חדש על המדף- פברואר 2018

אהבתם? שתפו...

 

בכל חודש אני אוספת ומביאה לכם שלל מוצרים מומלצים וחדשים על המדף במגוון תחומים מעניינים.

והנה המוצרים המומלצים שלי לחודש פברואר 2018:

 

 

בשורה חדשה ונהדרת לחולי הצליאק ולנמנעים מגלוטן: יצרנית המוצרים ללא גלוטן Refresh, המתמחה בייצור ושיווק מוצרים ללא גלוטן בהם עוגות, מאפים, קמחים ומאפים קפואים, משיקה סדרת מוצרים חדשה בתחום דגני הבוקר: דגנים ללא גלוטן במילוי קרם שוקולד ודגנים ללא גלוטן במילוי קרם נוגט. דגני הבוקר מתוצרת Refresh ללא חומצות שומן טראנס, ללא צבעי מאכל, ללא לקטוז וללא כולסטרול. המוצרים ישווקו בחנויות הטבע ורשתות המזון ומיועדים לכלל הצרכנים. דגני הבוקר של Refresh עשויים מקמח אורז וקמח תירס איכותיים היוצרים את הציפוי הפריך המשולם לקרם השוקולד ונוגט העשיר. דרך נפלאה לפתוח את הבוקר או ליהנות במהלך היום מחוויית דגנים נפלאה המשלבת קראנצ'יות מבחוץ עם קרם מתוק וחלומי מבפנים. את דגני הבוקר ניתן לאכול עם או בלי חלב, כמנה אישית או יחד עם חברים.

להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ.

 

 

'מלח הארץ' יצרנית המלח הוותיקה בישראל, מרחיבה את סל המוצרים שלה ומשיקה את סדרת הימלאיה המופק מסלעי מלח מהרי ההימלאיה. המוצר מוצע בשני סוגים של צנצנות 1 ק"ג בעלות מכסה ורוד המכילות גבישים גסים וגבישים דקים. ייחודו של מלח הימלאיה הוא בכך שנחצב ומופק בשיטות טבעיות ומסורתיות ממרגלות הרי ההימלאיה. את גבישי מלח ההימלאיה ניתן לזהות בקלות בשל צבע הוורדרד–אפרסק המוענק להם בשל נוכחות תחמוצות הברזל שיש בהם. מלח ההימלאיה ניכרה מבטן האדמה מסלעי מלח שנוצרו בעידנים עתיקים, והם מכילים עושר מינרלים שעיקרם: סידן, אשלגן, מגנזיום, גופרות ועוד כ-80 אלמנטים המצויים בכמויות זעירות במלח אשר חיוניים לפעילותו התקינה של הגוף.

אני התנסתי במלח הגס וממליצה בחום על שימוש עם ירקות בתנור ובעיקר בטטות או תפוחי אדמה יחד עם שמן זית ומלח הימלאיה גס. מדהים.

 

 

 

בפרק האחרון של מאסטר שף היתה משימה מתוקה מאוד- להכין קינוח מושחת וטעים מה שפתח לנו הצופים את התיאבון למתיקות. אם גם אתם צפיתם בפרק ובא לכם להכין קינוח מושחת לא פחות הנה מתכון מטריף של מרס ישראל שכדאי לנסות :

טרייפל מרס מושחת- מצרכים:

לבראוניז: 400 גר' שוקולד מריר, 1 וחצי כוס שמן, 6 ביצים, 1 כוס סוכר חום, 1 וחצי כוסות סוכר לבן, 2 כפיות תמצית וניל, קורט מלח, 2 כוסות + 8 כפות קמח.

לקצפת: 4 חבילות שמנת מתוקה להקצפה, 4 כפות אבקת סוכר, 1 שקית אבקת פודינג בטעם שוקולד

להגשה: סירופ שוקולד, סירופ קרמל, 15 יחידות MARS MINIS חתוכות גס

אופן ההכנה: מכינים את הבראוניז: מחממים תנור ל-180 מעלות. מניחים את השוקולד והשמן בקערה וממיסים במיקרוגל. מערבבים לתערובת אחידה. מוסיפים את הביצים לתערובת השוקולד תוך כדי ערבוב מהיר, עד שהתערובת אחידה. מוסיפים את 2 סוגי הסוכר, הוניל והמלח ומערבבים. מוסיפים את הקמח ומערבבים רק עד שהתערובת אחידה. מחלקים את התערובת לשתי תבניות בגודל 20X20 ס"מ ואופים את שתיהן כ-25 דקות, עד שקיסם שננעץ בעוגה יוצא יבש. מצננים את העוגות לגמרי וחותכים לקוביות. בקערת המיקסר, מקציפים 2 חבילות שמנת מתוקה ואבקת סוכר לקצפת יציבה. מעבירים לקערה אחרת. בקערת המיקסר מקציפים 2 חבילות שמנת מתוקה עם אבקת פודינג שוקולד. מרכיבים את הטרייפל: בכלי מיוחד לטרייפל או צנצנת גבוהה שמים קוביות בראוניז, מעליה מזלפים חצי מכמות הקצפת לבנה, מעליה חצי מכמות קצפת השוקולד ומפזרים שברי MARS MINIS. חוזרים על כל השכבות פעם נוספת. מזלפים סירופ שוקולד וסירופ קרמל מלמעלה, ומגישים.

 

 

 

לכבוד חג האוהבים הוולנטיינס שחל בשבוע שעבר יקבי ירושלים הכינו מארז מיוחד שלטעמי היה חייב לקבל כאן במה,מארז מיוחד לו ולה ובו יין אדום רזרב שיראז בציר 2014, יין לבן רזרב שרדונה בציר 2014 ושתי כוסות יין מתנה. מחיר המארז 99 ש"ח בלבד.

היינות המוצעים במארז: רזרב שיראז 2014- היין הינו בעל ניחוח מרומם של שזיפים, ווניל, עם נגיעות פרי אדום בשרני תוסס. היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתיות במשך 18 חודשים והוא מהווה ליווי הולם למנות בשריות עשירות ומתובלות. המלצה להגשה בטמפרטורה של בין 16 ל- 18ºC. רזרב שרדונה 2014-היין מורכב מ-%100 ענבי שרדונה, שגדלו במורדות נחל שילה, בגובה של כ-850 מ'. מתאפיין ברעננות הדרית, ארומות טרופיות של פרי האננס, גוף חמאתי עם נגיעות וניל ואגוז וסיומת מאוזנת. טמפרטורה מומלצת להגשה: 12ºC. את המארז ויינות היקב ניתן להזמין כל השנה בטלפון 08-6225203 או באתר היקב http://jerusalemwineries.co.il/

 

 

חברת עדנים משיקה את סדרת נוטורלין, סדרת תה וחליטות אורגניות בטעמים חדשים ויחודיים המבוססת על האיורוודה, הסדרה כוללת :חליטות פירות, חליטות תערובות צמחים, תה ירוק עם תוספות מסדרת התה הירוק ו-תה אנגלי ארל גריי וצ'אי מאסאלה מסדרת התה השחור. החליטות מתבססות על צמחי מרפא בהשראת שיטה זו, בשילובים ייחודיים של צמחי מרפא ותערובות הידועים כמסייעים לאיזון הגוף ובריאותו. בסדרה קיימים טעמים עשירים וארומתיים: חליטת טיליה ומנטה, חליטת לואיזה ופריחת תפוז, חליטת ליקוריץ ושינן, חליטת צ'אי מאסאלה רויבוס, תה ירוק עם אכינציאה, חליטת שומר ג'ינג'ר, חליטת פרחי פסיפלורה וחרוב, חליטת קורנית עם אקליפטוס, חליטת לואיזה ולימונית, תה עם נענע. בכל אריזה 20 תיונים.

שיטת הגידול האורגנית של עדנים שומרת על האיזון האקולוגי תוך שימוש בהדברה ביולוגית ודישון בקומפוסט טבעי. כתוצאה מכך המוצרים נקיים מחומרים אסורים ומרעלים. ניתן להשיג את המוצרים ברשת שופרסל, רשת סטופ מרקט ובחנויות הטבע המובחרות.

 

 

 

פיירי, מותג נוזל הכלים המוביל בישראל המהווה כ- 60% מנתח השוק, משיק בישראל את "פיירי אולטרה" בעל תווית הזהב – נוזל כלים בעל נוסחה חדשה ומשופרת אשר מסירה את השומנים בצורה יעילה יותר. הנוסחה פותחה במעבדות "פרוקטר אנד גמבל" במשך כ- 3 שנים.

מדובר בחידוש הטכנולוגי הגדול ביותר שעבר המוצר בעשור האחרון ונרשמו עליו כ- 30 פטנטים. להשיג ברשתות השיווק ובפארמים.

 

 

PANTENE, מותג טיפוח השיער המוביל בעולם, משיק בישראל את הפיתוח הטכנולוגי המוביל בתחום מרככי השיער- מרכך הקסם ב-3 דקות של פנטן: מרכך יומי עם עוצמה של מסכה המשקם שלושה חודשים של נזקי שיער ב-3 דקות בלבד בזכות טכנולוגיית הPRO V הייחודית לפנטן עם פי 2 מרכיבים מרככים בהשוואה למרככי פנטן אחרים, המעניקים לשיער חלקות וברק ללא מתחרים ובה בעת מסייעים במניעת קצוות מפוצלים ושיער מקורזל ונפוח.

מרכך הקסם ב-3 דקות של פנטן מושק ב- 3 מוצרים המותאמים לצורכי שערך: לחות מוגברת ( Repair & Protect), רך כמשי (Smooth & Sleek), לשיער צבוע Color.

ניתן להשיג בסופר פארם ובשאר רשתות השיווק.

 

 

 

 

 

פליקס חלפון

פרסומת

חיים אסא -באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

קריוטוש
חן שטרית - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ליאת בכר - צילום
שני מחלב - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים