגלגל, והוא משופע בזרעים קטנים ושחורים. הפרי מכיל ויטמין C, סיבים תזונתיים ונוגדי חימצון רבים. הפרי מתוק, מעט חמצמץ, בעל צבע סמוק כשל סלק, ומכיל מיץ רב. בישראל מגדלים 3 זני פיטאיה במישור החוף, בנגב ובערבה.

את הפיטאיה ניתן להשיג בין בחודשים ספטמבר לינואר ברשתות המזון ברחבי הארץ.

 

 

"צוף" משיקה לרגל ראש השנה מוצר דבש מהפכני: ממרח צוף אורגני- ממרח דבש, שומשום וצוף קוקוס.

ממרח צוף טעים להפליא ובריא, ללא תוספת סוכר. מכיל שומשום אורגני, צוף פרחי קוקוס ודבש אורגני, עשיר בחלבון, סידן, ברזל וסיבים תזונתיים. הממרח ללא ממתיקים מלאכותיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל – מהווה את התחליף המושלם לממרחים על בסיס סוכר.

מותג מוצרי הדבש האורגניים "צוף" משיק לרגל ראש השנה ממרח חדש ומהפכני בסדרת מוצרי הדבש האורגניים של החברה: ממרח צוף אורגני. ממרח מתוק, טעים להפליא ובריא, ללא תוספת סוכר. הממרח עשוי משומשום אורגני, צוף פרחי קוקוס אורגניים ודבש אורגני. ממרח צוף עשיר בחלבון – מכיל 17 גרם חלבון ל 100 גרם – עשיר בברזל, ללא כולסטרול, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא חומרים מייצבים ומתחלבים.

 

 

"ממרח צוף" עשוי מדבש אורגני הנחשב למזון בריאות. טעמו של הממרח מתוק להפליא וזאת על אף שתכולת הסוכרים בו נמוכה. השילוב בין צוף פרחי הקוקוס (סוכר קוקוס) לדבש יוצר טעם נפלא, בעל ארומה קרמלית נפלאה. השומשום האורגני עשיר בחלבון באופן נדיב ואין בו כולסטרול. סוכר הקוקוס בממרח עשיר בוויטמינים ומסייע בתפקוד הלב. הוא עשיר בוויטמין B האחראי על משק האנרגיה ותפקוד מערכת העצבים, בחומצות אמינו שהן אבן הבניין של החלבונים השונים, במינרלים כמו אשלגן, מגנזיום, ברזל ואבץ. הערך הגליקמי של סוכר הקוקוס ושל דבש הינו נמוך ולכן בממרח מתוק – זה המתוק הבריא ביותר בנמצא.

מחיר מומלץ לצרכן: כ-29 ₪ לאריזת 350 גרם. להשיג בחנויות טבע פרטיות וברשתות טבע קסטל, זמורה, קסם הטבע, מאיה ועוד.

 

 

קינדר, מותג השוקולד המוכר והאהוב, מתרענן עם מראה עיצובי וילד חדש המשדר שובבות וחוכמה, תכונות המתאימות לילדים בני זמננו.

המניע למהלך היה מחקר מקיף שערך המותג וממנו עלה כי הילדים כיום מתחברים יותר לדמויות שמשדרות שובבות וסקרנות. בעקבות כך הוחלט לשנות ולחדש את מראה האריזות של קינדר. המראה החדש תואם את ערכי המותג וביניהם – חגיגה של הרגעים הקטנים והמשפיעים על ילדותם השמחה של ילדים.

המראה החדש יוצג על יותר מ- 500 מיליון מוצרים ברחבי העולם, מה שיהפוך את האייקון החדש למפורסם ביותר מ-60 מדינות.

 

 

סנו סושי משיקה סדרת תבניות אפייה מנייר הכוללת חמש תבניות בסגנונות שונים.

תבניות האפייה מנייר של סנו סושי עשויות נייר איכותי ועבה ומאפשרות שימוש נוח לבישול, אפייה והגשה. תבניות האפייה מצטיינות בסגנון ייחודי ובצבעוניות עליזה ומגיעות במגוון גדלים ועיצובים מרהיבים לאירוח מושלם.

מגוון תבניות הנייר של סנו סושי:  אינגליש, מלבניות גדולות, עגולות, מאפינס קטנות ומאפינס גדולות.

להשיג בכל רשתות השיווק.

 

 

חברת סנו משיקה כרית קרצוף עם סיבי נירוסטה, המיועדת לניקוי אגרסיבי ולהסרת לכלוך בעייתי וקשה במיוחד מכלים וכלי בישול.

כרית הקרצוף עם סיבי הנירוסטה של סנו סושי עשויה מספוג רך ומקציף במארג של סיבי נירוסטה, עמיד ויעיל. כרית הקרצוף מסירה לכלוך קשה ועקשן במיוחד מכלים וכלי בישול באופן מושלם, בהשוואה לספוגי ניקוי אחרים.

כרית הנירוסטה אינה מחלידה בזכות סיבי נירוסטה אל חלד, הדבר מאפשר שימוש יעיל לאורך זמן.

· בכל אריזה – 2 כריות קרצוף רב פעמיות.

להשיג בכל רשתות השיווק.

 

 

חברת סנו, החברה הישראלית המובילה למוצרי טיפוח ואחזקה לבית, משיקה את סדרת סנובון Rings, סבון אסלה דקורטיבי, בשלושה ניחוחות חדשים: אוקיינוס, יערות ולימון.

 

סנובון Rings מיוחד בעיצובו ובצורתו הסיבובית, התורמת להפצת הניחוח בחלל השירותים ביעילות מרבית ולאורך זמן. המים שוטפים את האסלה באופן יסודי בזכות התנועה הסיבובית.

סנובון Rings מספיק למספר רב של הדחות ומבצע 4 פעולות בשטיפה אחת: מנקה, מונע הצטברות אבנית, שומר על היגיינה ומבשם.

משווק באריזת שלישייה. להשיג ברשתות השיווק.

 

 

 

מספרה - ויקו חן

פרסומת

מספרה - ויקו חן

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

שני מחלב - באנר
קריוטוש

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
קריוטוש
ליאת בכר - צילום
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים